Ładne kwity na dziłkę wieloletnie?

51. Data: 2005-01-27 00:24:27

Temat: Odp: Ładne kwity na dziłkę wieloletnie?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tyrael <t...@t...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cstdl7$6oo$...@G...Gubernat.NET...

> PS iluletni jest narcyz?

Narcyz posadzony w ubiegłym roku jest roczny, posadzony dwa lata temu jest
dwuletni, posadzony trzy lata temu trzyletni itd., itd.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

52. Data: 2005-01-27 00:45:49

Temat: Re: Odp: Ladne kwiaty na dzialke wieloletnie?
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Ciekawe co sobie nasz kolega Tyrek o tej grupie pomyśli czytając ten wątek.
> Czuby jakieś? czy co?
> Zadał najprostsze pytanie - jakie kwiatki może sobie posadzić. I co czyta?
> Niemal wyłacznie o jakichś kwasomierzach?
> I niemal nikt nie potrafi rzeczowo odpowiedzieć na prościutkie pytanie.

Sprawdzilem - kolega Tyrek dostal odpowiedz na swoje pytanie
od Bogdy po 5 godzinach 48 minutach. Odpowiedz byla na temat.

> Trochę zażenowany sytuacją jestem, ale moze spróbuje odpowiedzieć.
> Drogi kolego! Byliny sadź. Jest tego do wyboru do koloru. A jeśli chcesz
> bezproblemowe zawsze i wszędzie to polecam liliowce.

A nie polecasz winorosli? Jestem zaniepokojony, co sie stalo? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

53. Data: 2005-01-27 01:28:27

Temat: Odp: Odp: Ladne kwiaty na dzialke wieloletnie?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:1RWJd.60560$r...@f...columbus.rr.com...

> Sprawdzilem - kolega Tyrek dostal odpowiedz na swoje pytanie
> od Bogdy po 5 godzinach 48 minutach. Odpowiedz byla na temat.

BRAWO Bogda!!!
(napisałem, że niemal nikt - Bogda jako jedna z nielicznych potrafiła
rzeczowo odpowiedzieć na pytanie )

> A nie polecasz winorosli? Jestem zaniepokojony, co sie stalo? :-)

O kwiatki jegomość pytał. Na temat spróbowałem odpowiedzieć.
Winorośla kwitną niezbyt efektownie. Jednak gdy się tu trochę zadomowi to i
do winorośli go przekonamy. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

54. Data: 2005-01-27 01:29:51

Temat: Re: Odp: Odp: Ladne kwiaty na dzialke wieloletnie?
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Na temat spróbowałem odpowiedzieć.

Moj niepokoj rosnie :-)))

Pozdrowienia,
Michal

55. Data: 2005-01-27 09:36:35

Temat: Odp: Odp: Odp: Ladne kwiaty na dzialke wieloletnie?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:juXJd.29$i...@f...columbus.rr.com...

> Moj niepokoj rosnie :-)))

:-)))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

56. Data: 2005-01-27 09:46:34

Temat: Re: Ładne kwity na dziłkę wieloletnie?
Od: "Tyrael" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> Narcyz posadzony w ubiegłym roku jest roczny, posadzony dwa lata temu jest
> dwuletni, posadzony trzy lata temu trzyletni itd., itd.
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz
:D
jeżeli widzieliście zdjęcią z mojej działki
link kilkadziesiąt :) postów wyżej to zauważycie winogron przzed
zorganizowaniem mu pieknej drewnianej kratki :D
natomiast odpowiedzi uzyskaałem na swoje pytania
hyhy
ciekawe co bedzie jak zapytam o rodzaj truskawek albo maliny :D:D
spoko już wiem , że grupa jest bardzo fajna i , że dzieli się na liczne
odłamy fajnie mi tu będzie bo ja też mam na wszystko inne poglady więc będe
tu troszke marudził
PS coś mi klawka siada wiec jak gdzies blad zrobiłem to uprzejmie proosze
tego zbytnio nie podkreślac jak to w zwyczaju niektórych tu jest :D
dziękuje serdecznie tyrek - żwirek

57. Data: 2005-01-27 10:05:09

Od: "Dziadek" <p...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tyrael" <t...@t...net> napisał w wiadomości
> PS coś mi klawka siada wiec jak gdzies blad zrobiłem to uprzejmie proosze
> tego zbytnio nie podkreślac jak to w zwyczaju niektórych tu jest :D
> dziękuje serdecznie tyrek - żwirek

O coraz lepiej się będą miały "Ogrody", bo mamy już piasek, glinę a teraz i
żwirek doszedł :-D

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

58. Data: 2005-01-27 10:28:22

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tyrael <t...@t...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ctadmp$4v6$...@G...Gubernat.NET...
> :D
> jeżeli widzieliście zdjęcią z mojej działki
> link kilkadziesiąt :) postów wyżej to zauważycie winogron przzed
> zorganizowaniem mu pieknej drewnianej kratki :D

Zaczynasz prawidłowo :-) Choć ta winorośl wygląda na dosć zapuszczoną. :-(

> ciekawe co bedzie jak zapytam o rodzaj truskawek albo maliny :D:D

Rozmowa nt. malin uchodzi tu za gruby nietakt. :-)
Juz lepiej zapytaj o to jak sie pozbyć kretów.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

59. Data: 2005-01-27 10:38:15

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Widzę powód do radości. :-) Tą gliną możesz poprawiać jakość
> swoich piaseczków. Może Ci się przydać do przygotowania rabatki warzywnej
> czy dla innych bardziej wymagających roślinek ozdobnych.

Problem w tym, ze tej gliny jest mało, tylko troche w rogu. Chyba, że
sobie pożyczę zza płotu, gdzie są nieużytki, bo planowana jest tam ulica ;).

> Pozdrawiam emergencyjnie Ja...cki
> PS A co u Ciebie rośnie na tych piachach?

Grzyby :). W rogu mam kilkanaście brzóz i dębów, a za płotem lasek
dębowy. W ubiegłym roku znalazłam u siebie 11 grzybów (9 prawdziwków i 2
koźlaki), 4 prawdziwki miały kapelusze po 26 cm średnicy :).
Ponieważ tam trwa budowa, więc jeszcze nie mam ogrodu z prawdziwego
zdarzenia. Ale eksperymentowałam z warzywami. Znośne plony dają:
rzodkiewka, sałata, groszek zielony, szpinak. Bardzo dobry plon miałam z
cukini i z fasolki szparagowej. Dobrze też rosną zioła: szałwia,
bazylia, melisa. Ale koperek był kiepściutki.

Pozdrawiam
Bea

60. Data: 2005-01-27 10:53:23

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl>
[...]
> Ale koperek był kiepściutki.

To go po prostu siej rzutowo gdzie popadnie.
--
Pozdrawiam, Jerzy

Dziadkom...
jak bronic sie przed zawalem serca - OT