Newsy z Yver Rocher

1. Data: 2004-01-30 17:17:44

Temat: Newsy z Yver Rocher
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wracam wlasnie prosto ze sklepu niemalze, gdzie wpadlam jak bomba z
pytaniem, czy to [niepozwolciebogowie] prawda, ze zel do biustu ma
zostac wycofany. Otoz wcale nie, jak twierdzi mila Pani Sprzedawczyni -
zel zostal podobniez wycofany chwilowo i ma wrocic, z tym, ze nie jest
pewna, czy z ulepszona receptura, czy tez w nowym opakowaniu. W kazdym
razie wielkie "Ufff..", przynajmniej z mych ust, bo bez tego zelu sobie
biustu nie wyobrazam ;-))

W Yves Rocher, tym stolecznym w Centrum, nie ma w tej chwili niemal
doslownie niczego, bo im sie pokonczylo i nowe bedzie we wtorek/srode,
wtedy tez zapewne warto sie przejsc. Szczesliwa jestem jak prosie w
deszcz, bo dopadlam ostatniego peelingu brzoskwiniowego [jedyny, jaki
pozostal, stojacy w charakterze wystawowym i kwiczacy cicho z
samotnosci]. Poza tym nie bylo ani zalu do mycia twarzy z Bio-Calmille,
ani kremu na noc "Minuit" ani w ogole 90% mojej listy zakupow, totez
jestem takze rozzalona i zirytowana i stanowczo domagam sie wtorku,
teraz, juz.

Osobiscie czuje sie pocieszona tym, ze zel do biustu najprawdopodobniej
wroci. Oby, oby. Roarr.

Pozdrawiam cieplutko :-)

T.
--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-01-30 17:58:53

Temat: Re: Newsy z Yver Rocher
Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib:

> [...]
> teraz, juz.
>
> Osobiscie czuje sie pocieszona tym, ze zel do biustu najprawdopodobniej

Ja wlasnie podeszlam niemieckiego YR w ten sposob, ze na jakiejs
antycznej ulotce promocyjnej znalazlam gdzies w kacie, malym drukiem
wydrukowane "zel do biustu", przeklepalam do formularza zamowienia
kod produktu i system poznal i przelknal. Nawiasem mowiac, wklepywanie w
okienko "suchen" tegoz kodu produktu lub jego nazwy daje nieodmiennie
rezultatow zero ;> W kazdym razie podobnie postapilam z dwufazowym
zelem do demakijazu i innymi zakupami i teraz czekam na paczke
(oby).

Pozdrawiam :)

BA, ktora wtorku nie chce, albowiem wtorek oznaczac bedzie egzamin
juz za 8 dni ;)

1. Data: 2004-01-30 19:51:39

Od: "ja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tib napisala:

> Osobiscie czuje sie pocieszona tym, ze zel do biustu najprawdopodobniej
> wroci. Oby, oby. Roarr.
>
> Pozdrawiam cieplutko :-)
>
> T.

male pytanko: czy ten zachwalany zel do biustu mozna spokojnie uzywac w
ciazy??
czy ktos sie orientuje czy sa jakiekolwiek przeciwwskazania?

Ola

1. Data: 2004-01-30 20:45:23

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja wrote:

> male pytanko: czy ten zachwalany zel do biustu mozna spokojnie uzywac w
> ciazy??
> czy ktos sie orientuje czy sa jakiekolwiek przeciwwskazania?

Na opakowaniu jest wzmianka, ze nie mozna go stosowac podczas karmienia
piersia, ale nie przypominam sobie, aby bylo tam cokolwiek nt ciazy.
Wyrzucilam juz opakowanie, wiec nie sprawdze :-(.

Pozdrawiam :-)

T.

1. Data: 2004-01-30 21:17:44

Temat: Odp: Newsy z Yver Rocher
Od: "{o_O}" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

a to ja mam pytanko : ile takie cacko kosztuje ??? :)

1. Data: 2004-01-30 22:13:46

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

kurcze to ja tez zadam swoje pytanko:
Od jakiego wieku powinno uzywac sie kosmetykow do pielegnacji biustu? Czy
zalezy to od wieku czy tylko od indywidualnych potrzeb tzn. duzego, malo
jedrnego biustu, suchej skory itp.
Mam 22 lata, biust 75B i nie slysze z jego strony wolania o pomoc ale moze
nalezy uprzedzic jakies niedobre oznaki zanim sie pojawia.

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-01-30 22:23:34

Temat: Re: Odp: Newsy z Yver Rocher
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

{o_O} wrote:

> a to ja mam pytanko : ile takie cacko kosztuje ??? :)

Ktore cacko? Bo nie widze, zeby Twoje pytanie odnosilo sie do
czegokolwiek.

Pozdrawiam,

Tib

1. Data: 2004-01-31 07:52:11

Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib" napisal w wiadomosci:
>W kazdym
> razie wielkie "Ufff..", przynajmniej z mych ust, bo bez tego zelu sobie
> biustu nie wyobrazam ;-))

Zdradz w takim razie jakie to magiczne dzialanie na biust ma ten poszukiwany
przez wszystkich zel? Ile kosztuje?

Bo ja zdecydowanie powinnam uzywac, ale po tym, jak zawiodlam sie na zelu
Biothermu i Avonu stracilam juz nadzieje na znalezienie jakiegos
ujedrniacza...

Agata

1. Data: 2004-01-31 20:37:24

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

{o_O}:
> a to ja mam pytanko : ile takie cacko kosztuje ??? :)

Jesli (wnioskujac z References) pytasz o krem do biustu, to moge
powiedziec tyle, ze w mojej ulotce cena regularna bez promocji
to 22,90 euro (/me zamowila w promocji rzecz jasna) a na francuskiej
stronie YR - 17,50 euro, w promocji polowe tego:
http://tinyurl.com/2zyc3.

W Polsce ceny w YR sa, z tego co sie zorientowalam, podobne
do niemieckich, promocje tez sie raczej powielaja. Czyli okolo
40-50 zl powinno byc, jesli a) dostaniesz gdzies krem, b) bedzie
promocja. Bo jak nie, to moze jakis zbiorowy transport z Francji
by zorganizowac? ;))

Pozdrawiam,

BA

1. Data: 2004-02-01 10:52:25

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pewna, czy z ulepszona receptura, czy tez w nowym opakowaniu. W kazdym
> razie wielkie "Ufff..", przynajmniej z mych ust, bo bez tego zelu sobie

A ja nie ufffam, byłam we Wrocławskim (Borek) i pani powiedziała, że nie
wie, dlaczego nie ma, bo z magazynów znikł jakiś czas temu i ani słowa
wyjaśnienia, albo wróci w nowym opakowaniu, albo nie wróci wcale. Ale póki
co centrala nie informowała sklepów na ten temat -- tyle wieści z
YR/Wro/Borek.

Pozdrawiam,
Karola

oczyszczanie twarzy, czy warto?