Odp: Moniko, didziaczku [było: Dlaczego jestes kochanka/kochankiem?]

From: "didziak" <d...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Odp: Moniko, didziaczku [było: Dlaczego jestes kochanka/kochankiem?]
Date: Fri, 15 Feb 2002 22:05:16 +0100

Użytkownik Ituś <w...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

| [ciach - wpadam w temat] ale
| Nie jest prawdą poza klatką. Drapieżniki atakują szybciej obiekty
| bojące się.

Tak - a wejscie po karmieniu (to bedzie kolo 17:00) tez niczym nie
grozi, bo tajgerki spia - ale wiadomo, o co chodzi...
Kobiety 'z zewnatrz' nie maja chyba jak drapiezniki, ze - widzac
bojaca sie o zwiazek kobiete - szybciej zaatakuja zwiazek i uwioda
mezczyzne? (to samo zreszta tyczy sie mezczyzn)
Wiec chyba kontynuacja przykladu w ta strone nie jest trafiona ;-)

| I tu bywa różnie - są dowody.

Tak, medycyna tez zna kilka przypadkow samouleczenia z AIDS, ale nie
sa one wskaznikiem w poszukiwaniu metod leczenia dla wszystkich...
Sa tez ludzie mogacy nurkowac pod woda ponad 5 minut :-)
Ale wyjatki nadal tylko potwierdzaja regule ;-)

| ????

Pomylka - mialo byc 'Pan Bog'.
Chodzilo o to, ze jesli sam(a) nie bedziesz dbac o zwiazek, wystawiac
go w poczuciu bezpieczenstwa na ryzyko zdrady, to sie przejedziesz...
Nie ma nierdzewnych metali - one tylko o wiele wolniej koroduja.
(nie chodzilo mi o popkulture :-))

| Czyje?

Oj - po prostu ciagne stary watek - po ok. 4 tygodniach, ale nie
moglem byc na grupie wowczas, a teraz nie moglem sie oprzec, zeby nie
poodpowiadac :-)))
Stad zwloka * kilka = zwloki ;-)

Pozdrawiam rowniez :-)
didziak :-)