Odp: Komu karta parkingowa?

11. Data: 2005-12-20 17:47:44

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Komu karta parkingowa?
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-20 18:19,, algraf napisał(a):
> Piotr pisze:
>

> Ja mam jedynie 33 lata i tylko srednie wyksztalcenie, ale z moich bogatych
> osobistych doswiadczen wynika, iz posiadana wiedza nie idzie w parze z
> inteligencja, idealnie by bylo zeby szla - ale niestety czesto tak nie jest.

Witam
No wiesz ja też jestem tylko skromnym księgowym i pewnie gdyby nie ta
grupa ciągle biedziłbym się z bieganiem za zwierzyna na obiad ale jak
czytam światłe osoby po filologii to mi sie jakoś myślistwa odechciewa
bo mógłbym przypadkiem te dzidę rzucić nie w zwierza tylko w babę jage
:)Mnie to nie dziwi mnie po prostu szlag trafia
--
Piotr
jestem optymistą. Bycie kimkolwiek innym, zapewne nic nie daje.

12. Data: 2005-12-20 18:00:57

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Komu karta parkingowa?
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik algraf <a...@i...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:001b01c60589$84170f40$d4b7010a@AREK...
> Piotr pisze:
>
> [...] Jedynym czy moge
> (tak mysle) Pani Jagnie zaimponowac to tym ze czasami potrawie bardzo
glosno
> pierdnac, a co ciekawe nic przy tym smrodu nie czuc, i to mnie nurtuje,
> czemu?
>
> pozdrawiam
> Arek
>
> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi

Tak sobie myśle, że marnuje Pan swe _talenta_ Dziś w Polsce jest
dostatek różnych prywatnych uczelni . Dziwię się, że Pan jeszcze nie
rozpoczął doktaratu z puszczania bąków. Pisze Pan o teorii
względnośći. Wbrew temu co Pan sądzi ma ona związek z puszczaniem
bezzapachowych bąków.

Ukłony

J.

13. Data: 2005-12-20 18:29:09

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr M :) <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:do9b0v$dr4$...@n...dialog.net.pl...
Dnia 2005-12-20 17:04,, jagna napisał(a):

> Adam Michnik - Aron Szechter
> Karol Modzelewski -Samuel Mendel
> Marek Borowski- Szymon Bermam.
> Mimo iż jestem par excellence słowianką, MGD; piszę bona fide. Nie jestem
> antysemitką.

Hmmmmm

Nie no wygłaszanie antysemickich bredni wcale nie świadczy o tym że sie
jest antysemitą. Swoją drogą Ktoś ktoś mieni się doktorem filologii
polskiej nie wie skąd pochodzi cytat o krzesłach w Synagodze wstyd

wogóle wstyd mi za panią po tym co pani napisała. Nawiasem mówiąc wizyta
w Synagodze to bardzo pouczające doświadczenie. dla chrześcijanina
osobiście sprawdziłem.

Piotr

Szanowny Panie Piotrze;

Proszę sobie zapamiętać, że *wogóle* piszę się rozdzielnie- _w ogóle_

http://so.pwn.pl/slowo.php?co=w+og%F3le

> słownik języka polskiego > słownik ortograficzny >

A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P Q R S Ś T U V
W X Y Z Ź Ż
wyświetl hasła zaczynające się na...

w ogóle pisownia łączna i rozdzielna

Ukłony

J.

14. Data: 2005-12-20 18:50:51

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Jagna pisze:

>Dziwię się, że Pan jeszcze nie rozpoczął doktaratu z puszczania bąków.

- nie ma co sie dziwic. ja z zasady wole praktyke od teorii.

>Pisze Pan o teorii względnośći. Wbrew temu co Pan sądzi ma ona związek z
>puszczaniem
>bezzapachowych bąków.

- aaaa.... ten temat mnie interesuje, czy moze Pani go rozwinac? prosilbym
tez o podanie jakies dobrej bibliografii w tym temacie.

pozdrawiam
Arek

15. Data: 2005-12-20 19:31:02

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik algraf <a...@i...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:003801c60596$41cbdaf0$d4b7010a@AREK...

> [...]
>
> - aaaa.... ten temat mnie interesuje, czy moze Pani go rozwinac? prosilbym
> tez o podanie jakies dobrej bibliografii w tym temacie.

Do usług Waszmość Pana;

Albert Einstein; Autobiographical Notes P.A. Schlipp ;
Albert Einstein: Philosopher - Scientist, "Library of Living Philosophers",
New York 1949;
Albert Einstein; Ideas and Opinions, New Translations and Revisions
by Sonja Bargmann, Dell, New York 1954.
Albert Einstein; The World as I See It, John Lange, London 1935;
Leopold Infeld; Albert Einstein, PWN, Warszawa 1984, przekład:
Ryszard Gajewski;
Alan E. Musgrave; Wpływ Einsteina na filozofię. Kazimierz Jodkowski :
Na czym polega racjonalność nauki?, przekład K. Jodkowski, "RRR" 7,
Wydawnictwo UMCS, Lublin 1991;
Issac Newton; Principia, Księga III, General Scholium,
Leszek M. Sokołowski, Alberta Einsteina filozofia fizyki [w] Michał Heller,
A. Michalik, J. Życiński ; Filozofować w kontekście nauki, PAT,
Kraków 1987.

Wystarczy???

Ukłony

J.

Postscriptum

Może Panu napisać jakieś wypracowanie o teorii względności???

16. Data: 2005-12-20 20:04:31

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Jagna pisze:

> [...]
> Philosophers",
> New York 1949;
> Albert Einstein; Ideas and Opinions, New Translations and Revisions

dziekuje za ta pokazna biliografie. wiesz.... ja podeszlem powaznie do
problemu, bez zadnej zlosliwosci. niepotrzebnie stracilas czas bo zle sie
zrozumielismy. poprosilem Cie o rozwiniecie tematu puszczania
niesmierdzacych bakow w kontekscie teorii wzglednosci i poprosilem o
bibliografie w tym temacie. to co mi podeslalas odnosi sie tylko do teorii
wzglednosci. po za tym widze ze wiekszosc jest w jezyku angielskim ktorego
tak jak laciny nie znam. licze na pomoc z twojej strony gdyz w tym wzgledzie
zamiast ja Tobie - to Ty mi zaimponowalas wiedza. wiesz... do tej pory
myslalem ze ta sprawa bakow pozostanie nie wyjasniona. pomoz mi prosze i
podaj cos konkretnego, np chociaz powiedz czemu uwazasz teorie wzglednosci
tak bliska moich niesmierdzacych bakow? widzisz... ten temat juz Ty
podjelas - i moze wiecej ludzi chcialoby znac to proste wyjasnienie, moze
ktos wie? zapraszam do wlaczenia sie w ta dyskusje. Czy uwazacie tak jak
Jagna ze teoria wzglednosci wyjasnia moje w sprawie bakow watpliwosci?

pozdr.
Arek

17. Data: 2005-12-20 20:46:34

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik algraf <a...@i...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:008d01c605a0$8b2f58c0$d4b7010a@AREK...

> [...]
> ktos wie? zapraszam do wlaczenia sie w ta dyskusje. Czy uwazacie tak jak
> Jagna ze teoria wzglednosci wyjasnia moje w sprawie bakow watpliwosci?

Szanowny Arku;

Wybaczysz, że wyłazi ze mnie nauczycielka:
>ja podeszlem powaznie do
>biliografie
W języku polskim nie ma takich słów! Są :
_podszedłem_

podejście; -jść
podejść podejdę, podejdą; podejdź, podejdź.cie; pod.szedł, pode.szła,
pode.szli; pod.szedł.szy

biblio.grafia -fii, -fię

Jeżeli to przestudiujesz, to przejdziemy do dalszego wtajemniczena:

Równania teorii
Ogólna teoria względności wiąże geometrię czasoprzestrzeni z rozkładem
materii.
Czasoprzestrzeń jest zbiorem punktów (dokładniej rozmaitością
różniczkową) której punktom przyporządkowuje się cztery współrzędne
x? = {x0 = ct,x1,x2,x3}. Odległość między dwoma punktami o
współrzędnych x? i x? + dx? zadaje:
ds2 = g(x)??dx?dx?
Gdy czasoprzestrzeń jest globalnie płaska - teoria przechodzi w szczególną
teorię względności. W tym przypadku tensor metryczny
opisuje czasoprzestrzeń Minkowskiego. Poczucie lokalnej płaskości
zakrzywionej czasoprzestrzeni (zasada równoważności)
Pola nazywamy polami reperów. Cała informacja o zakrzywieniu
czasoprzestrzeni zawarta jest w tych polach.Z punktu widzenia
matematycznego pola reperów są formami różniczkowymi.
Formy te można przeskalować (lokalna transformacja cechowania)
a tensor metryczny nie ulega zmianie gdzie ? są macierzami Lorentza
tworzącymi grupę Lorentza. Linie najkrótsze łączące dwa punkty
(linie geodezyjne) nie są już liniami prostymi.
Spełniają one równanie
gdzie ? jest symbolem Christoffela
W czasoprzestrzeni Minkowskiego wszystkie symbole Christoffela
się zerują i linie najkrótsze są prostymi.

Zakrzywienie czasoprzestrzeni określa tensor krzywizny i związany z
nim tensor krzywizny Ricciego

oraz skalar krzywizny Ricciego R = g??R??. Oczywiście w płaskiej
czasoprzestrzeni Minkowskiego wszystkie te wielkości są równe zero.
Równanie Einsteina opisuje związek między zakrzywieniem czasoprzestrzeni
(grawitacją) (tensorem metrycznym g?? a rozkładem materii opisanej tensorem
energii-pędu T??. Równanie Einsteina można wyprowadzić z ekstremum
całki działania dla pola grawitacyjnego. Równanie to ma następująca postać:

gdzie: R?? - tensor krzywizny Ricciego, R - skalar krzywizny Ricciego, g??
- tensor metryczny, ? - stała kosmologiczna, T?? - tensor energii-pędu,
? - liczba pi, c - prędkość światła w próżni, G - stała grawitacji.
Natomiast
g?? opisuje metrykę rozmaitości i jest tensorem symetrycznym 4 x 4, ma więc
10 niezależnych składowych. Biorąc pod uwagę dowolność przy wyborze
czterech współrzędnych czasoprzestrzennych, liczba niezależnych równań
wynosi 6.

Materia (wszystko co żyje w czasoprzestrzeni) opisywane jest przez tensor
energii-pędu
T?? = (? + P)u?u? ? g??P
gdzie u jest wektorem jednostkowym u?u? = 1,? jest przestrzennym rozkładem
energii a P rozkładem ciśnienia.

W próżni gdy ? = 0 i P=0 rozwiązaniem równań Einsteina jest przestrzeń Ricci
płaska (R?? = 0, np. przestrzeń Minkowskiego ale również rozwiązanie z
metryką
Karla Schwarzschilda). Jeżeli układ fizyczny opisuje ciało masywne a
ciśnienie
jest niewielkie, wtedy ? = ?c2 i źródłem grawitacji jest tylko rozkład masy
?.
W granicy gdy prędkość światła c dąży do nieskończoności, otrzymujemy
teorię grawitacji Newtona.

Ukłony

J.

18. Data: 2005-12-20 20:47:50

Temat: Re: Komu karta parkingowa?
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 20-grudnia-2005 o godzinie 17:20:50 Piotr M :) napisał/a

>Nie no wygłaszanie antysemickich bredni wcale nie świadczy o tym że sie
>jest antysemitą.

Chciałbym zwrócić uwagę na pewne aspekty sprawy, na które się jakby
nie zwraca uwagi przy TEJ tematyce. Otóż faktycznie stwierdzanie, że
ktoś jest pochodzenia żydowskiego, bądź nosił kiedyś inne imię i
nazwisko (żydowskie) zanim je zmienił moim zdaniem wcale nie świadczy
o antysemityźmie tej osoby i w żadnym przypadku nie jest głoszeniem
antysemickich haseł. W wielu przypadkach są to informacje jak
najbardziej prawdziwe.

Zaobserwowałem, że osoby, które rozpowszechniają te informacje
zazwyczaj całkiem słusznie się bronią przed nazywaniem ich
antysemitami.

Zauważyłem również, że poczytawszy nmieco więcej tego, co takie osoby
piszą, można natomiast określić je jaki skończonych debili. Czasami
idiotów.

Ale pamiętajmy, że tacy też są potrzebni, by świat był ciekawy.

Adam Pietrasiewicz
http://www.przetargi-francuskie.w.pl

19. Data: 2005-12-20 21:02:07

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-20 18:47, użytkowniczka/użytkownik Piotr M :)
napisała/napisał (niepotrzebne skreślić):

> [...]
> bo mógłbym przypadkiem te dzidę rzucić nie w zwierza tylko w babę jage
> :)Mnie to nie dziwi mnie po prostu szlag trafia

Ale wy to ekolodzy jesteście, choć ja bidny informatyk tylko 1 i 0, 0 i
1 i tak w kółko :), ale tak se myślę, wy chyba tego trolla ciut karmicie
aby nam nie padł z głodu., no w sumie sport polegający na uganianiem się
za głodnym trollem może być ciut nieciekawy, a tak zwierzyna nażarta to
i żywsza i żwawsza ;)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

20. Data: 2005-12-21 07:53:46

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Jacek K pisze:

[...] ale tak se myślę, wy chyba tego trolla ciut karmicie aby nam nie padł
z głodu.

jezeli o mnie chodzi to karmie go moimi niesmierdzacymi bakami :-)

pozdr.
Arek

TEST
telepraca dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim
Komu karta parkingowa?
Ďă¸ŰÁůşĎ˛Ę
Odp: Likwidacja PFRON-u