[MM] SZCZECIN??

21. Data: 2004-03-15 08:37:28

Temat: Re: [MM] SZCZECIN??
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <j...@s...net> napisał w wiadomości
news:17x8svz26ujzf$.100wk3robgauj$.dlg@40tude.net...

> Eva Sheers
> Ja tam na spotkaniu z ludźmi z grupy pmd wcale nie miałabym ochoty
> tylko o dietach gadać ;) Bo taka monotematyczność jest szkodliwa ;)

My we Wroclawiu o dietach nie gadalismy prawie.... i jakos ze mna stara
mlodzi sie porozumieli i bylo ok. Czas to powtorzyc .Pozdrawiam Hafsa
--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

22. Data: 2004-03-15 08:39:36

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 15 Mar 2004 07:56:33 +0100, na pl.misc.dieta, jangr napisał(a):

> PS. I jestem stary, jak diabli !!! :-)

No, i Bogu dzięki, że wśród tego zalewu smarkaczy w internecie, trafia się
czasami taka perełka ;) Inaczej strasznie nudno by było :)
A tak w ogóle to podziwiam Twój upór w dążeniu do porozumienia się z
ziomkami :) Coś im się z oczami porobiło chyba i nie widzą Twoich postów,
tak to wygląda, bo nie widziałam jeszcze żadnej odpowiedzi na Twoje posty
dotyczące tej sprawy. Ale mam 56 postów zaległych, to może coś przeoczyłam
:)

23. Data: 2004-03-15 08:39:53

Temat: Odp: [MM] SZCZECIN??
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> no do wsiech od MM, a jak nie MM, to se beda radzic sami przy stole, Wy, tzn.
> DO to chyba piwka nie mozecie, co? heee, heee

> wszystko chcialbys wiedziec...

> nie mow hop ;-))

> starzy tez laza do pubow, choc z nami (ja notorycznie nie mam czasu, ale moze
> piatek wieczorem, albo czwartek???)
> Hania

Tak sie sklada, ze w piatki jestem w saunie. W RKF-ie (tam tez mozna sie spotkac :-)
)
Ale czwartek ... mógłby być OK. a co na to inni ze Sz-na?
Janusz.

24. Data: 2004-03-15 08:52:40

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja tam na spotkaniu z ludźmi z grupy pmd wcale nie miałabym ochoty
> tylko o dietach gadać ;) Bo taka monotematyczność jest szkodliwa. ;)

No, no, no ...
A czy za ten post "smarkacze" się na Ciebie nie pogniewają? Nie wrzucą Ci pół
kilograma spamów
na Twoje konto?
Mnie to chyba ostatnio spotkało (77 szt. na raz) i jeszcze w dodatku ktoś podszył się
pod mój
adres i w moim imieniu kogoś nęka. Kogo, nie wiem, ale dostałem maila od kogoś
oburzonego,
że niby mu coś wysyłałem. Ale tego nie da się wyjaśnić, niestety. Ludzom się nudzi i
tyle.
To przypomina plucie z balkonu na głowy przechodniów.
A skąd, Eva, jesteś? Czyżby ze Szczecina?
Pozdrawiam,
Janusz.

25. Data: 2004-03-15 09:11:03

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 15 Mar 2004 09:37:28 +0100, na pl.misc.dieta, Hafsa napisał(a):

> My we Wroclawiu o dietach nie gadalismy prawie....

O, jak miło ;)

> i jakos ze mna stara
> mlodzi sie porozumieli i bylo ok.

Twoja starość mocno jeszcze naciągana jest :D
Wartości człowieka nie warto mierzyć jego wiekiem, to pewne :)

> Czas to powtorzyc

Szkoda, że ja od Ciebie tak daleko mieszkam, ale bywam czasami w okolicach
Wrocka. Mam nadzieję na spotkanie z Tobą w przyszłości, bynajmniej nie
dietetyczne :)

--
Eva Sheers

26. Data: 2004-03-15 09:16:41

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 15 Mar 2004 09:52:40 +0100, na pl.misc.dieta, jangr napisał(a):

> No, no, no ...
> A czy za ten post "smarkacze" się na Ciebie nie pogniewają? Nie wrzucą Ci pół
kilograma spamów
> na Twoje konto?

