NIE WIEM CO SIĘ ZE MNĄ DZIEJE !!!

1. Data: 2001-03-01 21:24:16

Temat: NIE WIEM CO SIĘ ZE MNĄ DZIEJE !!!
Od: "Tom" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A więc tak;
Zostałem kopnięty w genitalia ale nie od dołu tylko z przodu. Uderzenie było
bardzo silne. Potem miałem fioletową moszne! Urolodzy po wykonaniu USG (2
razy) mówią, że mi przejdzie. To było w maju ubiegłego roku i nie tylko mi
nie przeszło ale jest coraz gorzej.
Mam zgrubienie wewnątrz moszny tego czegoś co trzyma jądro w mosznie. To
jest chyba powrózek nasienny ale nie wiem.
Zauważyłem, że nie mogę;
1. Chodzić.
2. Jeść soli, tłustych rzeczy, mięsa, szczególnie szkodzi mi mięso z indyka,
śmietany, owoców.
Jem teraz tylko pieczywo i popijam czystą wodą. Na dodatek ostatnio bolą
mnie nerki. Czuję, że muszę mieć operację bo inaczej wcześniej czy później
wykituję.
3. Nie mogę też podnosić nawet najmniejszych ciężarów.
Jak robię powyższe rzeczy to mnie to boli.
Mój mocz jest dziwnie ciemny.

Co mam robić?
Jak się to leczy?
Co to jest?
Czy przy operacji mogą być powikłania w wyniku których umrę?

2. Data: 2001-03-01 21:46:22

Temat: Re: NIE WIEM CO SIĘ ZE MNĄ DZIEJE !!!
Od: "Tom" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Aha!
Przypomniełem sobie, że odbija mi się od tamtej pory i to często, mam
zgrubienie na szyi po tej stronie co zgrubienie w mosznie!
To wszystko wygląda bardzo, bardzo poważnie!
Ja chyba tego nie przeżyje, nerki mnie bolą coraz bardziej!
Pomóżcie mi proszę.

3. Data: 2001-03-01 22:14:19

Temat: Odp: NIE WIEM CO SIĘ ZE MNĄ DZIEJE !!!
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tom <t...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97mf19$jh6$...@n...tpi.pl...
> A więc tak;
> Zostałem kopnięty w genitalia ale nie od dołu tylko z przodu. Uderzenie
było
> bardzo silne. Potem miałem fioletową moszne!

A moze to dzinsy farbowaly?

Adam B.

4. Data: 2001-03-02 00:04:04

Od: "Tom" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamus" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Tom <t...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:97mf19$jh6$...@n...tpi.pl...
> było
>
> A moze to dzinsy farbowaly?
NIE!

5. Data: 2001-03-02 05:48:08

Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wykonaj jeszcze raz badanie usg. Niestety po urazach jader moga robić sie
brzydkie rzeczy w nich dlatego powinnenes zrobic jeszcze raz usg. To
stwradnienie może byc to torbiel nasienna, guz lub tez moze być przepuklina
mosznowa . Dlatego bez usg ciezko bedzie wyjaśnic
Pozdrawiam Doctore

Użytkownik Myszka07 <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:97nf8s$6vm$...@n...onet.pl...

6. Data: 2001-03-02 06:44:05

Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2001-03-02 07:00:26

Temat: Re: Odp: NIE WIEM CO SIĘ ZE MNĄ DZIEJE !!!
Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A moze to dzinsy farbowaly?
>
> --
> ------------------------
> Pozdrawiam,
> Adam B.

Co za glupek z ciebie - czlowiek prosi o pomoc, ma prawdziwe problemy, a ty
se - nomen omen - jaja robisz. Troche wyczucia i szacunku dla cudzego
cierpienia i strachu...

--

Smuggler

***
Zeby tak mi sie chcialo, jak mi sie nie chce...
***

--
Profesjonalny web-hosting? Tylko Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl

8. Data: 2001-03-02 09:40:56

Od: "Tom" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
przepuklina
> mosznowa . Dlatego bez usg ciezko bedzie wyjaśnic
Dziekuję. Ale dlaczego nie mogę jeść tylu rzeczy? Nie mogę nic podnosić.
To mi wygląda poważnie. Mogą być komplikacje przy operacji?

9. Data: 2001-03-02 10:45:46

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pomóżcie mi proszę.
>
> Przecież aż się prosi byś poszedł jak najszybciej do lekarza pierwszego
kontaktu, zrobił badanie moczu i ewnntualnie leczył się u nefrologa (ale to
zależy od wyniku). Wg mnie nastąpił po urazie ucisk na cewkę moczową , co
spowodowało dalsze konsekwencje , o których piszesz, bardzo łatwo w takiej
sytuacji o rozwój zapalenia dróg moczowych. Zaznaczam, nie jestem lekarzem, ale
czytając powyższe odpowiedzi - nie wytrzymałam... Krystyna.

10. Data: 2001-03-02 12:15:58

Od: "Martiene" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tom <t...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97npsh$5ce$...@n...tpi.pl...
> Dziekuję. Ale dlaczego nie mogę jeść tylu rzeczy? Nie mogę nic podnosić.
> To mi wygląda poważnie. Mogą być komplikacje przy operacji?

idz do lekarza, chyba nie liczysz na to, ze zdiagnozuje cie ktos na grupie?
nie da sie w ten sposob zaoszczedzic na wizycie ;)
a na te wszystkie pytania odpowie ci lekarz, moze wcale nie bedzie mowy o
zadnej operacji

pozdrawiam
mazuliene

Nemedrodyn