Jak wzmocnić odporność

1. Data: 2005-12-17 17:27:17

Temat: Jak wzmocnić odporność
Od: " renik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja córka (13 lat) ostatnio bardzo często się przeziębia. Od września
choruje już czwarty raz. Wcześniej nie była chorowitym dzieckiem, jak
wzmocnić jej odporność?

2. Data: 2005-12-17 18:29:39

Temat: Re: Jak wzmocnić odporność
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 17 Dec 2005 17:27:17 +0000 (UTC), *renik*
<news:do1hpl$pgm$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Moja córka (13 lat) ostatnio bardzo często się przeziębia. Od września
> choruje już czwarty raz. Wcześniej nie była chorowitym dzieckiem, jak
> wzmocnić jej odporność?

Poproś lekarza o receptę na jakąś szczepionkę uodparniającą.

--
Kaja

3. Data: 2005-12-17 19:07:59

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 17 Dec 2005 17:27:17 +0000 (UTC), *renik*
<news:do1hpl$pgm$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

Poproś lekarza o receptę na jakąś szczepionkę uodparniającą.
Swojej córce dawałam kiedyś IRS-19 (psikana do noska). Jedno opakowanie na
wiosnę, drugie na jesień albo zimę ( pamięć mi się zatarła) :-)
Przestała chorować.

--
Kaja

4. Data: 2005-12-17 19:15:44

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " renik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Moja córka (13 lat) ostatnio bardzo często się przeziębia. Od września
> choruje już czwarty raz. Wcześniej nie była chorowitym dzieckiem, jak
> wzmocnić jej odporność?
>-
Dieta zawierajaca duzo warzyw i owocow.
Mi pomogla zmiana diety (chorowalam raz w miesiacu-przeziebienie lub angina)
Od kiedy zaczelam jesc regularnie i kazdy posilek wspomagac owocem lub
warzywami praktycznie nie choruje.

Życie to kubeł zimnej wody
na głowę optymistów.

c...@w...pl

5. Data: 2005-12-17 23:58:04

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moja córka (13 lat) ostatnio bardzo często się przeziębia. Od września
> choruje już czwarty raz. Wcześniej nie była chorowitym dzieckiem, jak

To jest cena za "cywilizację". Ja byłem w wieku 3-4 lat kilkanaście miesięcy
na wsi. I prawie wcale nie choruję. Problem w tym, że dzieci mają za mało
ekspozycji na patogeny, a za duże narażenie na środki chemiczne, detergenty
itp.. Nie ma złotej reguły, ale na pewno trzebaby zacząć od zdrowego
odżywiania. Niekoniecznie od tabletek witaminowych.

K.

6. Data: 2005-12-18 00:24:10

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moja córka (13 lat) ostatnio bardzo często się przeziębia. Od września
> choruje już czwarty raz. Wcześniej nie była chorowitym dzieckiem, jak

tylko terapia na grupach :D

--
pozdro
ape

7. Data: 2005-12-18 17:28:30

Temat: Odp: Jak wzmocnić odporność
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczyścić układ odpornościowy z obciążeń, nie stymulować, bo jest "zatkany ".
Czytaj www.paramed.waw.pl

Użytkownik renik <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:do1hpl$pgm$...@i...gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

8. Data: 2005-12-18 22:15:36

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś, kiedyś dawno często chorowałem na przeziębienia ... i może to zbieg
okoliczności, a może jednak pomogło.

Luivac. [71.89 pln]

UWAGA, trzeba kupić 2 op.!!!!
1 tabl. na dobę przez 28 dni, w godzinach rannych na czczo. Następnie
28-dniowy okres przerwy, po którym stosuje się 1 tabl. na dobę jako cykl
przypominający. Leczenie z reguły stosuje się w okresie wolnym od zakażenia,
ale nie jest wykluczone stosowanie leku w okresie infekcji równocześnie z
antybiotykami.

więcej info w ulotce o leku i u lekarza... no i oczywiście farmaceuty.
(przeciwskazania/ dawkowanie/ interakcje/ działania uboczne)

9. Data: 2005-12-19 11:01:08

Od: "Daniel" <d...@S...abratronik.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak wzmocnić jej odporność?

Przede wszystkim dieta pelna warzyw i owocow
Cytryna, cebula, czosnek, pietruszka i jak najmniej (najlepiej zupelnie
zrezygnowac) miesa

10. Data: 2005-12-29 17:05:05

Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W IRS 19 dopatrzyłam się także Tiomersalu ( rtęci ), który jest w wiekszości
szczepionek, co czyni je niebezpiecznymi dla tk. nerwowej.
W póżniejszym wieku wystepuje szereg dolegliwości, których przyczynami są
szczepienia w wieku młodzieńczym. Zadbaj o regularna kupkę, podawaj
probiotyki, to wzmocni uklad odpornościowy. Nie należy go " stymulować "
jeżeli jest "zatkany ". Raczej bańki, autohemoterapia,homeopatia, ziólka
etc.to oczyszcza uklad immunologiczny a nie stymuluje.

Użytkownik Kaja <k...@n...ma.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@k...kaji...
> [...]
> Swojej córce dawałam kiedyś IRS-19 (psikana do noska). Jedno opakowanie na
> wiosnę, drugie na jesień albo zimę ( pamięć mi się zatarła) :-)

Derealizacja
do Panów , którzy odpowiedzieli na moje pytanie
diagnostyka i leczenie osteoporozy
refundacja wypełnień [stomatologia]
polecicie?