Re: Sen

1. Data: 1999-12-23 22:15:31

Temat: Re: Sen
Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

bozenakp napisał(a) w wiadomości: <83tu5o$o55$1@helios.man.lublin.pl>...

>..poniewaz jak spisz, to wreszcie twoj zmeczony mysleniem umysl moze
>odpoczac.....

Nie dziwę się, skoro non stop pobiera te 10W i marzy z mocą 10^18 MIPS'ów
to w końcu musi się doładować... Komputery też przechodzą w stan uśpienia,
aby zaoszczędzić parę watów...

BTW wiecie że umysł jest "cyfrowy" ;) /No można tak przyjąć bo impulsy
przyjmują dwa stany...

Pewnie ktoś mnie skrytykuje że porównuje człowieka do maszyny... a co mi
tam...
Czy ciało człowieka nie jest jedną wielką biologiczną machiną... Jest, ale
to i tak o niczym nie świadczy....

>Bozena

JAcEk

------

"Czasami lepiej odejść od zmysłów by nie zwariować"
"Don't worry, be happy"

1. Data: 1999-12-28 11:37:02

Od: "Edison" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW wiecie że umysł jest "cyfrowy" ;) /No można tak przyjąć bo impulsy
> przyjmują dwa stany...

Może uda się właśnie dzięki temu obiektywnie odczytywać myśli rejestrując
impulsy elektryczne. Już dziś się robi takie eksperymety stosując
transformatę Fouriera. To pozwala na wykrycie dominującej częstotliwości -
np. z ośrodka wzroku. Dzięki temu już wkrótce będziemy mogli przełączać
kanały TV bez sięgania po pilota.

1. Data: 1999-12-28 17:27:39

Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>np. z ośrodka wzroku. Dzięki temu już wkrótce będziemy mogli przełączać
>kanały TV bez sięgania po pilota.

Tak zwłaszcza, że te kanały dekodowane będą bezpośrednio w mózgu... :)
Na pewno telewizja nie będzie taka jak dziś....

Ciekawe jak połączyć urządzenia do mózgu... Jak będą rozwiązane porty...
Jakiś modemik radiowy? ;)
Może w XXI wieku nikogo nie zdziwią wystające z uszu antenki :)
Albo z tyłu głowy zrobi się takie gniazdko jak w matrixie i każdy będzie
mógł podłączyć sobie komórę do mózgu.... i już jesteś w Internecie... Ale
się ludzie zdziwią kiedy stanie się to rzeczywistością....

JAcEk

------

1. Data: 1999-12-29 12:36:57

Od: "g_HUNT" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bary <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:84arvd$fcr$...@k...task.gda.pl...
> [...]
Ale
> się ludzie zdziwią kiedy stanie się to rzeczywistością....

I ktoś ci załaduje jakiegoś netbusa ver.2100 i będzie ci rozkazywać.
:))))

> JAcEk
g_HUNT

Re: kto zawinil?
Re: Zmiana osobowości
Odp: Zmiana osobowości
Skasowano moj post ;-(
Re: 1000 nielegalnych mandatow z czeskiego fotoradaru