Re: Komu karta parkingowa?

Data: 2005-12-26 22:17:11
Temat: Re: Komu karta parkingowa?
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl>

Dnia 2005-12-24 00:01, użytkowniczka/użytkownik marder napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Ależ Jacku... Przy pomocy zer i jedynek, można wyrazić niemal wszystko ;)

No niestety pewnych najważniejszych rzeczy nie.

> Wykrakałeś mi tego trolla... Zmieniłem czytnik i wylazł z KF...

Ciekawe czy mówił w Wigilię ludzkim głosem ? ;p

I jak ten KNode się sprawuje ??

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)