Odp: Indywidualność myślenia (mała teoria Nadludzi)

1. Data: 2001-10-04 11:40:22

Temat: Odp: Indywidualność myślenia (mała teoria Nadludzi)
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet

> Dlaczego nie porzuci spogladania na 'babrzaca sie' w blotnistej
> dolinie grupe i nie pojdzie dalej?
> Bo bez grupy nie moze pojsc dalej.

Ha! Mam Cię :-))

No czemu sobie po tej górze nie pójdzie do nieba?
Bo musi żerować na grupie?
Samemu korzonków nie łaska pozbierać?
Czy już za wysoko i niema co żryć?

Tymi poetycko brzmiącymi pytaniami zarzucam Cię :-))

pozdry
eTaTa

1. Data: 2001-10-04 11:45:06

Temat: Re: Indywidualno?ć my?lenia (mała teoria Nadludzi)
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild:
> Bo musi żerować na grupie?
> Samemu korzonków nie łaska pozbierać?
> Czy już za wysoko i niema co żryć?

Wiesz co jest zabawne w Twoich pytaniach?
Pytasz mnie wyjmujac gline i piasek spomiedzy
zebow, gdy u mnie powiedzmy: czego dusza zapragnie. ;)

> Tymi poetycko brzmišcymi pytaniami zarzucam Cię :-))

Wieprzowinke sie wcina to i poetyczna wena meczy, co? ;)))

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-10-04 12:00:36

Temat: Odp: Indywidualno?ć my?lenia (mała teoria Nadludzi)
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A to ciekawe ?:-(

O co Ty znowu taki zazdrosny jesteś?

eTT

1. Data: 2001-10-04 12:20:53

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild:
> A to ciekawe ?:-(
> O co Ty znowu taki zazdrosny jesteś?

A co Ty mi tu usilujesz wmowic tym razem? :))

Czarek

1. Data: 2001-10-05 10:09:15

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet <

> A co Ty mi tu usilujesz wmowic tym razem? :))

To czemu na mnie naskakujesz zamiast
odpowiedzieć. Przecie widzę gdzie ryj trzymam. Nie?
Ale ja proszę o te resztki z Pańskiego stołu.
A nawet nie nio e tylko oto informację co na nim jest.

Jasność? :-))

pozdry
eTata

1. Data: 2001-10-05 10:25:23

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild:
> Jasność? :-))

Nie. :)
Myslisz ze grupa kogokolwiek karmi? :)
OK, byc moze ze tak jest. :)
Ale kto w takim razie karmi grupe? :)

Z mojego punktu widzenia grupa (w pewnym
wymiarze :)) 'zdycha' z glodu. :]
A mimo to _czesc_ zamiast zastanowic sie
co jest nie tak - uzala sie nad soba, 'placze'
i nadal z _duma_ 'zdycha' z glodu (w pewnym
wymiarze).

O mnie (w pewnym wymiarze) nie mozna
powiedziec ze czegos mi brakuje, czy
ze 'przymieram' glodem. :]
Ale np o Tobie - owszem, niestety.
Dlatego rozbawily mnie Twoje pytanka
i Twoj 'punkt widzenia' niektorych spraw. :)

Jasnosc? :)

Czarek

1. Data: 2001-10-05 10:58:20

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet

> Nie. :)
Double :-))

> Myslisz ze grupa kogokolwiek karmi? :)
A i owszem.
Czym większa grupa tym można na niej lepiej żerować.
Wystarczy ją namówić do oddawania resztek.
Czyli się zgadzamy.

> Ale kto w takim razie karmi grupe? :)
Grupa wypracowuje swój pokarm i często
przymiera głodem, by pasożyta wykarmić.
Dlaczego tak jest to Ty mi powiedz.
Ściema, zagubienie grupy?

> Z mojego punktu widzenia grupa (w pewnym
> wymiarze :)) 'zdycha' z glodu. :]
Czyli się zgadzamy :-))

> A mimo to _czesc_ zamiast zastanowic sie
> co jest nie tak - uzala sie nad soba, 'placze'
> i nadal z _duma_ 'zdycha' z glodu (w pewnym
> wymiarze).
Bo grupa jest niejednolita i zagubiona.
To wielka cecha pasożyta że potrafi
sterować - ściemniać - wykorzystać grupę
To jego dar :-))
I jak widzisz nadal się zgadzamy :-))

> O mnie (w pewnym wymiarze) nie mozna
> powiedziec ze czegos mi brakuje, czy
> ze 'przymieram' glodem. :]
Kto nie może powiedzieć - Ty?

