ILE KOSZTUJE APARAT USG?

11. Data: 2001-03-12 20:09:51

Temat: Odp: ILE KOSZTUJE APARAT USG?
Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No coż Acuson to rzeczywiscie dobra firma ale aspen to nie najlepszy ich
model . Maja wyzszy i nazywa sie Sekwoja . Super sprzecik .Ale i Simens nie
jest gorszy Ich topowy model to Elegra . Tylko te ceny odstraszaja
Mam nadzieje ze ten twoj list dotyczyl wypowiedzi Wladyslawa a nie mojej bo
ja nic o aspenie nie pisalem

Użytkownik <J...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98jcdd$jqt$...@k...task.gda.pl...

12. Data: 2001-03-12 20:17:29

Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No coz Aspen to na pewno nie rolls royce wśrod aparatow usg raczej mercedes
czy BMW . Sekwoja i elegra to śa Rolls royce.
Poza tym jestes w błedzie ale ja znam człowieka który kupił Aspena do
prywatnej praktyki . Znam tez czlowieka ktory ma elegre w prywatnej
praktyce. Tylko tam badanie nie kosztuje 50 zł tylko 200 zł .A ludzi nie
brakuje.
Doctore

13. Data: 2001-03-12 20:42:06

Temat: Re: ILE KOSZTUJE APARAT USG?
Od: <J...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2001-03-12 21:15:46

Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2001-03-12 21:33:42

Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W moim rejonie placa taie pieniazki ale bezrobocie wynosi 12 % i to pewnie
dlatego. No coz aparacik jaki masz to cos jednak lepszego od echosonu czy
tesonu.

16. Data: 2001-03-12 21:44:52

Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze napisalem juz jaki mam sprzecik a poza tym pracuje rowniez na wielu
innych
to ci przekopiowałem. Poza tym moge dodac ze sa to aparaty dobrej klasy i co
ajwazniejsze niezawodne a sa eksploatowane od rana do nocy (praktyka
prywatna). Co prawda doppler kolorowy nie jest najwyzszego lotu ale dla mnie
jest najwazniejszy pulsacyjny bo wnosi wiecej informacji a ten jest bardzo
czuły. Poza tym w 515 mam głowcie dwuczęstotliwościowa 7,5 i 5 MHZ która ma
równiez dopplera ciagłego co przydaje sie przy niskich V max. Jak chcesz o
cos jeszcze zapytac to pytaj na priva

Co do elegry i acusona to czytaj uwazniej secwoja i elegra sa aparatami
prownywalnymi. Jezeli chcesz to ci oba pokaze jeden jest u mnie w zakladzie
elegra full version z THI, CTH Siescapem( mam nadzieje ze wiesz co te skróty
oznaczaja) oraz teraz bedzie modul najnowszego 3D simensa a Secwoja
najnowsza jest u mojego kolegi w zakladzie wiec nie ma problemu Mozna
porownac. Ja uwazam ze sa to aparaty porownywalne
Rolls Rolce wsrod aparatow. a jezeli chodzi o siemensa i Acusona to
wprawdzie kupil on Acusona ale niedawno a zespoly ktore buduja aparaty beda
pracowac oddzielnie i marka bedzie zachowana wiec moze byc ciekawie i nie
bedzie na pewno tak jak jest to z Medisonem i Kretzem ktore pod dwiema
markami oferuja te same modele aparatów
Pozdrowionka

Hm jezeli chodzi o twoj post to daje on do zrozumienia ze polecasz echoson
a to jest szmelc ktorym mozna badac krowe a nie czlowieka bo znalezienie
zmiany 5mm graniczy z cudem.
Jezeli chodzi o aparat kory bym polecil to jest ich wiele ale ceny tych co
bym polecil sa bardzo duze. Aparat w przeciale cenowym od 80 tys do 120 tys
to prima firmy Siemens. Ja nowych aparacikow nie kupuje ale uzywane .
Sprowadzam sobie z USA. Obecnie mam Hitachi 515 i 625 oba z kolorowym
dopplerem oraz z pulsacyjnym
Znam wiele aparatow poniewaz na wielu pracuje wiec moge doradzic jak cie cos
interesuje to pytaj na priva.

Użytkownik <J...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98ji39$k91$...@k...task.gda.pl...
> No dobra, poczytaj http://www.siemens-ultrasound.com/ dowiesz sie wiecej
> Acuson vs. Siemens.
>
> Inicjator tego watku Tom, zapytal gdzie i za ile mozna kupic sprzet do
USG.

18. Data: 2001-03-12 22:30:12

Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2001-03-12 22:31:25

Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

J...@g...pl wrote:

> Napisales, ze masz klasowy sprzet - jesli nie jest to TOP SECRET napisz
> jaki, no i jakas, chocby lapidarna opinie.
To napisal Doctore .
Ja pracuje na siemensie 250.
W.Gawel

20. Data: 2001-03-12 22:51:13

Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aparat ponizej 50 tys zloty to po prostu zlom i tyle.
Takie jest moje zdanie chyba ze uda ci sie kupic markowy za takie pieniadze
firma medison to po postu szkoda gadac pracowalem na przenosnym medisnonie
600 oraz na 3200 i 4500 po prostu strach bylo opisywac pacjentow bo czasami
nie bylo woglole widac przerzutow w watrobie.
Co do firmy Pie- Medical to nie badalem na ich aparatach wiecwypowiadac sie
nie moge.
Pozdrowionka

Użytkownik <J...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98jlm4$89l$...@k...task.gda.pl...
> Znajomy prosil mnie onegdaj o pomoc w zebraniu opinii/rekomendacji dot.
USG
> firm Medison i Pie-Medical.
> Rozwazal jeszcze General Electric . Chodzilo mu o sprzet ponizej 50tys zl.
> Kiedys na jesieni ja zadawalem pytanie w tej grupie dyskusyjnej o aparat
USG
> padla odpowiedz dot. Echoson i Pie-Mecical.
> Najwiecej jednak opini udalo sie zebrac, tak jak napisalem na poczatku, od
> kolegow z blizszej i dalszej okolicy.
> W tej grupie, lekarze do zdecydowana mniejszosc czy rzadkosc wprost,
pomimo
> ze jest to PL.SCI.MEDYCYNA a nie PL.MISC.MEDYCYNA.
> C'est la vie.
>
> Ja_K
>

> Użytkownik "Wladyslaw Gawel" <v...@p...com> napisał w wiadomości

Internet-transmitted diseases Natural Tele-Medicine Clinic
DEBELIZYNA
Czy Alzheimer jest zarazliwy i moze byc przekazywany przez internet ?
Do neurologów
JAK WYKRYC RAKA?