Odp: Odp: Odp: Odp: Komu karta parkingowa?

From: "jagna" <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Odp: Odp: Odp: Odp: Komu karta parkingowa?
Date: Tue, 20 Dec 2005 20:31:02 +0100

Użytkownik algraf <a...@i...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:003801c60596$41cbdaf0$d4b7010a@AREK...

> - nie ma co sie dziwic. ja z zasady wole praktyke od teorii.

> - aaaa.... ten temat mnie interesuje, czy moze Pani go rozwinac? prosilbym
> tez o podanie jakies dobrej bibliografii w tym temacie.
>
> pozdrawiam
> Arek
>
> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi

Do usług Waszmość Pana;

Albert Einstein; Autobiographical Notes P.A. Schlipp ;
Albert Einstein: Philosopher - Scientist, "Library of Living Philosophers",
New York 1949;
Albert Einstein; Ideas and Opinions, New Translations and Revisions
by Sonja Bargmann, Dell, New York 1954.
Albert Einstein; The World as I See It, John Lange, London 1935;
Leopold Infeld; Albert Einstein, PWN, Warszawa 1984, przekład:
Ryszard Gajewski;
Alan E. Musgrave; Wpływ Einsteina na filozofię. Kazimierz Jodkowski :
Na czym polega racjonalność nauki?, przekład K. Jodkowski, "RRR" 7,
Wydawnictwo UMCS, Lublin 1991;
Issac Newton; Principia, Księga III, General Scholium,
Leszek M. Sokołowski, Alberta Einsteina filozofia fizyki [w] Michał Heller,
A. Michalik, J. Życiński ; Filozofować w kontekście nauki, PAT,
Kraków 1987.

Wystarczy???

Ukłony

J.

Postscriptum

Może Panu napisać jakieś wypracowanie o teorii względności???

20.12 algraf
20.12 jagna
20.12 Adam Pietrasiewicz
20.12 Jacek Kruszniewski
21.12 algraf
21.12 algraf
21.12 jagna
21.12 algraf
21.12 LM
23.12 marder
26.12 Jacek Kruszniewski
27.12 marder
27.12 Jacek Kruszniewski
27.12 marder
28.12 Jacek Kruszniewski
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla