Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Jakie pszyprawy do buraczka?

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Jakie pszyprawy do buraczka?
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
<le8d4q$qtf$1@node2.news.atman.pl> <le8dsp$1qu$1@usenet.news.interia.pl>
<le8eh1$s8t$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<le8qne$92q$1@node2.news.atman.pl>
<b9j75f0klcgo$.1bfl4x24lfdyt$.dlg@40tude.net>
<le9slm$7d6$1@node2.news.atman.pl>
<89m5ytq5y8jy.7asx0b51ni3$.dlg@40tude.net>
<leci2i$dm$1@node2.news.atman.pl>
Date: Sun, 23 Feb 2014 18:13:20 +0100

Dnia Sun, 23 Feb 2014 11:20:52 +0100, @ napisał(a):

> Ty mnie moze nie diagnozuj, bo w tym dosc kiepska jestes ;)

Bo Ty lepiej diagnozujesz mnie - to dlatego :-]]]

> Wkurzac? Naprawde uwazasz, ze Twoje poczucie wszechwiedzy moze kogos wkurzac
> ? ;)
> To wlasnie jest "wytwor imaginacji". Twoj. A mnie to wylacznie bawi :)

A to miłej zabawy. Podobno schiza niektórym służy.

> Nie, z Toba ;)))

Tak? Hmmm, no to jakaś osamotniona się jednak czuję. Możesz podkręcić
regulację?
3333-)

> No i wlasnie, niczego innego sie nie spodziewalam :) Jak zwykle cos palniesz
> i nie jestes w stanie tego poprzec zadnymi argumentami.

Albowiem muszę, ponieważ gdyż?

> Gratuluje wiedzy kulinarnej ;)

Dzienks. Skrzynkę buraków zjadamy zimą. Bo te z jesieni najzdrowsze są,
młode mają za dużo tychtam... no, polepszaczy 3-]