Info o leku.

1. Data: 2000-01-20 22:01:39

Temat: Info o leku.
Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Wam,
poszukuję informacji o przeciwmigrenowym leku zarejestrowanym na Zachodzie o
nazwie "Ascotan" lub bardzo podobnej. niestety w Polsce go nie ma i w ogóle
nie wiem co to jest a jedna pacjentka chce to zażywać.

Jeżeli jest ktoś na tej grupie z Niemiec lub innych krajów zachodnich to bar
dzo proszę o pomoc.

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl

2. Data: 2000-01-21 17:33:23

Temat: Odp: Info o leku.
Od: "Arek K." <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może chodzi o ASCODAN ? Lek to od lat zany w Polsce, zawiera kwas
acetylosalicylowy i fosforan kodeiny. O Ascotanie niestety, nie słyszałem.
Pozdrawiam.

3. Data: 2000-01-21 21:03:54

Temat: SV: Info o leku.
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> poszukuj? informacji o przeciwmigrenowym leku zarejestrowanym na
Zachodzie o
> nazwie "Ascotan" lub bardzo podobnej. niestety w Polsce go nie ma
i w ogóle
> nie wiem co to jest a jedna pacjentka chce to za?ywaae.
>
> Je?eli jest kto? na tej grupie z Niemiec lub innych krajów
zachodnich to bar
> dzo prosz? o pomoc.

W Szwecji takiego leku nie ma. Sprawdz zreszta sam.
http://www.netdoktor.se/laekemedel/showsubtable.asp?
Group=N02
(link do dostepnych lekow przeciwbolowych i przeciwmigrenowych.
Migrena to po szwedzku "MIGRÄN" -Medel vid migrän-)

/mb

4. Data: 2000-01-22 02:12:21

Temat: Re: Info o leku.
Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może chodzi o ASCODAN ? Lek to od lat zany w Polsce, zawiera kwas
> acetylosalicylowy i fosforan kodeiny. O Ascotanie niestety, nie słyszałem.
> Pozdrawiam.

Nie chodziło o ascodan. Jak już pisałem miał to być lek przeciwmigrenowy. W
poniedziałek podam prawdziwą nazwę, bo coś tu namieszałem...

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl

5. Data: 2000-01-25 00:14:25