> Ale np o Tobie - owszem, niestety.
Znów - Ty?

> Dlatego rozbawily mnie Twoje pytanka
> i Twoj 'punkt widzenia' niektorych spraw. :)
No, to bawmy się razem - ja też chcę się pośmiać
pomimo nisko zawieszonego ryja :-))

> Jasnosc? :)
Duble

> Czarek
Ogarek?

eTaTan :-)))

1. Data: 2001-10-05 11:14:06

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild:
> A i owszem.

Rzeczywiscie? :)
[Mam nadzieje ze nie mowimy o fizycznym 'korycie'.]

> Czym większa grupa tym można na niej lepiej żerować.
> Wystarczy ją namówić do oddawania resztek.
> Czyli się zgadzamy.

A jednak o fizycznym.... :)

Wiesz, juz dawno minely czasy gdy kazdy uprawial
wlasny zagon ziemniakow. Dzis mamy specjalizacje.
Np w zamian za moje powiedzmy uslugi ktore sa istotne
dla tych ktorzy sa gotowi za nie zaplacic mam swoja
'miske ziemniakow'.
Nikt mi jej nie daje za darmoche - to pewna wymiana.
Nie ma tu mowy o zerowaniu (np moje powiedzmy uslugi
sa bezwzglenie porzyteczne i korzystne tak dla jednostek
jak i globalnie dla grupy).
Tak wiec w takim przypadku takze gadasz bez sensu IMO.
No chyba ze chcialbys abym zostal samowystarczalnym
rolnikiem. O to Ci chodzi? :)

> Grupa wypracowuje swój pokarm i często
> przymiera głodem, by pasożyta wykarmić.
> Dlaczego tak jest to Ty mi powiedz.
> Ściema, zagubienie grupy?

Kazdy kto uczciwie pracuje (w sensie: jego praca przyczynia
sie min. do utrzymania poziomu zycia grupy) ma swoje
'ziemnioki' IMO.
Ci ktorzy nic nie robia i oczekuja ze dostana 'ziemnioki'
'... bo im sie nalezy ...' - odczuwaja pewien niedostatek.
To tak mniej wiecej.
To zle IYO?

> Czyli się zgadzamy :-))

Watpie. :)
Demonizujesz pewne kwestie IMO. :)

> Bo grupa jest niejednolita i zagubiona.

Slepa? :))

> To wielka cecha pasożyta że potrafi
> sterować - ściemniać - wykorzystać grupę

Indywidualista nie jest w zadnym razie pasozytem. :)
Jesli o to Ci chodzilo to jestes w bledzie IMO. :)
Indywidualisci sa motorem i zrodlem postepu z ktorego
korzysci chetnie i z 'roskosza' przejmuje grupa.

> To jego dar :-))
> I jak widzisz nadal się zgadzamy :-))

Watpie. :)
Mieszasz wiele bardzo roznych kwestii IMO. :)

> Kto nie może powiedzieć - Ty?

Owszem. :)

> Znów - Ty?

Jup. :)

> No, to bawmy się razem - ja też chcę się pośmiać...

Prosze bardzo. :)

Czarek

1. Data: 2001-10-05 17:03:42

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet
> A jednak o fizycznym.... :)

A jednak nie :-))
Resztki to np: grupy dyskusyjne, gdzie...
zresztą łapiesz.

> Wiesz, juz dawno minely czasy gdy kazdy uprawial
> wlasny zagon ziemniakow.

A jednak o fizycznym :-(

[ciachnę te Twoje wykopki z Pyrowa]

I tu właściwie dochodzę do błędu, który popełniasz.
Pomyliłeś pasożyta z tej Twojej góry, który bez grupy już
dalej nie pójdzie - brak żarła.
Z indywidualistą egzystującym w grupie, jako jej część składowa.
Czyli gadamy sobie, a muzom.
Ale w ramach zabawy....

Ponieważ wcześniejszy post mówił o jednym i dlatego tam wskoczyłem
a teraz mówisz o drugim. Więc ma dusza się w tym gubi.

> Kazdy kto uczciwie pracuje (w sensie: jego praca przyczynia
> sie min. do utrzymania poziomu zycia grupy) ma swoje
> 'ziemnioki' IMO.

