Jednak swiat jest zly

1. Data: 2005-12-12 02:59:34

Temat: Jednak swiat jest zly
Od: "Himera" <H...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za oknem pada snieg, bialy swiat, a ja widze zniszczenie i krew.

Nie cieszy mnie nic, nie nie mam depresij tylko realistyczne myslenie. Jak
mozna sie cieszyc gdy tyle szamba na swiecie? Tyle zepsucia o bludy w
ludziach. Odwrocisz sie a oni wpakuja ci noz w plecy kiedy przed chwila
jeszcze smiali sie do ciebie.
Juz nawet alkohol nie pomaga mi zapomniec, malo tego poteguje nawet to
bezdenne uczucie pustki.

Ale mam nadzieje e byc moze, jednego dnia, wszystko zaczne pierdolic i
myslec o swojej dupie.

Dopomoz Boze.

Amen.

--
"If I go insane, please don't put
Your wires in my brain."

2. Data: 2005-12-12 10:15:35

Temat: Re: Jednak swiat jest zly
Od: Ktos <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):
> jeszcze smiali sie do ciebie.
> Juz nawet alkohol nie pomaga mi zapomniec, malo tego poteguje nawet to
> bezdenne uczucie pustki.

Wnioskując po Twoich postach trzymam się takiego poglądu:
Nie ma tu zła, dobra i nie ma sensu. Sens to opinia człowieka, zło to
ocena człowieka. Jest tylko bezładny, przerażający, nieuporządkowany
świat w Twoich myślach i Ty.

3. Data: 2005-12-12 14:53:50

Temat: Odp: Jednak swiat jest zly
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie cieszy mnie nic, nie nie mam depresij tylko realistyczne myslenie.

- masz zaawansowane halucynacje a nie żadne realistyczne myślenie. Przyjrzyj
się:

> Jak mozna sie cieszyc gdy tyle szamba na swiecie?

- kiedy ostatnio widziałas jakieś szmbo? Odpowiedz konkretnie, realistycznie
i obiektywnie.
Jeżeli nawet widzisz coś co masz na myśli to dlaczego decyduejsz, że nie
możesz się cieszyć?

> Odwrocisz sie a oni wpakuja ci noz w plecy kiedy przed chwila
> jeszcze smiali sie do ciebie.

- wbił Ci kiedyś ktoś jakiś nóż w plecy?

> Juz nawet alkohol nie pomaga mi zapomniec, malo tego poteguje nawet to
> bezdenne uczucie pustki.

- oczywiście, że nie pomaga...

> Ale mam nadzieje e byc moze, jednego dnia, wszystko zaczne pierdolic i
> myslec o swojej dupie.

- to by ci pomogło, ale najpierw zacznij myśleć realistycznie, bo na razie
pierdolisz tylko straszne głupoty, że jesteś w jakimś szambie z nożem w
plecach. Najgorsze, że głęboko wierzysz, że to prawda. Oczywiście odpiszesz,
że tak tylko się mówi, ale wciąż będziesz w głębi w to wierzyć. Każdy
normalny człowiek jak wstanie rano i sobie szczerze pomyśli, że jest w
szambie z nożem w plecach poczuje się dokładnie tak, jak wydaje się mu, że
poczułby się człowiek w szambie z nożem w plecach - czyli przypuszczam, że
dość słabo ;-)
Na razie to nawet się o to nie otarłaś o realistyczne myślenie.Wylecz się
szybko z halucynacji, bo jak ci się tak zrobi, że wszyscy będą wilkami,
będziesz szmatą zamkniętą w pudełku bez wyjścia bo cały świat ci się na
głowę zawali to dopiero będziesz po szyję w gnoju z siekierą w plecach i
będziesz musiała jeść "leki" antydepresyjne ;-)

4. Data: 2005-12-12 15:23:06

Od: "J Francis Shade" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze smiali sie do ciebie.
> Juz nawet alkohol nie pomaga mi zapomniec, malo tego poteguje nawet to

