Odp: MNIEJSZOSCI SAME SOBIE SĄ WINNE

Data: 2003-04-13 09:32:20
Temat: Odp: MNIEJSZOSCI SAME SOBIE SĄ WINNE
Od: "Viadro" <un_seen@_no-spam-man_interia.pl>

> MNIEJSZOSCI SAME SOBIE SĄ WINNE poprzez swoje
> zachowani i stosunek do większości.

sorki że powiem co powiem (lubie cię więc nie bierz do serducha) ale
pierdolisz

> Są zamknięte nie dostępne dla ogułu, a więc i
> niezrozumiałe, większość traktują wręcz jak
> zagrożenie, dotyczy to wszystkich mniejszości:
> narodowych - zamykanie się we własnej tradycji i
> odrzucanie inej;

oni chcą wyjść na świat np niepełnosprawni czy pedałki tyle że powszechne
obrzydzenie im na to niepozwala
obrzydzenie bo - jak reagujesz na człeka bez nobi - gapisz sie (w myślach
mówisz toć jest normalny i te pe) ale się gapisz bo wygląda "inaczej", albo
co myślisz jak widzisz pedałków np "zaraz żygnę", w towarzystwie mówisz to
głośno a samemu tylko patrzysz z obrzydzeniem
ne tych dwoje co sie smyrgają siurakami

> religijne - np. św jehowy, zielkonoświątkowcy

nie wiem jak się zielono..coś tam zachowują ale sam nie cierpię jechówek bo
zasypują mi chatę gazetkami i pieprzą banały że aż uszy więdną

> żydzi - świat zewnętrzny gorszy

powiedz tym Żydom co sie w atmosferze unoszą

> cyganie - sami widzimy dokładnie, a kontakt z
> białym to ciężki grzech - biały służy do teg aby
> dawać, albo dać się okraść

nom fakt ale co niektóre cyganki to fajne som ;)P

> niepełnosporawni - wielce obrażeni jak człowiek z
> czystego serca chce im pomóc - twierdzą ze sobie
> dadzą rady i nie potrzebują pomocy

wielce obrażenie??? a na cholere sie pocić by im pomóc jak sami dadzą
radę??? co ty jesteś miłosierny samarytanin czy jak???
jak poproszą albo spytają czy możesz im pomóc to wtedy się udzielaj

> -homoseksualne osoby - osoby heteroseksualne
> uważają za homofobów, heretyków i tych, którzy
> tylko myślą jak tu im dokuczyć

co byś powiedział o facecie co sie zachowuje jak kobieta i podobną ma
gestykulację i mniej więcej tak samo się ubiera???? no PEDAŁ i to cię dobija
no nie
więc czemu mają nas nie uważać za : "homofobów, heretyków i tych, którzy
tylko myślą jak tu im dokuczyć"?????

> I moznaby tak jeszcze mnożyć - tylko dlaczego, ci
> którzy chcą tak po prostu życ mają mieć mniejsze
> prawa niż te wszystkie mniejszości.

podaj przykłady ... tylko nie wyjeżdżaj z podjazdami dla osób na wózkach

> Ps. To nie rasizm, to pewne wnioski.

Think different