Nasienie

21. Data: 2002-12-08 16:00:12

Temat: Re: Nasienie
Od: "Koszmar" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba Ci nie uwierzyli, a temat jest ciekawy.

Temat faktycznie jest ciekawy ale większość jak na razie nie podchodzi do
tego tematu poważnie. Może się czegoś boją. Kto ich tam wie.

Zadałem to pytanie bo ciekawi mnie czy to jest tylko mit czy też faktycznie
nasienie ma w sobie jakieś właściwości.
Pewnie gdyby sie okazało że ma właściwości np: odmładzające, to wszyscy Ci
którzy jak na razie śmieją sie i szydzą z tego tematu smarowali by się
nasieniem po kilka razy dziennie . Czego im szczerze życzę choć nie wierzę
by dali radę wydobyć z siebie to nasienie choć raz w tygodniu :-)

> Czy odżywcze właściwości spermy to mit stworzony przez mężczyzn, aby
> zachęcić kobiety do bardziej 'progresywnych' działań w łóżku? :)

We wszystkim jest troche prawdy. Dlaczego by nie w tej kwestii?

Pozdrawiam wszystkich, nawet tych złosliwych :-)

--
Koszmar

22. Data: 2002-12-08 16:51:32

Od: "Tinue" <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koszmar wrote:

> Zadałem to pytanie bo ciekawi mnie czy to jest tylko mit czy też
> faktycznie nasienie ma w sobie jakieś właściwości.

W takim razie zamiast ubliżać innym wypróbuj na sobie. Jak sprawdzisz
wróć i zdaj relację.

Chociaż z Twojego zachowania wnioskuję, że nie odmłodzenie jest Ci
potrzebne, a raczej _dorośnięcie_.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

23. Data: 2002-12-08 17:03:18

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 08 Dec 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:asvqa7$q58$1@news.tpi.pl :

> Zadałem to pytanie bo ciekawi mnie czy to jest tylko mit czy też
> faktycznie nasienie ma w sobie jakieś właściwości.

Twoje pytanie jest takie, ze dla nieco wyedukowanego czlowieka odpowiedz
jest oczywista. Nasienie wielu udomowionych roślin jest podstawą rozwoju
cywilizacji ludzkiej i to od już kilku tysięcy roków. Szczególnie nasienie
roślin trawiastych: zboża. Bardzo wartościowe jest nasienie typu orzech.

Główne właściwości nasienia, to wartości odżywcze, ale czasem medyczne-
lecznicze - zawierają ważne vitaminy np. w łupinach.

Wiele nasion zas ma znaczenie lecznicze: np. nasienie lnu, nasienie
wiesiołka.

Albert Jacher lek., Representative of God Wakan Alo, Reprezentant Boga
http://albertanism.freezope.org/pl/ news://alt.religion.albertanism
Albert Jacher fund: wpłaty pieniężne(PL)-> LukasBank 19401076-47599219
Wspieraj Reprezentanta Boga finansowo! Rozpowiadaj innym! Pomagaj!

24. Data: 2002-12-08 19:20:24

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sperma ma działanie antydepresyjne, PAP / 06-2002

Kobiety, których partnerzy nie stosują prezerwatyw rzadziej cierpią na
depresję, gdyż sperma zawiera związki antydepresyjne - wynika z badań
naukowców z USA, które publikuje najnowszy numer "New Scientist".

Naukowcy pod kierunkiem Gordona Gallupa ze State University of New York
prowadził badania w grupie 293 młodych kobiet. Uczestniczki zostały
podzielone na grupy, ze względu na częstość z jaką ich partnerzy stosowali
prezerwatywy w czasie kontaktów seksualnych.

Następnie wszystkie badane poddano testowi diagnozującemu depresję.

Okazało się, że te kobiety, których partnerzy nigdy nie stosują prezerwatyw
miały najmniejsze ryzyko depresji. W teście uzyskiwały najmniejszą ilość
punktów.

W grupie kobiet, których partnerzy regularnie stosowali prezerwatywy
częściej odnotowywano objawy depresji czy próby samobójcze.

