Re: Nasienie

From: "Albert Jacher, MD ChosenByGod"
<i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Nasienie
Date: 8 Dec 2002 17:03:18 GMT
Sender: A...@p...onet.pl@echo207.echostar.pl

A FollowUp to a message dated 08 Dec 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:asvqa7$q58$1@news.tpi.pl :

> Zadałem to pytanie bo ciekawi mnie czy to jest tylko mit czy też
> faktycznie nasienie ma w sobie jakieś właściwości.

Twoje pytanie jest takie, ze dla nieco wyedukowanego czlowieka odpowiedz
jest oczywista. Nasienie wielu udomowionych roślin jest podstawą rozwoju
cywilizacji ludzkiej i to od już kilku tysięcy roków. Szczególnie nasienie
roślin trawiastych: zboża. Bardzo wartościowe jest nasienie typu orzech.

Główne właściwości nasienia, to wartości odżywcze, ale czasem medyczne-
lecznicze - zawierają ważne vitaminy np. w łupinach.

Wiele nasion zas ma znaczenie lecznicze: np. nasienie lnu, nasienie
wiesiołka.

Albert Jacher lek., Representative of God Wakan Alo, Reprezentant Boga
http://albertanism.freezope.org/pl/ news://alt.religion.albertanism
Albert Jacher fund: wpłaty pieniężne(PL)-> LukasBank 19401076-47599219
Wspieraj Reprezentanta Boga finansowo! Rozpowiadaj innym! Pomagaj!