Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

421. Data: 2000-02-09 11:30:55

Temat: Re: Odp: Odp: Gratuluje Panu, ze Pan zabil zlodzieja Re: Telewizja TVP 1 niedziela. Wszystko o transplantacjach na podstawie naszej dyskusji z usenetu
Od: j...@f...onet.pl (J.F.) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Feb 2000 10:02:14 +0100, Aleksy Kordiukiewicz <a...@a...com.pl> wrote:
>Ale te?, o ile dobrze pami?tam, w Nowym Jorku policja przed kilku laty
>dosta?a rozszerzone prawo do strzelania do bandytów.
>I w ci?gu kilku lat ilo?c napadów z broni? i morderstw z u?yciem broni
>spad?a o kilkadziesi?t procent.

Z tego co czytalem to nie tyle "rozszerzone prawo", co po prostu
wladza podjela polityke zwalczania przestepczosci. M.in. wyrazalo
sie to popieraniem policjantow w sprawach o naduzycia - wladzy, broni,
itp.
Przestepczosc, owszem, spadla - tylko pytanie czy wlasciwym sposobem,
bo po pierwsze polityka byla szeroka - np aresztowanie za jazde metrem
bez biletu, czy nieplacenie mandatow za parkowanie, a po drugie -
o naduzycia wtedy latwo - bedziesz kiedys wracal po nocy spacerkiem
z dziewczyna - podjada policjanci i zaczna od spalowania, bo sie
komus bedzie wydawac ze para narkomanow szuka samochodu do okradzenia.
Bedziesz wzywal adwokata - to policjanci oswiadcza ze znalezli przy tobie
narkotyki. A prokurator platny z budzetu miasta ...

J.

422. Data: 2000-02-09 11:50:23

Od: j...@d...com.pl (Jaroslaw Andrzejewski) szukaj wiadomości tego autora

9 Feb 2000 11:30:55 GMT, j...@f...onet.pl (J.F.) napisał(-a):

>narkotyki. A prokurator platny z budzetu miasta ...
abstrahując od reszty postu: zauważcie, że prokurator to zwykły
urzędnik. Nawet gdyby chciał poprowadzić jakąś sprawę, to jego
przełożony (obecnie najwyższą jest Suchocka) może mu tego zakazać.
Prokuratorzy nie są niezawiśli.
--
Jarek Andrzejewski
(UWAGA: z adresu wytnij CYFRY - to jest pułapka na spamerów)

423. Data: 2000-02-09 11:54:27

Od: j...@f...onet.pl (J.F.) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Feb 2000 09:58:57 +0100, Tester <b...@p...com> wrote:

>Tak? A powiedz gdzie ostatnio w Polsce wlamano sie do NORMALNEGO (nie
>licze po wsiach BS-ow) banku i zwinieto kase z sejfu? W Polsce zlodzieje
>sa tak prymitywni ze potrafia krasc tylko radia, samochody i wywazac
>lomem tekturowe drzwi.

Jestes pewien ze to o prymitywizm chodzi ?
Po cholere wlamywac sie do dobrze strzezonego budynku, kiedy codziennie
przywoza mu z supermarketu spora ilosc gotowki ... Ekonomia i rynek panie -
towar lepszy i prostszy w obsludze wypiera drozszy :-)

A na swiecie to do ktorego banku sie ostatnio wlamano ?

J.

424. Data: 2000-02-09 11:59:55

Temat: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: Jasiu Cofała <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lucyfer wrote:

> Nie mam wybrakowanej biblii, ale nie widze w tym poszerzeniu zadnej
> istotnej roznicy na korzysc uznania swiezo zaplodnionej zygoty za
> czlowieka....

> Jak juz zadbalas by owo rozszerzenie sie ukazalo, to powiedz mi moja
> droga siostro, czym ow Duch "swiety" napelnil nieszczesna Elzbiete
> (przeciez ta juz byla ciezarna od kilku miesiecy) :-)

> Bolalo ja to "napelnianie" czyms tam ???

Twojego

> [...]
> Niestety zadnemu z nich nie udalo sie spelnic przepowiedni ST i
> wyzwolic Izrael..... :-(
>
> No, moze poza Mosze Dajanem w 1949 r. n.e :-)
>
> Boski Jezus Chrystus (ten z bajdurzen KK) nie jest zydowskim
> mesjaszem, ale zwyczajnym poganskim bozkiem Konstantyna, ktory
> doskonale wykorzystal legendy chrzescijanskie do swoich politycznych
> celow !!! Ot i wsio !!!
>
> Skutki tego ciagna sie do dzisiaj !!! M.in. Ty Monisiu jestes przez to
> katoliczka wierzaca w takie niestworzone klesze dyrdymaly....
> To sie nazywa skuteczna indoktrynacja od kolyski !!!

Czy Niosacy Swiatło pracuje moze w Energetyce?
I tu i tu zciemniajš...

425. Data: 2000-02-09 12:00:52

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik J.F. <j...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisa?:s...@m...planconsult.com.pl.
..

> [...]
> Bedziesz wzywal adwokata - to policjanci oswiadcza ze znalezli przy tobie
> narkotyki. A prokurator platny z budzetu miasta ...

Otóz w stosunku z policja to masz szanse sie wytlumaczyc!
Bandyta takiej szansy Ci nie da!
Co wcale nie znaczy, ze popieram naduzywanie prawa przez policje.

