Mozarella i co dalej?

1. Data: 2001-11-21 11:15:38

Temat: Mozarella i co dalej?
Od: "Misio" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zakupilem ostatnio po atrakcyjnej cenie mozarelle. Pamietam ze kiedys jadlem
i mi bardzo smakowala, ale teraz chcialbym cos z niej przyrzadzic lepszego.
Zaproponujcie cos nieskomplikowanego. NP. salatke, albo jak to mozna zapiec
czy w jakikolwiek inny sposob wykrozystac.

---------
Michal Kasperczyk
e-mail: k...@p...fm
tel.: 0606-829-901

1. Data: 2001-11-21 12:04:07

Temat: Re: Mozarella i co dalej?
Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja ostatnio jakdalm u kumpeli na imprezce takie cos:
mozatella na to pomidor, lekko posolone i popieprzone i bardzo obficie
swieza bazylja posypane i bardzo obficie oliwa z iliwek polane. Niezle bylo
Aga

1. Data: 2001-11-21 14:08:59

Od: "Beata" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tzw. Sałatka Caprese

Beata

1. Data: 2001-11-21 18:38:54

Temat: Odp: Mozarella i co dalej?
Od: "Quefear" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
apisał:9tgcgq$ivi$...@n...tpi.pl...
> Tzw. Sałatka Caprese

W Caprese powinny być jeszcze oliwki, kapary i suszone pomidory, a wszystko
na liściach sałaty przykryte plasterkami avocado
Tego ostatniego składnika w naszym kraju nie polecam.

Aha do tego najlepiej konsumować ciabattę skropioną oliwką z oliwek, w
której z półgodzinki wcześniej utopi się dwa grupbo posiekane ząbki czosnku

pozdrawiam

Quef

1. Data: 2001-11-22 22:11:08

Od: "Kasia L." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Quefear" <Q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Aha do tego najlepiej konsumować ciabattę skropioną oliwką z oliwek, w
> której z półgodzinki wcześniej utopi się dwa grupbo posiekane ząbki

A to ciekawostka ! Zwłaszcza to avocado :) (chyba nie rosną we Włoszech)
Wszystko byłoby dobrze gdyby w Twoim poście opuścić "powinny być". Caprese
to mozarella, pomidory, bazylia, oliwa, świeżo zmielony pieprz, sól i czasem
odrobina acetto balsamico ( ale nie koniecznie). Koniec. To co podałeś jest
udziwnioną wersją bardzo klasycznej i bardzo prostej potrawy.

Kasia L

1. Data: 2001-11-22 22:45:29

Od: "Quefear" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia L. <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9tjt88$m0p$...@i...cyf-kr.edu.pl...

> [...]
jest
> udziwnioną wersją bardzo klasycznej i bardzo prostej potrawy.

No tak, to wszystko zależy jeszcze od regionu, a nawet gdyby była udziwniona
to i tak jest bardzo dobra:)
No i człowiek pytał o jakieś urozmaicenie

pozdrawiam

Quef

Forszmak
Re: Mozarella i co dalej?
Re: Ciasto dojrzewające
Re: Ciasto dojrzewające
refleksja nad tym czego nie lubię w lokalach (banał)