Kobiety, które współżyły bez użycia prezerwatyw, reagowały tym większym
obniżeniem nastroju, im dłuższa była przerwa w kontaktach seksualnych z
partnerem. U kobiet, których partnerzy stosowali prezerwatywy nie
obserwowano takiej zależności.

Według autorów, antydepresyjne działanie spermy może być związane z
obecnością w niej hormonów oddziałujących na komórki nerwowe mózgu i
wpływające na nastrój. Są to m.in. testosteron, estrogen, hormon
luteinizujący, hormon FSH, prolaktyna czy prostaglandyny.

Te hormony są absorbowane przez nabłonek pochwy do krwiobiegu. Ich obecność
można wykryć we krwi kobiety już po kilku godzinach od aktu płciowego.

Jednak Satoshi Kanazawa, psycholog ewolucyjny z University of Pennsylvania
kwestionuje te wyniki. Według niego, takie antydepresyjne działanie spermy
nie ma żadnego uzasadnienia ewolucyjnego. "To wydaje się zupełnie bez sensu.
Po co ewolucja miałaby utrwalać takie zjawisko?" - dziwi się badacz.

Gallup tłumaczy jednak, że sperma o korzystniejszym wpływie na nastrój
partnerki mogła dawać mężczyźnie szansę na aktywne życie seksualne i
przekazywanie swoich genów potomstwu. Mogła więc warunkować przewagę nad
rywalami.

Dokładne wyniki zostaną opublikowane w piśmie "Archives of Sexual Behavior".

25. Data: 2002-12-08 19:55:37

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 8 Dec 2002 17:00:12 +0100,Koszmar <asvqa7$q58$1@news.tpi.pl>
napisał/a:

> Pewnie gdyby sie okazało że ma właściwości np: odmładzające, to wszyscy Ci
> którzy jak na razie śmieją sie i szydzą z tego tematu smarowali by się
> nasieniem po kilka razy dziennie .

To się smaruj-jak nie możesz swoim własnym,to cudzym.
Sadzę,że już teraz wszyscy uciekają od Ciebie jak od śmierdzącego
skunksa.

--
Kaja

26. Data: 2002-12-08 20:12:15

Od: "kakrysa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam wszystkich, nawet tych złosliwych :-)

Kto jest złośliwy? Ja na pewno, jak ktos nie zna sie na zartach, i od razu
wychodzi z niego cham ze słomą w butach.

27. Data: 2002-12-08 20:13:34

Od: "kakrysa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto jest złośliwy? Ja na pewno, jak ktos nie zna sie na zartach, i od razu
/\/\/\/\
/\/\/\/\
tu mialo byc 'ale', a tu 'to' :)

28. Data: 2002-12-08 20:19:03

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki Ty masz dobry wzrok.....

mam, nie da sie ukryc, ze mam... ciesze sie, ze to zauwazyles... Tobie tez
by sie przydalo nieco nad nim popracowac...

> Są bardzo podobne do siebie (ze względu na tą dużą dziurę) , a ja mam
> faktycznie kiepski wzrok więc wybacz :-)

nie one sa do siebie podobne, tylko Ty zupelnie nie masz czucia w tej swojej
"zapalce" czy tez moze bardziej przypomina to wykalaczke...

> Jakiś Ty "mundry" ....

> Studiowałeś?

oczywiscie, ze studiowalem... skreca z zazdrosci?

> Też bym chciał potrafić oceniać i badać ludzi tak na odległość.

ale tu nie ma co oceniac... swoja osobe przedstawiles wyjatkowo wyraznie

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

29. Data: 2002-12-09 12:55:58

Temat: Odp: Nasienie
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki :-)

30. Data: 2002-12-20 23:59:27

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koszmar wrote:
> [...]
>
> Mianowicie chciałem zapytać czy nasienie męskie ma w sobie jakieś
> specjalne własciwości? Słyszałem, że dobrze działa na ciało, tzn na

Chyba skórę, jak już.

> Czy to prawda? Czy można stosować nasienie jako swego rodzaju
> krem? Prosze o poważne odpowiedzi. Dziękuje.
>
> Pozdrawiam

Może się mylę, ale wydaje mi się że to kompletna bzdura.

--
pozdrawiam,
Elvira

grzybica