Siwat jest zły ale ten post jest dobry. Jesteś taką dziewczyną
z bosymi stopami z bajki, która idzie po sniegu przez szary
nieprzyjazny świat, (podobnie jak ja często) Ludzie tutaj
jak to ludzie, są rzeczywiście prostaccy i rzeczywiście
przypominają bezuczuciowe szambo - sam jeszcze dla siebie
nie całkiem rozwiązałem ten problem, nazwijmy go obrzydzenia dla
ludzi, (bo to raczej o ludzi chodzi nie o swiat) i cierpienia
jakie wynika z braku chociazby jednej _normalnej_, dobrej, uśmiechniętej
i silnej osoby, który opisałaś ale już częściowo tak - nie wiem
jednakże jak Ci to wytłumaczyć.

J F Shade

5. Data: 2005-12-12 16:28:23

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś taką dziewczyną
> z bosymi stopami z bajki, która idzie po sniegu przez szary
> nieprzyjazny świat, (podobnie jak ja często)

- ewidentnie pomyliłeś bajki - ona wyraźnie pisała, że jest w szambie z
nożem w plecach a ty, że jest bosą dziewczynką na śniegu (podobnie z resztą
jak ty często - ale nie zawsze jak rozumiem masz te zwidy ;).

6. Data: 2005-12-12 16:38:59

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PowerBox <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dnk8p5$b9p$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
resztą
> jak ty często - ale nie zawsze jak rozumiem masz te zwidy ;).

- a tak naprawdę to oboje jesteście ślepcami i lepicie sobie z mózgu
bałwana - skoro już porozumiewamy się kodem psycholi ;-)

7. Data: 2005-12-12 16:45:32

Od: "Mrs Smith" <S...@H...com> szukaj wiadomości tego autora

"Himera" <H...@w...pl> wrote in message
> [...]
> jeszcze smiali sie do ciebie.
> Juz nawet alkohol nie pomaga mi zapomniec, malo tego poteguje nawet to

Znam przypadki, ze wlasnie od takiego nastawienia do otoczenia, zrodzila sie
nawet schizofrenia !
Koncentrujesz sie na polpustej szklance, co moze swiadczyc o Twoim
pesymizmie, a przeciez swiat jest jaki jest i to, ze sobie ponarzekasz nic
nie zmieni, a tylko pograzy Cie bardziej...Zamiast oczekiwac dywanow pod
swoimi stopami, lepiej dopasowac odpowiednie sandaly, tak brzmi stare, madre
porzekadlo.

"Wygladalo dwoch ludzi przez wiezienne kraty, jeden widzial bloto, drugi
widzial gwiazdy"

pozdrawiam

8. Data: 2005-12-12 16:51:08

Od: "J F Shade" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - ewidentnie pomyliłeś bajki - ona wyraźnie pisała, że jest w szambie z
> nożem w plecach a ty, że jest bosą dziewczynką na śniegu (podobnie z resztą
> jak ty często - ale nie zawsze jak rozumiem masz te zwidy ;).

Nie mam czasu na głupie dyskusje - wybacz.

J F Shade

9. Data: 2005-12-12 17:37:51

Od: Ktos <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos napisał(a):

> Wnioskując po Twoich postach trzymam się takiego poglądu:
> Nie ma tu zła, dobra i nie ma sensu. Sens to opinia człowieka, zło

To znaczy to dotyczyło życia nie Twoich postów...

10. Data: 2005-12-12 17:48:59

Od: "J F Shade" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam czasu na głupie dyskusje - wybacz.

Ew wersja alternatywna:

Nie mam czasu na głupie dyskusje -=ZJEŁCZAŁY JEŻU=- - WYBACZ.

> J F Shade

Wizje rzeczywistości - KATOWICE
panie bluzgacz
co lepsze? afobam czy lorafen???