Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Jak wpisacsię do rejestru braku zgody na pobranie narządów ? Odp: Jak wpisacsię do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?

Odp: Jak wpisacsię do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?

Data: 2002-02-22 22:32:09
Temat: Odp: Jak wpisacsię do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?
Od: "India" <I...@p...onet.pl>

> A moze ktos jest teraz chory i twoja nerka go uratuje.
> Czemu jej nie chcesz oddac ?
A skąd wiesz, że nie zamierzam oddać tej nerki, ludzie żyją z jedną nerką i
nic im nie jest.

> A co cie to obchodzi.
> Usilujesz wywierac presje.
> Nadawalbys sie do namawiania chorych do wyrazania zgody na usmiercenie
> przez eutanazje.
> Tez bys stal przy lozku i co godzine mowil, ze zyc nie warto, bo to
> meczarnia, a inni czekaja na lozku
> a opieka kosztuje bardzo drogo.
> Zapewniam cie ze potrafilbys/as namowic do samobojstwo kiladziesiat
> starszych ludzi, ktorzy teraz leza w szpitalu.

Szkoda, że mnie nie znasz, bo zajmuję się w pewnym stopniu ratowaniem życia,
a przede wszystkim zdrowia i sprawności innych (starszych, ofiar wypadków) i
jestem daleka od namawiania kogokolwiek do czegokolwiek a tym bardziej do
SAMOBÓJSTWA!!! Chyba nie powinieneś tak daleko posuwać się w swoich
wywodach, to jest prowokacja a poza tym uwłacza to mojej godności oraz mnie
jako przedstawiciela służby zdrowia!!!

> Radze nie wywierac presji.

Jeszcze raz piszę (i pisać będę do skutku, że nie jest moim celem wywieranie
na kimkolwiek jakiejkolwiek presji.

> Rownie dobrze ktos moze cie zaczac namawiac do poddania sie eutanazji.
> A moze masz nowotwor zlosliwy, a moze powazna wade serca, a moze wade
> genetyczna,
> a moze ci grozi wylew, a moze paraliz, a moze silna depresja,
> Radze pomyslec...
No cóż każdemu coś grozi, jak będę miała zachorować tro i tak przed tym nie
ucieknę. Nie wiem skąd wysnułeś wniosek, że ktoś miałby namawiać mnie do
eutanazji, a jeśli nawet, to znam wartość życia i nie musisz się o mnie
martwić.

> [...]
> gieldzie licytowal
> cene za jego organy i sprzeda go temu, kto da najwiecej.
>
> I wypadki samochodowe beda organizowane na drogach zeby jak najwiecej
> zdobyc dawcow
> zniesione zostana nakazy ograniczenia predkosci, ze skrzyzowan zostana
> usuniete znaki stopu i inne,
> aby bylo najwiecej wypadkow i dawcow swiezych organow
>
> A potem to juz tylko Chiny i kary smierci przez rozstrzelanie, aby
> organy byly jeszcze cieple, zdrowe i przydatne do wyciecia.
>
> A potem dalej to ludozerstwo i hodowanie niewolnikow na czesci zamienne,

Twoje wywody stają się coraz bardziej patologiczne i przekraczają granice
dobrego smaku i prawo polemiki.
> Czy jezeli twoj sasiad ma zdrowa nerke, ktora moze tobie uratowac zycie,
> to powinien ci ja oddac ?
> Pod przymusem ?
> dobrowolnie ?
> odplatnie ?

Jak będzie chciał mi pomóc to mi pomoże, jak nie to nie - przecież nie
poderżnę mu gardła z tego powodu.

..

Wystarczy