Pfffff ;) A kto by o to dbał, Januszku ? Od tego mam programy, by za mnie
pilnowały, co warto na dysk ściągać a co nie ;) Bez żadnego żalu wywalam
"dziwne" maile jeszcze zanim je ściągnę z serwera ;)

> [...]
oburzonego,
> że niby mu coś wysyłałem. Ale tego nie da się wyjaśnić, niestety. Ludzom się nudzi

Ludzie, jacy są, każdy widzi... ;)

> A skąd, Eva, jesteś? Czyżby ze Szczecina?

Świnoujście ;)

--
Eva Sheers

27. Data: 2004-03-15 09:21:47

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> Tak sie sklada, ze w piatki jestem w saunie. W RKF-ie (tam tez mozna sie =
> spotkac :-) )
> Ale czwartek ... m=F3g=B3by by=E6 OK. a co na to inni ze Sz-na?
> Janusz.

Spoox, moze byc i sauna, ale co to RKF???

Hania

28. Data: 2004-03-15 09:21:54

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

> Twoja starość mocno jeszcze naciągana jest :D
> Wartości człowieka nie warto mierzyć jego wiekiem, to pewne :)

Eh Evuniu, kiedy ja sie tak wlasnie czuje. Jakby mnie krowa przezula i
wyplula.

> Szkoda, że ja od Ciebie tak daleko mieszkam, ale bywam czasami w okolicach
> Wrocka. Mam nadzieję na spotkanie z Tobą w przyszłości, bynajmniej nie
> dietetyczne :)

Ja tez mam na nie nadzieje , chcetnie bym do ciebie sie wybrala, ale nie
znajde chyba logicznego pretekstu w domu. No i maz sie teraz uczy do
egzaminu, wiec musze czasem go zastapic w robocir, a i w domu mam wiecej
zajec.
Pozdrawiam Hafsa

29. Data: 2004-03-15 09:38:34

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 15 Mar 2004 10:21:54 +0100, na pl.misc.dieta, Hafsa napisał(a):

> Eh Evuniu, kiedy ja sie tak wlasnie czuje. Jakby mnie krowa przezula i
> wyplula.

Ale to nie z winy wieku tak się czujesz, Elżuniu.
Smarkacze też czasami tak się czują ;)
Wystarczy poczytać posty na grupach, by mieć obraz całego przekroju złych
nastrojów, pesymizmu, narzekactwa, krytykanctwa i czarnowidztwa ;)
Twoje złe samopoczucie minie, a ich nie. Ty będziesz znów wesoła i życzliwa
innym, a oni nie... Bo "oni" już tak mają ;)

> Ja tez mam na nie nadzieje , chcetnie bym do ciebie sie wybrala, ale nie
> znajde chyba logicznego pretekstu w domu.

Ze znalezieniem takiego pretekstu ja też miałabym wielki problem ;)
Ale może spotkamy się kiedyś we czwórkę, zostawimy naszych facetów gdzieś
na kanapie, niech pogadają o tym i owym, a my zaszyjemy się w kąciku, żeby
im nie przeszkadzać :D
Albo wymyslimy coś innego. Mamy na to jeszcze dużo czasu ;)

> No i maz sie teraz uczy do
> egzaminu, wiec musze czasem go zastapic w robocir, a i w domu mam wiecej
> zajec.

Ale ja nie mówię, że to ma być już albo jeszcze szybciej. Póki co czekam na
powrót męża i mam nadzieję, że da się namówić na ogromny remont :D

--
Eva Sheers

30. Data: 2004-03-15 10:14:23

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa w wiadomości news:c33q0f$9bp$1@inews.gazeta.pl pisze:

> My we Wroclawiu o dietach nie gadalismy prawie.... i jakos ze mna
> stara mlodzi sie porozumieli

Ta, to mnie sie wypada chyba szykowac na kryzys wieku sredniego ;)

Dieta lodowa ;)
Rewelacyjny preparat ziołowy
Rybciaaaaaaaaaaa!:)
krasnoludki od ATP