Jak wpisacsię do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?

31. Data: 2002-02-23 07:20:11

Temat: Re: Jak wpisacsię do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?
Od: "Marek Szopa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie denerwuj sie od debili nic nie pobieraja, boja sie ze to moze byc
zarazliwe

32. Data: 2002-02-23 08:52:10

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Jakub Jewuła zapodała:

> Sory - czy to jest nastepne wcielenie expierda?
> Musze uaktualnic filtry :)

Niestety, mi też wylazł.
Justyna
"Nic nie szkodzi tak, jak życie"

33. Data: 2002-02-23 09:56:27

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Szopa wrote:

(trach)

bredzisz,

34. Data: 2002-02-23 16:09:51

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Popieram Ciebie Adamie w 100000000000%.

ziekuje - widze ze myslacy i kojarzacy fakty ludzie tez czytaja posty.

> A zwłaszcza z adnotacją dla tych którzy nie chcą być dawcami że także nie
> chcą być biorcami. Ja bym jednak ten dopisek nieco zmodyfikowała "Informuję,
> że nie chcę być dawcą jakiegokolwiek oraganu a w przypadku gdybym zachorował
> poważnie, że tylko przeszczep mógłby mnie uratować - ZABRANIAM wszczepiania
> mi jakiegokolwiek organu od kogokolwiek!"
> Co Ty na to, no i co na to powie zaciekły w swych poglądach Jacuś???

ten pan odpowie ci ze spamujesz, zasmiecasz grupe, jestes zwolenikiem
eutanazji i ze powinienes wyjecha do Holandii, gdzie po poddaniu cie presji
psychologicznej wymusza na tobie zgode na eutanazje i pobiorą od ciebie
wszystkie możliwe organy...

szkoda ze mozgu nie mozna przeszczepiac, bylby biorca - Jacek golfmaster@cos-
tam...

poczytaj o tym panu w archiwum, baaaardozo ciekawe teksty, szczegolnie jeden z
nich, po cytowaniu ktorego dostaje bialej goraczki i wszystkich straszy
sądem :-) znaczy - cos w tym jest :-)))

pozdrowienia

adam

35. Data: 2002-02-23 16:31:09

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przjmowanie takiego oswiadczenia jest nielegalne, gdyz uzaleznia
wykonanie uslugi
medycznej od niebrowolnej zgody na oddanie organow.
Zamiast teoretyzowac mozna przeciez zadzwonic do zaprzyjaznionego
adwokata
i uzyskac sensowna odpowiedz.

W krajach demokratycznych , transakcja przekazania organow nie ma
charakteru handlowego.
Zatem to dawca swobodnie podejmuje decyzje, a nie pod przymusem, presja,
ani grozba prawnego
szantazu.

Twoje koncepcje maja charakter paranoicznych wobec obowizujacych
regulacji prawnych demokracji.
Na tej samej zasadzie dawca moze zazadac wysokiej oplaty za zycia za swe
gotowe organy
i taka wysoka oplate uzyskac za zycia.

I jezeli nie chcesz przestrzegac zasad demokracji i dobrowolnosci,
to wkrotce pojawia sie biuro posrednictwa handlu organami na zasadzie
licytacji, kto da wiecej
i wtedy system przeszcepiania organow zalamie sie calkowicie.

Kto powie ok, moge byc dawca, ale chce dostac 10.000 $ z gory
Czy tego chcesz ?

36. Data: 2002-02-23 16:40:46

Temat: Re:
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> psychologicznej wymusza na tobie zgode na eutanazje i pobiorą od ciebie

wypluj te slowa jezeli jezeli masz jeszcze jakiekolwiek zasady moralne
czy etyczne

chcesz promowac idee przemusu oddawania organow, nieznana w demokracji

> szkoda ze mozgu nie mozna przeszczepiac, bylby biorca - Jacek golfmaster@cos-
> tam...

straszny jestes prymityw, szkoda sekundy na czytanie twoich bredni

> poczytaj o tym panu w archiwum, baaaardozo ciekawe teksty, szczegolnie jeden z
> nich, po cytowaniu ktorego dostaje bialej goraczki i wszystkich straszy
> sądem :-) znaczy - cos w tym jest :-)))
wczoraj byles zainteresowany paranoja
dzisiaj brniesz dalej

Zapewniam, ze masz szanse doczekania sie przeszczepiania mozgow.
Tylko badz cierpliwy i nie pisz juz wiecej, bo z niesmakiem czytam te
wypociny.

Czemu w Niemczech dyskusja nt. przeszczepow jest prowadzona na wysokim
poziomie demokracji.
Nikt nikogo do niczego nie przymusza. Tak samo we Francji, Anglii,
Stanach, Kanadzie, Szwajcarii.

Czemu ktos chce zrobic z demokratycznej instytucji handel narzadami ?

37. Data: 2002-02-23 18:53:39

Od: "India" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał
:3...@n...onet.pl...

> ziekuje - widze ze myslacy i kojarzacy fakty ludzie tez czytaja posty.

To ja dziękuję za komplement. Miło się dowartościować...

> [...]
> psychologicznej wymusza na tobie zgode na eutanazje i pobiorą od ciebie

Żadko przeklinam, ale..... masz racje "ten pan" w kółko pieprzy od rzeczy i
wyraźnie brakuje mu argumentów

> szkoda ze mozgu nie mozna przeszczepiac, bylby biorca - Jacek golfmaster@c
os-
> tam...

oj tak, taki nowy mózg przydałby mu się z pewnością, bo kurcze z nim coraz g
orzej, gorzej....

> [...]
en z
> nich, po cytowaniu ktorego dostaje bialej goraczki i wszystkich straszy

wiesz co, nie bardzo mam kasę by ściągać całe archiwum, ale chętnie się pośm
ieję :-))))

> pozdrowienia
>
> adam

pozdrawiam

India

38. Data: 2002-02-23 22:37:32

Temat: Re: Re:
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wczoraj byles zainteresowany paranoja
> dzisiaj brniesz dalej

idz stad, spamerze, uciekaj - jesczze nie tak dawno odgrazales sie ze to
koniec, ze wiecej juz nie bedziesz pisal tych swoich glupot - a tu prosze -
nastepny post...

> Zapewniam, ze masz szanse doczekania sie przeszczepiania mozgow.
> Tylko badz cierpliwy i nie pisz juz wiecej, bo z niesmakiem czytam te
> wypociny.

to jest wolny kraj - nikt ci nie karze tego czytac, nikt cie do tego nie
zmusza - wiec czemu to czytasz ,trolu?

> Czemu w Niemczech dyskusja nt. przeszczepow jest prowadzona na wysokim
> poziomie demokracji.
> Nikt nikogo do niczego nie przymusza. Tak samo we Francji, Anglii,
> Stanach, Kanadzie, Szwajcarii.

u nas tez jest prowadzona na bardzo wysokim poziomie. tak wysokim, ze tego nie
jestes w stanie zobaczyc.

adam

39. Data: 2002-02-23 22:41:43

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<cut> - brednie

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.l
istserv.chomor-
l&aid=12688265&q=expert

(jesli link jest 'przeciety', skej - warto poczytac :-))

adam

40. Data: 2002-02-23 22:48:18

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
zmusza - wiec czemu to czytasz ,trolu?

u nas tez jest prowadzona na bardzo wysokim poziomie. tak wysokim, ze

rozstępy
nowy Vortal medyczny
Oddawanie krwi...
odwarstwienie siatkowki