LEUKOGEN - naprawdę nik nie wie ????

1. Data: 2000-05-16 07:10:43

Temat: LEUKOGEN - naprawdę nik nie wie ????
Od: "marcio" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich !
Tropię lek pt. Leukogen - to jest coś na zwiekszenie ilości białych
krwinek.....
I niegdzie tego nie można dostac (przynajmniej w woj.swiętokrzyskim i w
Warszawie)
Gdzie jeszcze mogę pytać - wszędzie mówią mi że lek ten jest wycofywany z
polskich aptek!
A może ktoś zna skład chemiczny tego czegoś??

Sprawa jest dośc pilna - proszę o pomoc!

Marek_K

2. Data: 2000-05-16 20:17:03

Temat: Odp: LEUKOGEN - naprawdę nik nie wie ????
Od: "Za Horyzontem" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leucogen, tabl. 0,2g, opakowania po 10 i 20 tabl.
Nazwa międzynarodowa LEIKOGEN
producent ICN OKTIBAR
odpłatność 100%

producent w Polsce
MEDEXPORT
Emilii Plater 47
00-118 Warszawa
tel. 6205911
fax. 6205420

Skreślony z Urzędowego Spisu Leków

Niestety nie mam danych na temat składu czy odpowiedników, może u producen
ta...

ZH

3. Data: 2000-05-19 11:33:17

Temat: Re: LEUKOGEN - naprawdę nik nie wie ????
Od: "Mario" <i...@o...bydgoszcz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc !
Byc moze mam w domu ulotke od tego leku, jak znajde to cos napisze.
Mariusz

szkarlatyna
CO ZROBIĆ
CIRURGIA PLASTYCZNA