Strona główna Grupy pl.soc.rodzina Nic tak nie poprawia nastroju jak dobra galeria porno. Odp: OT do Imie Nazwisko bylo: Odp: Nic tak nie poprawia nastroju jak (...)

Odp: OT do Imie Nazwisko bylo: Odp: Nic tak nie poprawia nastroju jak (...)

Data: 2002-05-09 08:01:17
Temat: Odp: OT do Imie Nazwisko bylo: Odp: Nic tak nie poprawia nastroju jak (...)
Od: "Sandra" <d...@w...pl>

Użytkownik <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...

.

> ja nie widze nic złego w poczuciu humoru (moze nie w Twoim guście, ale
gusta sa
> rózne...)

:-) I nie neguje tego gusta nie podlegają dyskusji .

> Polakom zawsze brakowało tolerancji . Faktycznie są daleko za murzynami

> a widzisz...własnie w tym zdaniu według mnie wykazałas sie brakiem
> toleracji....dla Murzynów...

Czy ja wiem ? nie ja wymyśliłam to powiedzenie zrobił to ktoś inny a ja po
analizie stwierdziłam ,że faktycznie tak jest nie dorównujemy im i tyle .Nie
jestem rasistką a wręcz przeciwnie .

.a mnie akurat to boli.......nie traktuje sie tak
> ludzi. To wszystko.

Mam zdanie na jakiś temat to je wypowiadam nie muszę obrażać innych czy
wytykac jakiś ułomności .Uważam w dalszym ciągu ,że wypowiadam zdanie z
którym nie musi sie nikt zgadzać ale może wypowiedzieć sie po nim ,że jednak
jest innego zdania i też to uszanuje.
Jednak obrażanie innych mnie razi ale widać to są tylko tzw. gusta.
:-) Liczyłam na wypowiedzi tego typu .Dziękuje za wypowiedziane opinie .To
był tylko jeden przykład kiedy na wypowiedz czyjąś sie mówi : :-) to chyba
blondynka ale się ubawiłam ...na grupie wiele widziałam różnych nie miłych
wypowiedzi gdybym miała czas skrupulatnie przytoczyłabym je ale to chyba
raczej nie ma sensu . Wydaje mi się ,że wystarczająco wyjaśniłam swoje
stanowisko .
Sandra