Jak pokonac osobe opetana przez diabla?

1. Data: 2000-08-11 17:46:31

Temat: Jak pokonac osobe opetana przez diabla?
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak pokonac osobe opetana przez diabla?

To nie zart.... Sytuacja jest bardzo powazna. Do tej pory starczalo mi
sil, teraz juz coraz mniej. Oczywiscie, nie ma mowy o zaprowadzeniu
tej osoby do egzorcysty...

Probowalam juz podrzucac swiecone przedmioty, zawieszac krzyze, ale to
nie dalo rezultatu.

Jak wskrzesic w sobie wiecej sil do walki ?

Bardzo prosze o rade...
/magda

1. Data: 2000-08-11 19:43:49

Temat: Re: Jak pokonac osobe opetana przez diabla?
Od: "micio" <m...@m...nero> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Busk <m...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@n...cybercity.dk...
> [...]
> nie dalo rezultatu.
>
> Jak wskrzesic w sobie wiecej sil do walki ?

Przede wszystkim skąd wiesz, że osoba jest opętana? A jeśli to schizofrenia
albo jakaś inna choroba psychiczna? Najpierw to trzeba wykluczyć. No i co Ty
rozumiesz przez opętanie? Może po prostu osoba deklaruje się jako satanista
i tyle? Opętanie to niezwykle rzadki przypadek, bardzo rzadki, prędzej można
się spotkać ze zniewoleniem. Obętanie charakteryzuje się poza ogromnym
wstrętem do wszelkich święconych przedmiotów takimi rzeczami jak mówienie
językami (ale tu trzeba zaznaczyć, że i Bog potrafi dac dar jezykow),
nadludzka siła, darem jasnowidzenia, bardzo wyraźna zmiana rysów trzarzy
(choć oczywiście twarz jest ta sama ale jej wyraz robi się ponoć dość
niesamowity) i wiele innych.
Jeśli osota ta jest po prostu zdeklarowanym satanistą, to wcale nie oznacza,
że jest opętana. Co robić? Egzorcystą jest biskup diezecji ewentualnie
specjalnie przygotowany do tego kapłan (zwykle jeden na całą diecezję)
Zwykli kaplani nie mają prawa do egzorcyzmów. Jełi mówiąc o ezgorcystach
miałaś na myśli jakich świeckich ludzi to z całego serca odradzam - mogą
zrobić więcej szkody niż pomóc bo oni siedzą tak samo w okultyzmie jak osoba
opętana. Jasne, że osoba zniewolona nie uda się do kapłana będącego
egzorcystą samemu trzeba iść do takiego księdza i przedstawić sprawę a on
powie co robić. Ale osobiście nie wierzę by była tu mowa o autentycznym
opętaniu. Nie wiem skąd jesteś ale jeśli chcesz to daj znać to prześlę Ci na
priv namiary na osobę, która według mnie może pomóc w takich sprawach.
Pozdrawiam
micio

1. Data: 2000-08-11 20:46:58

Od: "Aninja" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Busk" <m...@h...com> napisał w
wiadomości news:966015991.819650@news2.cybercity.dk...
> Jak pokonac osobe opetana przez diabla?

Gdybym ja zadala takie pytanie na ta grupe to juz lepiej nie mowic co by
bylo ;-). Ale jesli piszesz, ze to powazne, to coz... Ja tam nie wierze w
cos takiego jak diably, bo czy ktos tak naprawde je kiedykolwiek widzial?
Nie ma zla, ani dobra, to ludzi najwiekszy maja w tym udzial jaka jest
rzeczywistosc. Jesli sadzisz, ze ktos jest opetany, to widocznie ten ktos
musi miec taki pokickany charakterek, ale diabel tutaj nie ma nic do rzeczy,
wiec go w to nie mieszaj. To sprawa czlowieka jaki jest, a przede wszystkim
rodzicow ktorzy w taki sposob uksztaltowali jego charakter, bo charakterek
dziecka jest jak plastelina, mozna go wygniatac na rozne strony. Tylko,
potem mozna sie naprawde zawiesc ze swojego dziala ;-). A diably to
bajeczki, ktory kiedys znudzony zyciem czlowiek wymyslil. Nie ma tu co mowic
o jakims opetaniu, jesli ten czlowiek odznacza sie innoscia, czyms co go
wyroznia i jest to cos zlego, to tu tylko psychiatra moze pomoc.
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2000-08-12 00:56:57

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Busk" <m...@h...com> writes:

> [...]
> nie dalo rezultatu.
>
> Jak wskrzesic w sobie wiecej sil do walki ?

