Nie tylko AVON i ORIFLAME

1. Data: 2004-01-19 02:41:08

Temat: Nie tylko AVON i ORIFLAME
Od: d...@t...pl (Daria) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Przypominam grupowiczom, ze oprocz Avon i Oriflame od niedawna jest takze
na rynku amerykanska MARY KAY.
Pozdrawiam i zapraszam na priva.

--
Daria
d...@t...pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2004-01-19 06:02:34

Temat: Re: Nie tylko AVON i ORIFLAME
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Daria <d...@t...pl> napisał(a) w wiadomości

> Przypominam grupowiczom, ze oprocz Avon i Oriflame od niedawna jest
> takze na rynku amerykanska MARY KAY.

No i chyba kilka(dziesiąt) innych marek.
:-)
--
Pozdrawiam, Seva. GG#788049 mail:w...@p...pl
Moja strona: http://www.seva.sotiko.pl | Aukcje: http://www.kuvera.prv.pl

1. Data: 2004-01-19 06:20:39

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Daria <d...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap
isał:000e01c3de2b$0d6b4640$991863d9@p120...
> Witam,
>
> Przypominam grupowiczom, ze oprocz Avon i Oriflame od niedawna jest takze
> na rynku amerykanska MARY KAY.
> Pozdrawiam i zapraszam na priva.

A drogie to Mary Kay jest wprost nieprzyzwoicie:P
=====
annaM

1. Data: 2004-01-19 06:34:20

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypominam grupowiczom, ze oprocz Avon i Oriflame od niedawna jest takze
> na rynku amerykanska MARY KAY.
> Pozdrawiam i zapraszam na priva.

a to bylo aprpos czego? :)

a moze to maly spamik zakazany regulaminem pru????? :)

pozdr
poniedzialkowo wyspana ( o dziwo)
M:)

1. Data: 2004-01-19 11:28:42

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva wrote:
> Daria <d...@t...pl> napisał(a) w wiadomości

> No i chyba kilka(dziesiąt) innych marek.
> :-)

Jeszcze jakieś kosmetyki tlenowe są, ale to straszna chała. Dałam się raz
naciągnąć na żel do demakijażu oczu i po paru użyciach, skóra wokół oczu
była ściągnięta i czerwona jak u jakiejś narkomanki.

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-19 11:29:10

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaM wrote:
> A drogie to Mary Kay jest wprost nieprzyzwoicie:P
> =====
> annaM

A mają gdzieś swoją stronę polską?

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-19 11:34:40

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:

> a to bylo aprpos czego? :)
>
> a moze to maly spamik zakazany regulaminem pru????? :)

Tak sadze, skoro Daria wyskakuje z Mary Kay i zaprasza na priva... Rece
mi opadly po prostu :-))

Inna sprawa, ze znajome uzywaly i ani jednego slowa pochwaly nie
uslyszalam - drogie i beznadziejne kosmetyki, to w skrocie. Sama mialam
Emulsje Przedluzajaca Mlodosc w postaci sporej probki i ciesze sie, ze
nie wyrzucilam na nia pieniedzy, bo nic nie podraznilo i nie wysuszylo
mi buzi tak, jak to cudo. Brr, fuj i inne tego typu wyrazki ;-)

Pozdrawiam antyspamowo, milego dnia :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-01-19 12:27:18

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wyrzucilam na nia pieniedzy, bo nic nie podraznilo i nie wysuszylo
> mi buzi tak, jak to cudo. Brr, fuj i inne tego typu wyrazki ;-)

Witam, a inne kosmetyki tej firmy? slyszalam ze to poziom Lancome... takze
dosc wysoki. jakies podobno swietne kosmetyki do pielegnacji dloni podobno
maja.
moze ktos uzywal i moglby sie wypowiedziec?
pozdr
Hesia

1. Data: 2004-01-19 12:37:37

Temat: Odp: Nie tylko AVON i ORIFLAME
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ligeia <e...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bugf26$b34$...@m...aster.pl...

Chyba tak ale o cenie mowie, bo pojawiaja sie juz te kosmetyki w roznych
pisemkach i czasem sa ceny podane. W tej chwili konkretnie nie pamietam co
za ile , kojarze ze jakis balsamik do ust w pudelku za 70 zl i jakis tonik
do buzi za 150 ale glowy sobie nie dam uciac. W kazdym razie drogie sa na
pewno
=====
annaM

1. Data: 2004-01-19 15:05:32

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze jakieś kosmetyki tlenowe są, ale to straszna chała. Dałam się raz
> naciągnąć na żel do demakijażu oczu i po paru użyciach, skóra wokół oczu
> była ściągnięta i czerwona jak u jakiejś narkomanki.

Faberlic? (ale ja niczeho nie raklamuje jakby cos:)))

ja mialam odzywke do wlosow, brzydko pachniala, i wogle to jak za ta cene to
byla tragedia.....ten zapach utrzymywal sie dosc dlugo czas, odzywka nic
wlosom nie dawalo dobrego, dobrze ze nie niszczyla ;)
A zapach jakby taki chemiczno laboratoryjny....... (uprzedzona jestem do
takich zapachow bo mam mame chemika :)))

pozdr

Pure Calmille YR
Poszukuje modelki (Warszawa)
Trwala:wella headline(s)