NIE WIEM CO SIĘ ZE MNĄ DZIEJE !!!

11. Data: 2001-03-02 14:09:47

Temat: Odp: NIE WIEM CO SIĘ ZE MNĄ DZIEJE !!!
Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ci wczesniej odpowiedzialem najpierw trzeba wyjaścić co sie dzieje w
mosznie dlaczego masz zgrubienie. Jeżeli będzie wszystko ok. to wtedy trzeba
przeprowadzać dalsze badania.
Pozdrawiam Doctore

Użytkownik Tom <t...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97npsh$5ce$...@n...tpi.pl...

12. Data: 2001-03-02 15:16:39

Temat: Re: NIE WIEM CO SIĘ ZE MNĄ DZIEJE !!!
Od: "rafal" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tom <t...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97mo44$4d$...@n...tpi.pl...
> NIE!

To i tak dobrze, ze Ci jeszcze nie ucieli... nie ucieli, prawda?

szczerze zatroskany

13. Data: 2001-03-02 17:12:30

Temat: Odp: Odp: NIE WIEM CO SIĘ ZE MNĄ DZIEJE !!!
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik smuggler <s...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...fm...

> Co za glupek z ciebie - czlowiek prosi o pomoc, ma prawdziwe problemy, a
ty
> se - nomen omen - jaja robisz. Troche wyczucia i szacunku dla cudzego
> cierpienia i strachu...

No to lec i mu wyliz - moze ulzy...

Adam B.

14. Data: 2001-03-02 18:34:30

Od: "Tom" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> kontaktu, zrobił badanie moczu i ewnntualnie leczył się u nefrologa (ale
> zależy od wyniku). Wg mnie nastąpił po urazie ucisk na cewkę moczową , co
> spowodowało dalsze konsekwencje , o których piszesz, bardzo łatwo w takiej
> sytuacji o rozwój zapalenia dróg moczowych.
Bylem u lekarzy chyba 8 razy!!
W tym u 2 urologów z czego u jednego z nich 2 razy.

15. Data: 2001-03-02 18:53:34

Od: "Tom" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafal" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> To i tak dobrze, ze Ci jeszcze nie ucieli... nie ucieli, prawda?
>
> szczerze zatroskany
Tak jak tobie mózg razem z jajami..... z jajami, prawda?
Szczerzę o tym przekonany!

16. Data: 2001-03-02 19:31:38

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem urologiem, ale mialem podobny uraz w czasie jazdy konnej. Bylo
podobnie, chociaz przeszlo. Najpierw byl krwiak najadrza, potem byl
zwloknialy krwiak najadrza (to widac w USG) i koledzy ornitolodzy :-)
wspominali cos o usunieciu zwloknienia, ale jakos odpuscilo. Jadra normalnie
"jezdza" w gore i w dol zaleznie od pracy tloczni brzusznej i miesnia
dzwigacza jadra. Jesli jadro zostalo unieruchomione przez zwloknienie np. w
kanale pachwinowym, to pewnie pociaganie przez miesien da podobne, jak u
Ciebie dolegliwosci. Faktem jest, ze urolog powinien Ci cos madrego
powiedziec, a moze zle trafiles... Ja bym poszedl po raz kolejny... Nie daj
sie splawic!
Pozdrawiam
Blade

17. Data: 2001-03-02 23:00:34

Od: "Tom" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blade Runner" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ciebie dolegliwosci. Faktem jest, ze urolog powinien Ci cos madrego
> powiedziec, a moze zle trafiles... Ja bym poszedl po raz kolejny... Nie
Dzieki.

18. Data: 2001-03-03 12:12:28

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stwradnienie może byc to torbiel nasienna, guz lub tez moze być przepuklina
> mosznowa . Dlatego bez usg ciezko bedzie wyjaśnic

Nie każdy lekarz jest biegły w diagnozowaniu USG. Także nie każde badanie USG
wszystko wykaże.Będę się jednak upierać przy twierdzeniu, że badanie
laboratoryjne moczu i OB dałoby odpowiedź co się dzieje, a nic o tym nie
piszesz, czyżby Ci żaden lekarz tego nie zlecił? Badanie moczu w prywatnym
laboratorium jest o wiele tańsze od składania wizyt u kolejnych lekarzy, możesz
mieć jeszcze długo pecha i długo nie trafić na prawdziwego.Krystyna.

19. Data: 2001-03-03 15:26:46

Od: "Tom" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości ;
> [...]
możesz
> mieć jeszcze długo pecha i długo nie trafić na prawdziwego.Krystyna

Taki mam już plan. dzieki.
Lekarze robili tylko USG.

20. Data: 2001-03-03 16:12:42

Od: "Tom" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bylem w Mielcu u;
Łukawskiego - urolog - 2 razy
raz prywatnie i wtedy od razu zrobił mi USG i powiedzial, ze on mysli ze to
przejdzie.
drugi raz w panstwowym gabinecie i tez na niczym sie to nie skonczylo, znowu
USG ale chyba juz do niego nie szlem.
Kozioł - urolog - 1 raz - prywatnie - powiedzialem mu, ze nie moge duzo
chodzic bo mnie to wtedy bardziej boli i kiedys mialem taki bol, ze
myslalem, ze strace przytomnosc.
powiedzial, ze to nic takiego. jak bym mial jeszcze takie bole az do utraty
przytonosci to zeby zazyl KETONAL.
Spytalem czy bede mogl kiedykolwiek uprawiac sport. odpowiedzial, ze to
nawet wskazane, zebym sobie pobiegal to wtedy o tym zapomne......
Przypominal, ze wczesniej mowilem mu, ze nie moge chodzic zbyt duzo.
Kulig - internista - poweidzial zebym nie palil, i chyba cos tam przepisal.
Bogdan Kopacz - chirurg - poweidzial, ze jestem chyba hipohodrykiem.
wymusilem USG. A w ogole to wszystkie objawy lekcewazyl.
Wszyscy lekaze sa zgodni, ze nic mi takiego nie jest.

Nemedrodyn
*CD SALE*
Co to jest przydatek Morganiego?
Prosze o pomoc !!!