Limo pod okiem

1. Data: 2002-09-15 13:22:23

Temat: Limo pod okiem
Od: "Karina" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakie sa sposoby na limo pod okiem ??
Jak z tym walczyc, aby sie pozbyc tego do srody

1. Data: 2002-09-15 13:59:33

Temat: Re: Limo pod okiem
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karina" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Jakie sa sposoby na limo pod okiem ??
> Jak z tym walczyc, aby sie pozbyc tego do srody

a co to jest "limo" ?
iwon(k)a

1. Data: 2002-09-15 14:45:05

Od: "Kovalsky" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karina <d...@p...onet.pl> news:
> Witam
> Jakie sa sposoby na limo pod okiem ??
[...]

Zmiana faceta

-Sławek-K- GG- 2095891
"Szczęściem jednego człowieka jest drugi"

1. Data: 2002-09-15 14:46:31

Od: "Kovalsky" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> news:
> a co to jest "limo" ?
> iwon(k)a

Taki kolorek pod okiem,po prawym sierpowym,na przykład :)

1. Data: 2002-09-15 15:11:03

Od: "Karina" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

e no ludziska ja tu o powazne rady prosze
w srode mam spotkanie z dziekanem wiec trzeba jakos wygladac
LIMO=SINIAK

1. Data: 2002-09-15 15:34:11

Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Kovalsky <s...@w...pl> wrote:
> Zmiana faceta

myślisz, że tylko facet może być powodem sińca pod okiem? ;)

a. co w liceum grywała w hokeja i jak raz zarobiła kijem hokejowym w
policzek, tak przez dwa tygodnie nie chciało zejść ;)
--
a...@e...pl

1. Data: 2002-09-15 15:35:40

Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Karina <d...@p...onet.pl> wrote:
> Witam
> Jakie sa sposoby na limo pod okiem ??
> Jak z tym walczyc, aby sie pozbyc tego do srody

Walczyć nie ma jak, bo po prostu wewnętrzny krwotok musi się zagoić;
możesz spróbować korektorem i odpowiednio dobranym podkładem, możesz też
wdziać eleganckie ciemne okulary i owinąć głowę szalem, będzie szykownie
;)

a.
--
a...@e...pl

1. Data: 2002-09-15 15:36:10

Temat: Odp: Limo pod okiem
Od: "Kasia Kamińska" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karina <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:am21eu$2v9$...@n...onet.pl...
> Witam
> Jakie sa sposoby na limo pod okiem ??
> Jak z tym walczyc, aby sie pozbyc tego do srody

Dużo pudru i korektora !
--
Pzdr. Kasia

1. Data: 2002-09-15 15:36:55

Od: "Monique" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> e no ludziska ja tu o powazne rady prosze
> w srode mam spotkanie z dziekanem wiec trzeba jakos wygladac
> LIMO=SINIAK

Jak bardzo duży i fioletowy ten siniak to chyba pozostaje tylko moooocnogo
przypudrować przed spotkaniem z dziekanem... Bo pewnie założenie okularów
przeciwsłonecznych bez zdejmowania na rozmowę własciwą nie wchodzi w grę:-)

Pozdr.

--
Pozdr.
Monika & junior/ka (~25.02.2003)

"Przyjaciele są jak anioły, które podnoszą nas,
kiedy nasze skrzydła mają kłopoty z przypomnieniem sobie, jak się lata"

GG1706696

1. Data: 2002-09-15 15:43:43

Od: "Kovalsky" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Jedrychowska <a...@a...net> news:

> myślisz, że tylko facet może być powodem sińca pod okiem? ;)
>
> a. co w liceum grywała w hokeja i jak raz zarobiła kijem hokejowym w
> policzek, tak przez dwa tygodnie nie chciało zejść ;)
No tak zapomniałem o hokeju...przecież to taki kobiecy sport;)

-Sławek-K- GG- 2095891
"Szczęściem jednego człowieka jest drugi"

nafta kosmetyczna
Dobre cienie jakie?
Cienie na mokro...
trywialne pytanie