Mam!! Szyłam!!

1. Data: 2003-04-17 21:23:16

Temat: Mam!! Szyłam!!
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:))))))))))))
Moja Toyota wreszcie "zaparkowała" na stole w salonie ;)
Oczywiście, pomimo całkowitego z takowym sprzętem obycia i strachu czy
nie zepsuję zanim włączę ;) popróbowałam to i owo. Jest SUPER!!
Ma mnóstwo ściegów, swój pierwszy woreczek uszyłam błyskawicznie :)))
Rany, jutro nie idę do pracy, wyciągam ścinki i szykuję swój pierwszy
patchwork ;)
Kiedy sie ze sobą oswoimy dam więcej znać.
Pozdrawiam, Kianit
ps. wizualnie jest też ładniejsza niż miała być, dodatki ma nie różowe a
granatowo-błękitne...

1. Data: 2003-04-17 21:27:25

Temat: Odp: Mam!! Szyłam!!
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kianit / D.C. <r...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b7n64l$d67$...@n...news.tpi.pl...

> Oczywiście, pomimo całkowitego z takowym sprzętem obycia i strachu

Oczywiście _całkowitego_BRAKU_z takim sprzętem obycia ;o)
ambitnam ;)
Kianit

1. Data: 2003-04-18 06:22:52

Temat: Re: Mam!! Szyłam!!
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam, Kianit
> ps. wizualnie jest też ładniejsza niż miała być, dodatki ma nie różowe a

Gratki nowej maszynki, ja tez jakbym taką miała to od razu biorę się za
patchworki, ale kto wie, może już nie długo tylko ja znowu wolałabym od Big
BROTHERA,:))) ale na pewno ta TOYOTY tez jest niezła, podaj typ i numer, to
chociaż zerknę w necie jak naprawdę wygląda, no i przyjemnego szycia
patchworków:)))

Monika z Rybnika

1. Data: 2003-04-18 07:32:00

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:5...@n...onet.pl...

> [...]
numer, to
> chociaż zerknę w necie jak naprawdę wygląda, no i przyjemnego szycia

:)) Ja z tej od BB chyba nie ścierpiałabym najbardziej kubka z ich
seriii ;)
A poważnie. Już się przekonałam wczoraj, że ścieg prosty to chyba
najrzadziej będę używać, a za równowartość takich trzech ( i to nie
całkiem, jeszcze sporo na nici i szmatki zostaje ;) ) mam naprawdę fajny
kombajn. Nawet stopka do haftów jest ;). Model Toyota Jeans CB 04. Na
zdjęciu które kiedyś jedna z dziewczyn odnalazła i wrzuciła na grupę
maszyna ma paskudne różowe dodatki, ale "na żywo" jest bardzo ładna, z
niebieskim. Szyje jak marzenie (tfutfutfutuftuftu).
Aż sie zdziwiłam, ze szycie może być takie proste i przyjemne, na gracie
od mojej mamy, starszym ode mnie o 6-7 lat zawsze coś mi się plątało,
rwało, łamało, psuło, nie mówiąc o tym, że uszyc prosto umiała na niej
tylko mama. Toyotce podkładam materiał i prawie nie trzymam. Szyje jak
od linijki :)
Pozdrawiam i idę szukać koszul na pocięcie ;) Kianit

1. Data: 2003-04-18 08:21:26

Temat: Re: Odp: Mam!! Szyłam!!
Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od linijki :)
> Pozdrawiam i idę szukać koszul na pocięcie ;) Kianit

Mam identyczne wrażenia też od około tygodnia mam Toyotę szyje jak marzenie
ściegi super a zastanawiałam się czy taka duża ilość(ściegów) będzie mi
potrzebna.Teraz mam takie wrażenie jak Ty - że prostego będę używać najmniej
:-))).
Kłopot ale z rękami miałam na razie jak się wzięłam za pikowanie płachty o
długości 2 m (drugi patchwork wczoraj w nocy skończony - kołderka pod kolor
tapety dla córci)
Podziel się wrażeniami z haftu maszynowego jak już sprawdzisz bo z tego co
wiem do mojej można to dokupić.
Miłego szycia
Ania

1. Data: 2003-04-18 08:42:15

Temat: Odp: Odp: Mam!! Szyłam!!
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ania <a...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b7oci6$hu9$...@i...gazeta.pl...

