Mam problem z barszczykiem?

1. Data: 2001-12-03 08:14:45

Temat: Mam problem z barszczykiem?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy pamiętacie mój wigilijny barszczyk dla zupełnych leniuszków?
http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/barszczyk.h
tm

No i mam problem...
Nigdzie nie ma barszczyku hortexu...
Nawet dzwoniłam na ich infolinię...
0-800-12-00-33 i nękałam, a oni tylko grzecznie przeprosili za braki
towarowe występujące na rynku i powiedzieli, ze mają nadzieję, że produkcja
barszczyku ruszy i że sklepy zostaną zatowarowane przed świętami...
Ja tylko wiem, że nadzieja matką głupich i jakoś mi źle z taką nadzieją...
Co to będzie z nami leniuszkami?!
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-12-03 08:28:58

Temat: Re: Mam problem z barszczykiem?
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tylko wiem, że nadzieja matką głupich i jakoś mi źle z taką nadzieją...
> Co to będzie z nami leniuszkami?!

Asiu, wyjscie jest jedno - zrobić barszcz samodzielnie, tez moze byc pyszny
no i ta satysfakcja, ze nie musisz na nich liczyc.
Buraki mozesz zakisic juz teraz, zakwas może sobie postac w lodówce kilka
tygodni, a przed swiętami zrobisz wywar buraczany, połączysz do smaku z
zakwasem i zobaczysz - bedzie pyszny.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-12-03 08:35:51

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:

> [...]
> Buraki mozesz zakisic juz teraz, zakwas może sobie postac w lodówce kilka
> tygodni, a przed swiętami zrobisz wywar buraczany, połączysz do smaku z

A w dodatku naprawde nie ma przy tym duzo roboty- ja tez jestem
leniuszek a zawsze robie samodzielnie. Spróbuj Asiu, naprawde :))
pzdr
agi

1. Data: 2001-12-03 08:37:28

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> Asiu, wyjscie jest jedno - zrobić barszcz samodzielnie, tez moze byc pyszny
> no i ta satysfakcja, ze nie musisz na nich liczyc.

Joanno, radze Ci dobrze, nie poddawaj sie takim prowokacjom ;-)
Czekaj cierpliwie, a przekonasz ze barszczyk dla leniuszkow znajdzie sie
juz wkrotce. Ide dzisiaj zbadac sytuacje na moim rynku :)
Tak w ogole to widzialam jakis barszczyk czerwony w sklepach, ale nie
wiem, czy to byl "Hortexu". Bo musi byc "Hortex", prawda?

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-12-03 08:45:14

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Joanno, radze Ci dobrze, nie poddawaj sie takim prowokacjom ;-)

Eeeee, tam, zaraz prowokacje, ze ma czerwony kolor to prowokacja? ;-)))
sa tacy, ktorzy taki zakwas pija sam, bez barszczu, podobno to bardzo zdrowe
i jesli ktos lubi taki kwasny napoj zalatujacy czosnkiem to moze sobie
baniak zrobic ;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-12-03 08:55:13

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Buraki mozesz zakisic juz teraz, zakwas może sobie postac w lodówce kilka
> tygodni, a przed swiętami zrobisz wywar buraczany, połączysz do smaku z

Umiem... ale lenistwo jest boskie... ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-12-03 08:57:32

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Tak w ogole to widzialam jakis barszczyk czerwony w sklepach, ale nie
> wiem, czy to byl "Hortexu". Bo musi byc "Hortex", prawda?

Jest w sprzedaży Fortuna i Knorr, ale to już doprawiona zupa i tego nie da
się na wigilijny barszczyk po mojemu przerobić... Chyba jednak zrobię
zakwas... ;-) Wszak umiem... Lenistwa to dopiero czwarty rok by był ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-12-03 09:01:07

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9ufc99$eq9$...@n...onet.pl...
> [...]
> barszczyku ruszy i że sklepy zostaną zatowarowane przed świętami...
> Ja tylko wiem, że nadzieja matką głupich i jakoś mi źle z taką nadzieją...

Proszę mi nie odbierać zaszczytnego tytułu największego leniwca na tej
grupie.
Ja leniwiec, ponieważ nigdy z powodów powyższych nie zdążę ukisić robię to
tak.
W przeddzień trę buraki na tarce ( melakser). dodaję do nich czosnek,
kminek, majeranek, sól,
obierki z jabłek i zalewam ciepłą przegotowaną wodą. Następnego dnia dodaję
do wywaru na czymś, i tylko podgrzewam.Jak Waldemar nie widzi to dodaję też
koncentratu buraczanego - kolor aż miło, a smak mniam.:-)))
Pozdrawiam tym razem nie leniący się, bo z pracy Ramzes.

1. Data: 2001-12-03 11:05:22

Temat: Odp: Mam problem z barszczykiem?
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> barszczyku ruszy i że sklepy zostaną zatowarowane przed świętami...
> Ja tylko wiem, że nadzieja matką głupich i jakoś mi źle z taką nadzieją...

Czasami, (ale nie święta) gotuję wywar z buraków i zakwaszam go sokiem,
wyciśnietym z dobrze ukiszonej kapusty.
I podobnie jak Ty, faworyzuję Hortex. :)

Ela

1. Data: 2001-12-03 11:47:50

Od: "Jolanta Budzisz" <b...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska napisał(a) w wiadomości: <9ufc99$eq9$1@news.onet.pl>...
> [...]
>barszczyku ruszy i że sklepy zostaną zatowarowane przed świętami...
>Ja tylko wiem, że nadzieja matką głupich i jakoś mi źle z taką nadzieją...
Jakoś nie chce mi sie wierzyć ( sądząc po twoim wkładzie w tworzeniu tej
grupy) , że należysz do leniuszków .
Akurat (wg mojej opinii) wykonanie barszczu wigilijego jest łatwe.
Pozdrawiam
Jola

piernikowy Szczecin
HELP!!!