MAM PROBLEM!!!!

1. Data: 2001-12-12 00:05:21

Temat: MAM PROBLEM!!!!
Od: "Spirit20" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może ktoś orientuje się jak trudno jest się dostać na psychologię do
Gdańska? Tzn. jakie są wymogi, ile miejsc , ile się daje( :))))) )??????

1. Data: 2001-12-12 02:54:30

Temat: Odp: MAM PROBLEM!!!!
Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy może ktoś orientuje się jak trudno jest się dostać na psychologię do
> Gdańska? Tzn. jakie są wymogi, ile miejsc , ile się daje( :))))) )??????

A mzoe tak sam/-a dowiesz sie jaki jest egz. i ile os na jedno miejsce....
Tak trudno zadzwonic??A jka nie wiesz ile sie daje to nie masz ukladow wie
ci tak nie mialbys komu dac...;PPPPP
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2001-12-12 08:31:43

Temat: Re: MAM PROBLEM!!!!
Od: "luigy" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9v6gki$q4i$1@news.onet.pl...
> [...]
miejsce....
> Tak trudno zadzwonic??A jka nie wiesz ile sie daje to nie masz ukladow wie

Ale z ciebie prawdziwa wiedźma!:))

ludzie!, to wy wcale nie śpicie? ;)

1. Data: 2001-12-12 13:04:50

Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> miejsce....
>
> Ale z ciebie prawdziwa wiedźma!:))
>

> ludzie!, to wy wcale nie śpicie? ;)

No jasne, z e nie! Jejuśku, a ty sypiasz?? !! I nie szkoda ci czasu??;PPPP
Pozdr.:)
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2001-12-12 18:07:23

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy może ktoś orientuje się jak trudno jest się dostać na psychologię do
> Gdańska?

Nie.

> Tzn. jakie są wymogi, ile miejsc ,

Zapewne wszystko znajdziesz na ich stronie, ewentualnie telefonicznie.

> ile się daje( :))))) )??????

Prawdopodobnie okolo 20-30 zł za indeks, legitymacje i ksiazeczke zdrowia.
Pociesze Cie, ze jesli Ci sie nie uda to nic nie placisz :-).

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2001-12-13 00:43:24

Od: "mike12" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://psychologia.univ.gda.pl

dzial rekrutacja juz dostosowany do nowego 'poboru'

--
pozdrawiam,

Michal Parzuchowski
www.mala.apokalipsa.org
"Spirit20" <s...@w...pl> wrote in message
> Czy może ktoś orientuje się jak trudno jest się dostać na psychologię do
> Gdańska? Tzn. jakie są wymogi, ile miejsc , ile się daje( :))))) )??????

Czy infradzwieki moga zabijac ?
WIELKA PROŚBA
Dziendobry a raczej dobry wieczor wszystkim
Prawdziwy adres mail-owy Dużej Agi potrzebny
praktyka ZEN