Lub nie (jeśli mowa o pyrach), bo wszystko zależy od pasożyta.
Napewno takich utrzyma przy życiu. To oczywiste.

> Ci ktorzy nic nie robia i oczekuja ze dostana 'ziemnioki'
> '... bo im sie nalezy ...' - odczuwaja pewien niedostatek.

Co nie zmienia faktu, że jak pasożyt nic nie robi,
to się dobrze ma.

> To tak mniej wiecej.
> To zle IYO?

Z punktu widzenia kogo?

> Watpie. :)
> Demonizujesz pewne kwestie IMO. :)

Może demonizuje, ale jak prosty człek gada,
bez demonów, to kto go słucha?

> Slepa? :))

Winisz grupę? Materiał genetyczny?
Kto ich oślepia? Przecież nie skąd inąd
tylko właśnie z grupy wyłazi to wszystko.
Chwila nieuwagi i chyc pasożyt :-))))

> Indywidualista nie jest w zadnym razie pasozytem. :)
> Jesli o to Ci chodzilo to jestes w bledzie IMO. :)
> Indywidualisci sa motorem i zrodlem postepu z ktorego
> korzysci chetnie i z 'roskosza' przejmuje grupa.

To Ci powtórze bo może outlok Cię ściemnił

Ci najbardziej ściemnieni z ochotą wykupują graty PC.
Ja mniej ściemniony zostałem przymuszony :-(
To jeden z milionów zaciemnionych przykładów.
Szczęśliwe wieprze tworzą imperium pasożyta.

> Watpie. :)
> Mieszasz wiele bardzo roznych kwestii IMO. :)

A gdzie ja to mieszam? Paluszkiem prosze!
Bo mi łupiny gały przysłaniają.

> Owszem. :)
> Jup. :)

Strasznie pewniacko mówisz,
ile kosztuje Twoja firma?

> Prosze bardzo. :)

No to psze, ale po rozróżnieniu tematu,
bo mnie ściemnisz i wykorzystasz.

:-))

eTaTa

1. Data: 2001-10-07 13:29:12

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie uwazam, ze nie da sie z Toba powaznie dyskutowac. :))

eTaTa - eChild:
> A jednak nie :-))
> Resztki to np: grupy dyskusyjne, gdzie...
> zresztą łapiesz.

Nie lapie. :)
Mozesz mnie oswiecic? :)

> Winisz grupę? Materiał genetyczny?

Pytam, nic nie winie. :)
Zaczelismy chyba od tego ze to Ty wyskoczyles z teza
jakoby indywidualisci pasozytowali na korycie grupy. :)

> Kto ich oślepia? Przecież nie skąd inąd
> tylko właśnie z grupy wyłazi to wszystko.
> Chwila nieuwagi i chyc pasożyt :-))))

Pasozyt i pasozyt. :)
Mowisz tak jakbys budzil sie rano z porfelem lzejszym
o polowe nie wiedzac co sie stalo.
W realu jak stwierdzasz pasozyty to starasz sie je wyeliminowac.
Wiec eliminuj Etatan zamiast sciemniac. :)

> Ja mniej ściemniony zostałem przymuszony :-(
> To jeden z milionów zaciemnionych przykładów.
> Szczęśliwe wieprze tworzą imperium pasożyta.

OK, skoro tak do tego podchodzisz to co Ci przeszkadza
zamknac sie w pustelni i kontemplowac naturalna czystosc
bytu? :)))

> Strasznie pewniacko mówisz, ile kosztuje Twoja firma?

To nie nalezy do kwestii zasadniczych watku.
Zreszta: jak malo to zarzucisz mi ze nie mam podstaw do pewnosci,
a jak duzo to wowczas stwierdzisz ze sciamniam i pasozytuje na grupie.
Nie staraj sie zmienic tematu. :))

> No to psze, ale po rozróżnieniu tematu,
> bo mnie ściemnisz i wykorzystasz.
>
> :-))

No cos Ty, ja mialbym Ciebie wykorzystac? :)
Nie jestem wieprzem jak jakis nieudacznik, mam nadzieje. ;))))
Aby zyc nie potrzebuje nikogo wykorzystywac. :)))

Czarek

Internet - nowy sposob na komunikacje czy nie tylko ?
szzcerosc
Jak radzic sobie po rozwodzie?
"technika imitacji"
Reklama - sprzedawane style zycia