> [...]
mi
> potrzebna.Teraz mam takie wrażenie jak Ty - że prostego będę używać

:))) moja mama wręcz mi odradzała "po co ci, i tak nie będziesz używać,
ja wiem, bo szyję od x-dziestu lat..." ;o) Na razie się uczę, ale oczami
wyobraźni widzę te kilometry nici w wymyślnych splotach... ;)

> [...]
płachty o
> długości 2 m (drugi patchwork wczoraj w nocy skończony - kołderka pod

:) a na jakim ustawieniu pikujesz? długim czy krótkim ściegiem? Teraz
będę Was zasypywać pytaniami "a co a a jak a po co" ;)
2 m... wow... pochwal się fotką :)

> Podziel się wrażeniami z haftu maszynowego jak już sprawdzisz bo z
tego co
> wiem do mojej można to dokupić.
> Miłego szycia
> Ania

Kiedy już się odważę ;o) nie omieszkam :) Na pewno bedzie to przydatne
do wyszywania drobnych duperelek typu anagramy na rzeczach dzieci,
workach na kapcie itp, czyli na rzeczach często i brutalnie traktowanych
np. praniem, gdzie ręczny haft mógłby się dosyć szybko "sfatygować".
Pozdrawiam, Kianit w szale nożyczkowym :)

1. Data: 2003-04-18 19:48:24

Temat: Re: Odp: Odp: Mam!! Szyłam!!
Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kianit / D.C. <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> ja wiem, bo szyję od x-dziestu lat..." ;o) Na razie się uczę, ale oczami
> wyobraźni widzę te kilometry nici w wymyślnych splotach... ;)

Ja swojej nawet nic nie mówiłam i nie radziłam się-;))

> [...]
>
> :) a na jakim ustawieniu pikujesz? długim czy krótkim ściegiem? Teraz
> będę Was zasypywać pytaniami "a co a a jak a po co" ;)
Fotką nie mam się jak pochwalić. A opisowo to córcia wymyśliła sobie
szachownicę niebiesko - różową (tapeta w takie cieniowane paski)z żółtymi i
granatowymi aplikacjami w kształcie serduszek (tylko cztery czy pięć) .Ona ma
8 lat - wiek pastelowo-słodki.

> [...]
> np. praniem, gdzie ręczny haft mógłby się dosyć szybko "sfatygować".
> Pozdrawiam, Kianit w szale nożyczkowym :)

Pikowałam ściegiem prostym do grubych materiałów długości chyba 3, a brzeg
podwijałam zygzakiem elastycznym (taki śmieszny przerywany).

Miłego szycia pozdrawiam Ania .Jak coś zrobisz pochwal się.

Jeśli chcesz do mnie pisać na priv to na a...@g...pl

1. Data: 2003-04-18 20:22:11

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja Toyota wreszcie "zaparkowała" na stole w salonie ;)
Gratuluje !
co to za maszyna, jakos nie kojarze w ogole, a przegladalam kupujac swoja
tydzien temu :-(((
Moze wyjatkowy model ?
Powiedz, powiedz !!!

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-04-19 11:03:18

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JotHa <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b7pmkq$ip0$...@a...news.tpi.pl...
> Gratuluje !
> co to za maszyna, jakos nie kojarze w ogole, a przegladalam kupujac
swoja
> tydzien temu :-(((
> Moze wyjatkowy model ?
> Powiedz, powiedz !!!

:) to środkowy cenowo model z katalogu jubileuszowego Neckerman, Toyota
Yeans CB 04.
W katalogu była w paskudnym biało-różowym kolorze, ale przeważyła cena
(w końcu nie będzie stać na wierzchu non stop) . Kosztowała pięćset z
kawałkiem. Już dłuższy czas szukałam czegoś dla siebie i teraz wiem, że
znalazłam :))) .
Pozdrawiam, Kianit w Wielką Sobotę szyjąca... pokrowce na jajka ;o)

1. Data: 2003-04-19 11:12:32

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ania <a...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b7pkq8$8os$...@i...gazeta.pl...

> Ja swojej nawet nic nie mówiłam i nie radziłam się-;))

Też bym nie pytała, bo to typ "ja wiem,ja umiem, a tobie to po co".
Niestety katalog był jej ;) No i była dyskusja, bo przecież ona mi dała
swoją starą maszynę, bo po co mi, bo szycie trzeba lubić, etc. etc. W
końcu się najeżyłam, że maszyna od niej nawet nie dojechała do mojego
domu jeszcze od prawie roku, że szyć najpierw trzeba sie nauczyć, a
skoro chcę to po kiegio mi wmawia, że tego nie lubię, ze marnuję (swoje)
pieniądze itd.
Koniec końców maszynę kupiłam, mama pierwsza oczywiscie na niej jeździła
i nakręciła nosem, ze takie byle co, że to była głupota...
Bez słowa więcej sprzęt wpakowałam do bagażnika. W domu siadłam i... nie
mogłam się oderwać! Chyba jednak będę lubić szycie ;)

> [...]
żółtymi i
> granatowymi aplikacjami w kształcie serduszek (tylko cztery czy pięć)

Miodzio :))) Z opisu wynika, że to naprawdę ładna rzecz. Co więcej Twoja
córka ma dobry zmysł do kompozycji :)
Dzięki, mam nadzieję jeszcze nie raz wymienimy się doświadczeniami z
"jazdy" naszymi Toyotami ;)
Pozdrawiam świątecznie z życzeniami Wesołego Jajka
Kianit

Zyczenia Swiateczne
życzenia
Wesołych Swiąt i koronkowych jajek