Ale wlasciwie jakie ta osoba ma objawy????

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-08-12 08:48:46

Od: Magdalena Busk <d...@h...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"micio" <m...@m...nero> wrote:
> [...]

schizofrenia
>albo jakaś inna choroba psychiczna? Najpierw to trzeba

Tez to podejrzewalam, ale z wielu zrodel udalo mi sie wykluczyc
schizofrenie. Wiem, ze ta osoba leczyla sie psychiatrycznie, ale
jesli to byloby powazniejsze, to na pewno nie dopuszczono by jej
do pracy. Ona jest ksiedzem. Terapia byla org. przez kosciol,
wiec domyslam sie, ze musialo byc u niej z glowa OK, skoro jej
wolno pracowac. Przyznaje, ze do lekarza nie dotarlam osobiscie.

> No i co Ty
>rozumiesz przez opętanie?

To kobieta jest macocha mojego meza. Jej nienawisc do nas, jest
tak olbrzymia, ze nikt nie jest w stanie sobie tego wyobrazic.
Objawia sie niszczeniem pamiatek po matce mojego meza, jego
prywatnych rzeczy, moich rzeczy, moich prezentow. Moje ksiazki
(po polsku) zostaly porwane na mini-kawaleczki, a album o
Warszawie wymagal uzycia sily kilku osob, by go porwac!
Wszystko, co jest przed nia, jest ble, i to nalezy zniszczyc.
Nie chce sie rozpisywac. Ta osoba hipnotyzuje mojego tescia,
stosuje znecanie sie psychiczne (swiadkowie!). Izoluje go od
ludzi, zabierajac klucze itd. Ost. nawet nie obawiala sie
zderzyc czolowo z moim mezem, tez z nienawisci. Zakladam, ze
czegos takiego ZADEN czlowiek, tym bardziej ksiadz nie jest w
stanie zrobic!

> [...]
ogromnym
>wstrętem do wszelkich święconych przedmiotów takimi rzeczami

No wlasnie! Kiedys zawiesilismy na drzwiach polski, swiecony
Krzyz. Jak to zobaczyla, to nawet nie chciala sie zblizyc,
omijala go na klikanascie metrow, wrzeszczala i wezwala policje,
bo go usunela.......

> [...]
ewentualnie
>specjalnie przygotowany do tego kapłan (zwykle jeden na całą

Wczoraj napisalam do 2 biskupow i glowy kosciola (w Szwecji).
Jesli mi nie pomoga, to zostaje mi tylko prasa. W prawo nie
wierze.

>Zwykli kaplani nie mają prawa do egzorcyzmów. Jełi mówiąc o
ezgorcystach

W mojej parafi ksiedzem jest Augustyn, wiec prawie Katolik.
Myslalam, zeby go tam zaprowadzic i poprosic o modlitwy,
poswiecenie domu.

>powie co robić. Ale osobiście nie wierzę by była tu mowa o
autentycznym
>opętaniu.

Na to zniewolenie tescia jest paragraf, w szwedzkim prawie, ale
ona jest uczona mowic, klamac. Zawsze sie wywinie! Ja jestem
jedyna osoba, ktora jej sie nie poddala, wiec jestem szczegolnie
narazona.

Dodam, ze ona ma 45 lat, tesc 80, sa malz. od 2 lat. Jest to jej
4 malzenstwo ze starcem.

Teraz zmienia prace, po raz 3 od staru tej afery...

Masz jakis pomysl?

.. magda

-------

Got questions? Get answers over the phone at Keen.com.
Up to 100 minutes free!
http://www.keen.com

1. Data: 2000-08-12 08:50:32

Od: Magdalena Busk <d...@h...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

A jak nie pomaga? Jesli reakcja na Swiete przedmioty jest tak
szokujaca? (Czyt. moja odp. wyzej.)

magda

-------

1. Data: 2000-08-12 09:07:27

Od: Magdalena Busk <d...@h...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net wrote:

zaprowadzeniu

krzyze, ale to

>Ale wlasciwie jakie ta osoba ma objawy????

-Nienawisc do ludzi, przede wszystkim do mojej rodziny.
-Stosowane hipnozy, zmuszanie do robienie rzeczy wbrew sobie
(tesc)
-Panika na widok Krzyza
-Lamanie Prawa Koscielnego
-Ogromna sila fizyczna (jest to kobieta o normalnej budowie
ciala a jest w stanie przenosic/przesuwac przedmioty, ktore
wymagaly uzycia dzwiga lub kilku osob...)
-Ogolnie-zycie wbrew KAZDEMU z Dziesieciu Przykazan, wlacznie
z "Nie zabijaj" (proba zabicia meza nr 3)...

