Obiecana dieta.

1. Data: 2000-01-07 12:39:13

Temat: Obiecana dieta.
Od: w...@u...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam zainteresownaych ze tak pozno, ale wreszcie mam.

Dieta pochodzi z miesiecznika JESTEM (jak jeszcze bylo pod redakcja PCK i
na dobrym poziomie, teraz nie da sie tego czytac). Poza tym jest
wyprobowana przez moja Mame i jej znajome. I dziala. Trwa 14 dni i w tym
czasie nie wolno jesc cukru, soli, pic alkoholu (nawet rumu do herbaty). Z
plynow dozwolona jest mineralka, nie slodzona kawa, herbata.
Acha oprcowali ja niemieccy specjalisci w slynnym Max-Planck Institut.

A zatem:
Poniedzialek
Sniadanie: kawa albo herbata z cytryna (przypominam bez cukru), buleczka
bez zadnych dodatkow
Obiad: dowolna ilosc ugotowanego szpinaku i 2 jajka na twardo
Kolacja: 1 duzy stek usmazony w min ilosci oleju albo na grillu, dowolna
ilosc zielonej salaty doprawionej chudym jogurtem i dowolna ilosc owocow.

Wtorek
Sniadanie: jak wyzej
Obiad:1 duzy stek usmazony w min ilosci oleju albo na grillu, dowolna ilosc
zielonej salaty doprawionej chudym jogurtem i dowolna ilosc owocow.
Kolacja: chuda szynka z dodatkiem surowej marchwi - dowolna ilosc az do
nasycenia

Sroda
Sniadanie: jak wyzej
Obiad 2 jaja na twardo, salata, pomidory w dowolnej ilosci
Kolacja szynka z zielona salata - dowolna ilosc

Czwartek
Sniadanie: jak wyzej
Obiad: 1 jajo na twardo, dodolna ilosc zoltego sera z dodatkiem ugotowanej
albo surowej marchwi
Kolacja owoce i naturalny jogurt

Piatek
Sniadanie: jak wyzej
Obiad: ryba uduszona z pomidorami
Kolacja stek z salata jogurtem i sokem z cytryny - dowoli

Sobota
Sniadanie: jak wyzej
Obiad: ugotowany albo upieczony na grillu kurczak w takiej ilosci by nie
czuc sie glodnym plus salata z jogurtem
Kolacja: 2 jaja na twardo, marchew

Niedziela
Sniadanie: tylko kawa albo herbata
Obiad: stek z dowolna iloscia owocow
Kolacja: to co lubimy najbardziej nawet deser

Obiecane 8 kg w ciagu tych 2 tygodni (moja Mama schudla 10 kg i nie
nadrobila tego)

Jak kto ma duza sile woli niech probuje. Ale pewnie bedzie tez musial
zrezygnowac z zagladania na liste...

Pozdrawiam,
Gosia

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-07 13:28:38

Temat: Re: Obiecana dieta.
Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@u...com.pl napisał(a):

> Przepraszam zainteresownaych ze tak pozno, ale wreszcie mam.
>
> <...>
> Gosia

No, to teraz zaciskamy pasa i - start! W nowe czasy z nową figurą!!!
Gosiu, dziękuję bardzo, od poniedziałku zaczynam i proszę wszystkich o dobry
doping - byle nie trzymanie kciuków, bo to zawsze dla mnie oznacza
piramidalnego pecha!!!
Jeśli ktoś jest zainteresowany, to mogę zdawać od czasu do czasu relację z
mojego odchudzania - a do Was i tak będę zaglądać, niech to będzie moja pokuta
za nadmierne objadanie się w ostatnich czasach. :)))))))))

Joanna

1. Data: 2000-01-07 15:06:49

Temat: Odp: Obiecana dieta.
Od: "blondynka" <b...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wspieramy cie duchem:) i czekamy na relacje:)
Magda

> [...]
pokuta
> za nadmierne objadanie się w ostatnich czasach. :)))))))))

Re: Poszukuję Krabów
Nie chcaialbym nadużywac..
Jałowcowka
Re: Może ktoś wie......
Do wszystkich o wybrednym podniebieniu!!!!