Jakoś trzeba się odróżniać ;-)

11. Data: 2003-02-16 21:31:51

Temat: Re: Jakoś trzeba się odróżniać ;-)
Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
news:b2oetd$3al$1@nemesis.news.tpi.pl...
.
> Barbula? Pomysł niebanalny :-))))) .Masz może zdjęcie jak to u Ciebie
> rośnie??

Ja nie Basia :), ale na mojej stronie są zdjęcia barbuli. Nie najlepsze, ale
coś tam widać.

Z pozdrowieniami, Stokrotka

12. Data: 2003-02-16 21:45:40

Temat: Odp: Jakoś trzeba się odróżniać ;-)
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@c...prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b2ovqu$plo$...@n...news.tpi.pl...
> Ja nie Basia :), ale na mojej stronie są zdjęcia barbuli. Nie najlepsze,
ale > coś tam widać.

Dzięki. A może jakiś adresik tej strony???
Pozdrawiam :-)
Janusz

13. Data: 2003-02-16 21:49:55

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Jak zwykle nie mam (brak zacięcia do fotografowania). Ale możesz sobie ją
> wyobrazić > jako wersję makro lawendy.

Hi!hi! Ale zmyłka ;-))) To takie cfiety istnieją naprawdę??.
Bo po wrzuceniu w google wyszło mi, że są to mchy!!! I myślałem, ze Cię na
żarciki z ignoranta wzięło ;-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz rozbawiony

14. Data: 2003-02-16 21:50:44

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki. A może jakiś adresik tej strony???
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Proszę bardzo :)
www.ciekawe-rosliny.prv.pl

15. Data: 2003-02-16 22:23:12

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@c...prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b2p0ue$ok$...@n...news.tpi.pl...
> Proszę bardzo :)
> www.ciekawe-rosliny.prv.pl

Strona super tyko, że barbuli tam nie ma.... ;-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

16. Data: 2003-02-16 22:33:58

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Strona super tyko, że barbuli tam nie ma.... ;-(
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Jak to nie ma?.." Ukradli, wynieśli nie wiadomo gdzie, nie wiadomo jak?..
:-))
http://ciekawe-rosliny.artgabi.com.pl/?dz=kwiaty&kat
=drzewa&op=pisz&id=172

Z pozdrowieniami, Maria

P.S. Rośliny w ogrodzie -> drzewa, krzewy

17. Data: 2003-02-16 22:44:35

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@c...prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b2p3fd$9fg$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
=drzewa&op=pisz&id=172

> Z pozdrowieniami, Maria
>
> P.S. Rośliny w ogrodzie -> drzewa, krzewy
Odszczekuję ;-) Była! :-))
Gapa, w bylinach tego szukałem....
Pozdrawiam :-)
Janusz

18. Data: 2003-02-17 07:37:42

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in

> Rdesty kwitna pozno (moze nie wszystkie - ale mam na mysli np. rdest
> ostrokonczysty)(u mnie r. Auberta kwitnie do przymrozkow).

Janusz, nie daj sie wpuscic w rdest ostrokonczysty!
Bo do konca dni swoich bedziesz zalowal, a twoje wnuki i dalsze potomki
uprzykrza Ci wiecznosc!
U Angoli w tej chwili juz sa kary za sadzenie tego gatunku. Jak sie kiedys
wybierzesz na Dolny Slask (zapraszam bardzo), to przy okazji ogladania
winnicy Grzeska mozemy zahaczyc o jakies skromne poletko tego swinstwa.
Pozdrowienia - Ewa Sz. w lekkiej panice

19. Data: 2003-02-17 08:38:32

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał:
> - to ja bardzo proszę by mi zawczasu podać jakieś

Czy podawał ktoś astry nowoangielskie i nowobelgijskie ? Z nich samych
możesz zrobić kwitnący jesienią ogród. Bogactwo kolorów, różne wysokości.
Ładne są też jesienią żółte kwiaty - dzielżany, rudbekie, słoneczniczki.

Majka

20. Data: 2003-02-17 09:39:27

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Topinambur spełnia powyższe warunki :-).

A gdzie go zdobyć?
(muszę podłożyć komuś ... topinambur)

Pozdrawiam
Qwax

To i ja sie ladnie przywitam :)
Witam ogrodników
^^ SPAM ^^ kosiarkę samobieżną/miniciągni k kupi
Apel
Re: Odp: Odp: Odp: pnącze na dom