Odp: Mąż z agencji matrymonialnej.

From: "Kasia Reszewska" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Odp: Mąż z agencji matrymonialnej.
Date: Sat, 12 Jan 2002 22:51:58 +0100
Sender: r...@p...onet.pl@dial318.wroclaw.dialog.net.pl

Użytkownik Kasia Samsonowicz <s...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a1purb$49t$...@n...tpi.pl...

> Podziwiam Twoją mamę za odwagę-)))

Ja w sumie też. Ja bym sie chyba nie odwazyła. Ale ona swoje w życiu
przeżyła. Rozwód z moim ojcem, który był elementem nie przystosowanym do
życia w rodzinie, potem szczęśliwe małrzeństwo z moim ojczymem, które
niestety skończyło się wypadkiem samochodowym. Powiem szczerze mi by sie
chyba nie chciało już szukać.

> Może poczuła się bardzo samotna i szuka
> 'bratniej duszy".Przecież to nie musi być od razu małżeństwo a
np.wspaniała
> przyjaźń.

Chyba faktycznie szuka kogoś z kim mogłaby pogadać, iść do kina, teatru, czy
pojechać na wczasy. Ślub to chyba nie do końca to o co jej chodzi.

> Życzę Twojej mamie aby kogoś takiego znalazła.

Dziękuję w imieniu mamy. Zresztą mi też na tym zależy. Co tu dużo mówić, jak
ona znajdzie kogoś to i mi będzie lepiej.

> Ale mimo tego należy
> uważać na matrymonialnych oszustów,choć i na takich można trafić nie tylko
> agencjach matrymonialnych.

No właśnie tego się boję. Ty bardziej, że element tam przeróżny. Zresztą
panowie w wieku mamy szukają, albo młodszych żon, albo bogatych. Mogłabym tu
opowiadać o różnych dziwnych panach z którymi się spotkała, ale to nie o to
chodzi. Dużo jest takich nastawionych na pieniądze. Pierwsze pytanie na
spotkaniu to 'Co pani ma?' Są tacy co szukają mieszkania, albo pani do
prowadzenia domu. Na szczęście mama wie czego chce, tak przynajmniej mówi.

Kasia GG #27125