Jakie pszyprawy do buraczka?

61. Data: 2014-02-22 22:12:58

Temat: Re: Jakie pszyprawy do buraczka?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Feb 2014 18:42:45 +0100, Anai napisał(a):

> Ixi tylko, że to Ty...

Rzecoja?

> Biorąc pod uwagę, warunki postawione przez Stokrotkę wszelkie przetwory
> i surowiznę możesz wykluczyć...
> Przetwory bo wiadomo ocet jej szkodzi, sól jej szkodzi i praca którą
> trzeba by wykonać pewnie też, natomiast surowizna nie wiem dlaczego...
> Pewnie dlatego, że surowa, albo że ma jakieś inne właściwości, w każdym
> bądź razie ją też skreślila O_o

Jeśli surowizna jej szkodzi, to znaczy, ze Stokrocia jest chora - ale nic o
tym mi nie wiadomo.

62. Data: 2014-02-22 22:17:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Feb 2014 19:07:19 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Pszeciwnie, bardo lubię domowy pszecier pomidorowy, a z surowizny sałatę i
> suruwkę marchew+ seler, ale to jest nudne.

Se zrób drobniutko tartą (cieniutkie wiórki jak makaron nitki) marchewkę z
jabłkiem i cytryną plus do tego łyżeczka cukru, ćwierć łyżeczki soli i pół
łyżeczki chrzanu. Chrzan to jest w tym klu smaku - nie za dużo, tylko
akcent, a zwykła marchewka jak zyskuje!
Wymieszać, ugnieść, poczekać aż puści sok. Lekko go odcisnąć i wypić, a na
miejsce soku wlać łyżeczkę oliwy lub oleju słonecznikowego, wymieszać.
Jak dla mnie to wystarczy za cały obiad, tj MŚK zjada jako dodatek do
drugiego dania ze 4 łychy, a ja np samo mięso plus salaterka tejże
suróweczki :-)

63. Data: 2014-02-22 22:18:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Feb 2014 22:06:22 +0100, Ikselka napisał(a):

> U mnie dosyć drogi. I niesmaczny zimą. Sto razy wolę korzeń, choćby i
> droższy.

...ale korzeń to tylko do końca lutego jest dobry.

64. Data: 2014-02-22 23:58:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Feb 2014 23:36:48 +0100, Anai napisał(a):

> ... że pstro Ty - Ty mając do dyspozycji wszelakie własne przetwory
> warzywne plus świeżą cebulę, jabłka, kapustę w główkach ze sklepu
> (swojej już nie uprawiam, żałuję, ale sklepowa niezgorsza, bo polska)
> unikasz zagranicznych kolorowych trucizn, co je w Polsce sprzedają pod
> zdewaluowanym hasłem "nowalijki" ... ;)
> Stokrotka nie unika co najmniej brokułów i marchewki ino się jej
> znudziły, unika natomiast surowizny, kapusty i buraczka bez czosnku ;)

A. No ta niech nie ji 3333-)))

65. Data: 2014-02-23 08:26:50

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Import spod folii i na wełnie mineralnej chowany, co ziemi Bożej nie
> widział...

No to muszą go chyba z tej zagranicy w prezencie dostawać, bo
przetwórstwo swoje kosztuje, a przechowywanie jeszcze bardziej.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

66. Data: 2014-02-23 11:20:52

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Jakie pszyprawy do buraczka?
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja tam nie wiem, co Tobie widać, ale skoro tak Ci wychodzi, to musi Cię
> to bardzo wkurzać - to musi być smutne tak się wkurzać na wytwory własnej
> imaginacji, to zdaje się rodzaj schozofernii takiej...

Ty mnie moze nie diagnozuj, bo w tym dosc kiepska jestes ;)
Wkurzac? Naprawde uwazasz, ze Twoje poczucie wszechwiedzy moze kogos wkurzac
? ;)
To wlasnie jest "wytwor imaginacji". Twoj. A mnie to wylacznie bawi :)

> Jak wyżej - TY tak sama ze sobą?...

Nie, z Toba ;)))

> Po co mam tłumaczyć i psuć Ci zabawę?
> 3-]

No i wlasnie, niczego innego sie nie spodziewalam :) Jak zwykle cos palniesz
i nie jestes w stanie tego poprzec zadnymi argumentami.

> Jak najbardziej.

Gratuluje wiedzy kulinarnej ;)

@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

67. Data: 2014-02-23 18:08:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Feb 2014 08:26:50 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-02-22 22:07, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> No to muszą go chyba z tej zagranicy w prezencie dostawać, bo
> przetwórstwo swoje kosztuje, a przechowywanie jeszcze bardziej.

Taktyka zdobywania rynku nie polega na zysku od pierwszego razu...

68. Data: 2014-02-23 18:13:20

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Jakie pszyprawy do buraczka?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Feb 2014 11:20:52 +0100, @ napisał(a):

> Ty mnie moze nie diagnozuj, bo w tym dosc kiepska jestes ;)

Bo Ty lepiej diagnozujesz mnie - to dlatego :-]]]

> Wkurzac? Naprawde uwazasz, ze Twoje poczucie wszechwiedzy moze kogos wkurzac
> ? ;)
> To wlasnie jest "wytwor imaginacji". Twoj. A mnie to wylacznie bawi :)

A to miłej zabawy. Podobno schiza niektórym służy.

> Nie, z Toba ;)))

Tak? Hmmm, no to jakaś osamotniona się jednak czuję. Możesz podkręcić
regulację?
3333-)

> No i wlasnie, niczego innego sie nie spodziewalam :) Jak zwykle cos palniesz
> i nie jestes w stanie tego poprzec zadnymi argumentami.

Albowiem muszę, ponieważ gdyż?

> Gratuluje wiedzy kulinarnej ;)

Dzienks. Skrzynkę buraków zjadamy zimą. Bo te z jesieni najzdrowsze są,
młode mają za dużo tychtam... no, polepszaczy 3-]

69. Data: 2014-02-23 18:57:34

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taktyka zdobywania rynku nie polega na zysku od pierwszego razu...

Racja. Taki np. Hortex truje od ponad półwiecza.

70. Data: 2014-02-23 19:06:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Feb 2014 18:57:34 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-02-23 18:08, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Racja. Taki np. Hortex truje od ponad półwiecza.

Taki tani? - nie zauważyłam :->

Re: ****jak zrobić pasztety barowe
Nie daj się oszustom!
Nie daj się oszustom!