Odp: Jak podlaczyc laptopa do sluchawki telefonu aby wyslac pliki ?

1. Data: 2000-07-04 23:10:34

Temat: Odp: Jak podlaczyc laptopa do sluchawki telefonu aby wyslac pliki ?
Od: "Dariusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek P. <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Clo85.14762$Q...@n...tpnet.pl...
> Użytkownik Dariusz <t...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
>
> Expert, wyraznie ci konceptu brakuje, jak na twoje zdolnosci to bardzo
> cienki pomysl

Ostatnio źle się czuję, po tym jak poraził mnie zasilacz do lampy Roentgena
gdy badałem układ kostny skorpiona, ale powoli dochodzę do zdrowia. W
zaciszu domowych pieleszy robię plany dalszych badań i dyskusji na newsach.
Ponieważ moja bibliografia jest już dosyć bogata i co chwila dostaję
zapytania o jakieś archiwalne moje posty, chyba założe sobie stronę WWW z
wszystkimi moimi konwersacjami i efektami prac badawczych. Będzie nie lada
gratka dla naukowców na skalę światową.
Muszę już kończyć bo pielęgniarka idzie z basenem.

D.

2. Data: 2000-07-05 11:10:30

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dariusz <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:K9u85.16202$Q...@n...tpnet.pl...
> Ostatnio źle się czuję, po tym jak poraził mnie zasilacz do lampy
Roentgena
> gdy badałem układ kostny skorpiona
Hmmm, zawsze myślałam, że skorpion to stawonóg tak jak rak czy krab.W takim
razie zasilacz miał rację, że cię poraził.
--
Justyna

3. Data: 2000-07-05 14:35:40

Od: w...@z...fu-berlin.de szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Hmmm, zawsze myślałam, że skorpion to stawonóg tak jak rak czy krab.W takim
>razie zasilacz miał rację, że cię poraził.

to PAJA,K !!!!!

ale kosci tez nie ma, tylko pancerz chitynowy.

Ludziska, przeciez upalow nie ma, opamietajcie sie!!

Waldek

4. Data: 2000-07-05 17:30:08

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@z...fu-berlin.de> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...zedat.fu-berlin.de...

> to PAJA,K !!!!!
Jeśli już to pajęczak.
Typ: Stawonogi
Gromada: Pajęczaki
Rząd: Skorpiony
Z biologią miałam do czynienia 11 lat temu, ale że skorpion nie ma układu
kostnego,to pamiętam.
--
Justyna

5. Data: 2000-07-05 18:35:44

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkimi moimi konwersacjami i efektami prac badawczych. Będzie nie lada

Na ogol mnie wkurwiasz, ale ten pomysl akurat wydaje mi sie niezly

--
Jarek P.

j...@p...onet.pl

ICQ: 34694075