Kulinarne ozdoby na choinke

1. Data: 2002-12-19 10:30:00

Temat: Kulinarne ozdoby na choinke
Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jakos wyszlo, ze w tym roku bede ozdabiac choinke samymi kulinarnymi
ozdobami. Mam juz pierniczki w wielu ksztaltach, mam cukierki kolorowe,
suszone plasterki pomaranczy, madarynek, cytryn i jablek ( jeszcze sie
susza), lancuch z lupinek orzecha wloskiego w trakcie przygotowywania.
Podpowiedzcie mi z czego jeszcze moge zrobic tematycznie podobne ozdoby?

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2002-12-19 11:01:27

Temat: Re: Kulinarne ozdoby na choinke
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> susza), lancuch z lupinek orzecha wloskiego w trakcie przygotowywania.
> Podpowiedzcie mi z czego jeszcze moge zrobic tematycznie podobne ozdoby?

Moze lancuch z prazonej kukurydzy?

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2002-12-19 11:10:31

Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> susza), lancuch z lupinek orzecha wloskiego w trakcie przygotowywania.
> Podpowiedzcie mi z czego jeszcze moge zrobic tematycznie podobne ozdoby?

Ja któregoś roku zrobiłam masę jak na bezy i szprycą do ozdabiania tortów
wyciskałam różne kształty - serca, gwiazdki, esy-floresy. Po wysuszeniu
zawisły na choince. Jakby do masy dodać barwnika to będą ozdoby
różnokolorowe. A zwykle przy przygotowywaniu potraw świątecznych zostają
białka, więc można je praktycznie spożytkować.
--
Kasia

1. Data: 2002-12-19 12:20:21

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"almadka" <a...@W...TO.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> susza), lancuch z lupinek orzecha wloskiego w trakcie przygotowywania.
> Podpowiedzcie mi z czego jeszcze moge zrobic tematycznie podobne ozdoby?

czerwone male jabluszka jak dostaniesz takie kupic
Ilona

1. Data: 2002-12-19 12:58:34

Od: walkie <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

almadka wrote:
> [...]
> susza), lancuch z lupinek orzecha wloskiego w trakcie przygotowywania.
> Podpowiedzcie mi z czego jeszcze moge zrobic tematycznie podobne ozdoby?

powies mandarynki i pomarancze na choince a wn nie powbijaj gozdziki.

Walkie!

1. Data: 2002-12-19 13:11:04

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Mozna czasem dostac makaron w ksztalcie choinek.
Makaronowy lancuch pomalowamy na zloto albo srebrno tez wyobrazam sobie
dekoratywnie.
Monika

1. Data: 2002-12-19 16:43:38

Od: w...@b...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-12-20 07:53:23

Od: krzysiow <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

ze slomy

1. Data: 2002-12-20 09:01:28

Temat: Odp: Kulinarne ozdoby na choinke
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

figurki z masy solnej?
kaska, ktora ma anioly i orzechy

1. Data: 2002-12-21 12:11:25

Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem tu nowa, na gotowaniu nie znam się zupełnie dlatego będę głównie
> "czytaczem", ale w tym temacie spróbuję coś dodać.
>
> A można suszyć w mikroweli??
wlasnie ususzylam pomarancze na kaloryferze, ale moze ktos powie ze z piekar
nika sa lepsze nie wiem nie probowalam
Kaska

pieczenie miesa
Metalowy gar i kiszenie burakow???