Jesli to nie jest opetanie, to co? Co z tym zrobic???
POzdrawiam, mb

-------

1. Data: 2000-08-12 10:00:48

Od: "bary" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Busk napisał(a) w wiadomości:
<0...@u...remarq.com>...
>-Nienawisc do ludzi, przede wszystkim do mojej rodziny.

Nic nie mówie, ale opętanie w takim przypadku jak podajesz jest możliwe.
Może brać się np. z nienawiści, jakiś związków z spirytyzmem itp...

>-Stosowane hipnozy, zmuszanie do robienie rzeczy wbrew sobie
>(tesc)

Stosowanie hipnozy... w jaki sposób to robi? W sumie każdy to
podświadomie w pewnym stopniu robi, ale świadomie jest bardzo trudno kogoś
zahipnotyzować bez jego zgody, trzeba naprawdę znać się na ludziach... jak
to wygląda?
Czy posiada również inne nadzwyczajne zdolności?

Z tego co mówisz to ta osoba raczej nie jest normalna.

Zawsze zastanawiałem się, dlaczego takie zachowanie przy opętaniu jest tak
ukierunkowane przeciwko Bogu itp. Już samo to o czymś świadczy, że to nie
jest jakaś choroba psychiczna.

j...

1. Data: 2000-08-12 10:20:10

Od: Magdalena Busk <d...@h...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"bary" <f...@k...net.pl> wrote:

> [...]
trudno kogoś
>zahipnotyzować bez jego zgody, trzeba naprawdę znać się na

Moj tesc spotykal sie (zadna milosc, tylko towarzystwo starych
ludzi) z kobieta, o imieniu M, wdowa, w swoim wieku. Jak tamta
sie dowiedziala, swiadomie wydzwaniala do niego w nocy, kiedys
nawet przyszla. Usiadla na przciwko M. zaczela ja hipnotyzowac
wzrokiem, potem biegala wokol niej w kolko (sofa stala na srodku
pokoju) i znow to wpatrywanie sie z nienawiscia. Po jakims
czasie przyszadl tam moj maz. M. zachowywala sie jak
nienormalna. Mowila od rzeczy, byla cala mokra. Po tym stracila
10kg, mimo szczuplej budowy ciala.

Inny przyklad: moj tesc, nagle zaczal mowic jej slownictwem,
uzywajac wyrazow, ktorych przez 78 lat swojego zycia nigdy nie
slyszal. Byl zaprogramowany. Raz podpisal list, drzacymi rekoma,
ze nie zyczy sobie zadnych kontaktow z synem, a w dniu w ktorym
list przyszedl, lecz rano, moj maz byl u niego. Na widok syna,
tesc powiedzial: " Dobrze, ze jestem sam. Wejdz szybko to
porozmawiamy!" Sama rozmowa byla jak najbardziej normalna, jak
za dawnych czasow. Po poludniu dostajemy wspomniany list...

Np. nie wolno mu bylo przyjac prezentu na Gwiazdke od nas. Maz
wyslal listem poleconym, z potwierdzeniem odbioru. Gdy
listonoszka dala moj kwit do podpisania, on podpisal. Tamta
zobaczyla od kogo paczka pochodzi i powiedziala: "to ma byc
odeslane". Tesc oddal przesylke (pokwitowana) listonoszce. Na
drugi dzien paczke przyjeli, bez slowa ale zaraz wyladawala ona,
bez otwierania, w naszej skrzynce pocztowej ....

Ostatnio: Jak wspomnialam, od dawna wyrzuca ona WSZYSTKO, co sie
tylko da. M.in. sprzet wedkarski i na raki. Dosc drogi. Gdy tesc
powiedzial: "ale to jest sprzet wedkarski !!!", odp: "nie bedzie
wiecej zadnego wedkowania!" . Wiemy to od swiadka.....

.. magda

-------

1. Data: 2000-08-12 11:06:37

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Busk <d...@h...com.invalid]

> do pracy. Ona jest ksiedzem. Terapia byla org. przez kosciol,
> wiec domyslam sie, ze musialo byc u niej z glowa OK, skoro jej
> wolno pracowac. Przyznaje, ze do lekarza nie dotarlam osobiscie.

Proponuję poświęcić jej wodę w wannie lub basenie z którego
korzysta.:)
A jak ona wykonuje swój zawód, skoro boi się świętych
przedmiotów?

Dorota

Kuba daje czadu
Wyjezdzam