Odp: "JA"

Data: 2000-07-12 22:42:10
Temat: Odp: "JA"
Od: "Artur Powszek" <a...@p...wp.pl>

Kazda osoba posiada choc jedna ceche, ktora chcialaby zmienic. To chyba
naturalne, w końcu nikt nie jest idealny, nawet tylko w swoich oczach. Ja
tez posiadam taka/takie ceche/cechy. Z powodu serii wydarzen, tyczylo sie
calkiem blahych spraw, zaczalem atakowac kazde zdanie rozmowcy. No moze nie
atakowac, ale na pewno komentowac. Nie ma dla mnie zdania do ktorego
chcialbym cos dodac lub ujac. Ponadto jest pare innych cech. Ale jesli
chcecie wiedziec jakie, to powiedzcie, nie chce pisac na darmo. ;)))

Artur Powszek
a...@p...wp.pl