A znowu z drugiej strony mialem kilka ladnych lat temu taki przypadek.
Stalem sobie spokojnie na przystanku autobusowym,
dopóki sie nie przyplatal jakis pijaczek. Nie wiem, co mu sie we mnie
spodobalo,
ale zaczal od prosby o papierosa, zapalki, potem o pare zlotych na te
papierosy.
Ja spokojnie mu na to, ze papierosów nie mam, bo nie pale.
Pieniedzy tez mu nie dam, bo nie mam takiego zwyczaju.
No i napatoczyla sie policja! I co? Zapytali mnie czy znam tego faceta.
Po mojej negatywnej odpowiedzi zataczajacego sie pijaczka zwineli,
a do mnie grzecznie powiedzieli "do widzenia".

Nawet jezeli bylo to jakies naruszenie praw pijanego obywatela,
to i tak jestem za! Kto mu kazal zaczepiac spokojnych ludzi na przystanku...

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

426. Data: 2000-02-09 12:02:22

Od: E l l i A t <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasiu Cofała wrote:

W jakim celu młotku jeden kopiujesz ponad 200 linii aby dopisać jedną krótką
wypocinę????

--
ElliAt
"Don't ask for whom the bell tolls...

427. Data: 2000-02-09 12:17:58

Od: Maciej Wrzosek <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Iwanowski napisał(a):

> Slawek van Hein napisał(a) w wiadomości:
> <87r50q$h1s$1@aquarius.webcorp.com.pl>...

> Zlodziej to pasozyt - i to jeden z najgorszych, bo zeruje
> na wlasnym gatunku :-)))

> Bez przesady! Jak ktos Ci ukradnie akumulator, to sie (conajmniej)
> lekko zdenerwujesz. Jak ktos zabije zlodzieja, to sie (conajmniej)
> ucieszysz...

Do tego miejsca popieram.

> Dokladnie. A rachunek za wykonanie powyzszego przeslac rodzinie...

A tu sie nie zgadzam, bo czesto rodziny sie nie wybiera. Lepiej na koszt
podatnikow, przez pierwszy okres troche trzebaby na to wydac, ale szybko
zapotrzebowanie zmalaloby do nieistotnych sum.

428. Data: 2000-02-09 13:41:54

Od: "Tester" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> towar lepszy i prostszy w obsludze wypiera drozszy :-)
>
> A na swiecie to do ktorego banku sie ostatnio wlamano ?

No wiec zrobmy tak, zeby samochody byly zabezpieczone tak jak banki i
problem z glowy. Polecam film z Bondem "Tomorrow never dies" - tam jest
dosc dobrze zabezpieczony samochod.

429. Data: 2000-02-09 15:47:43

Od: "Osoba Smiertelna" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak oto "wziela mnie" Pani "na zmeczenie". Od kilku post'ow Pani wypowiedzi
przypominaja wyuczony mechanizm obronny czesci politykow - jak temat
zadanego im pytania jest niewygodny mowia o wszystkim tylko nie o tym, co
mogloby na to pytanie stanowic odpowiedz.

--
Pozdrawiam, Osoba Smiertelna
NIGDY NIE JEST ZA POZNO NA SZCZESLIWE DZIECINSTWO.

"---monika---" <t...@f...edu.pl> wrote in message
fuw.edu.pl...
> [...]
> ze kobiety sa tu pokrzywdzone przez Boga, bo nie maja powolan. To tak jak
> by powiedziec, ze mezczyzni sa pokrzywdzeni - bo nie zachodza w ciaze.
> Plci sie roznia pod roznymi wzgledami i tyle.
>
> /Role Marii odlozmy na bok, nie mam do tego zastrzezen. Porozmawiajmy o
> /wspolczesnych kobietach - poniewaz to bylo wlasnie moja intencja od
samego
> /poczatku.
>
> Tak?
> ok.
>
> /> Pan napisal, ze Kosciol "sprowadza seks do warstwy prokreacyjnej". Ja
Panu

430. Data: 2000-02-09 16:59:46

Od: "Artur Mariansky" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik expert <e...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...onet.pl...
> Sa tysiace patentow na 100% zabezpieczenie samochodow przez producentow.
> Czemu tego nie wdrazaja do produkcji ?

Expert, wymien te zabezpieczenia, bo mi jakos ani jedno do glowy nie
przychodzi.
Dopoki samochod bedzie musial sie otworzyc wlascicielowi, to nie bedzie w
100% bezpieczny.
Zrobia czytnik oczow, to zlodziej podstawi pod czytnik wlasciciela i sie
otworza , albo co gorsza wydlubie je (nie wiem o jakie zabezpieczenia Ci
chodzi, wiec potraktuj to jako przyklad). Jak komus bardzo zalezy na aucie
to do
wszystkiego sie posunie, tyle ze nie beda kradzione w nocy, ale w bialy
dzien, gdy wlasciciel bedzie chcial wejsc do niego. Ja tu widze tylko jeden
skutek: zagrozenie zycia niewinnej osoby, ktora kupila sobie zbyt ladne
auto.

> Nie wiem
> ale na zlodziejstwie nikt nie traci

<ciach>

> ubezpieczalnia moze podniesc skladke

Taaa, i z pewnoscia pomaga im to zdobyc klienta.

> 1000 patentow na 100% zabezpieczenia samochodow wynaleziono.
> Czemu ich nikt nie wdraza ?

Moze dlatego, ze istnieja tylko w Twojej wyobrazni ?

Btw: Twoj system crosspostowania nadal jest dal mnie zagadka.

--
Artur Mariansky

Impotencja
zapraszam do katalogu firm o zdrowiu