Re: Komu karta parkingowa?

Data: 2005-12-20 20:47:50
Temat: Re: Komu karta parkingowa?
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com>

We wtorek 20-grudnia-2005 o godzinie 17:20:50 Piotr M :) napisał/a

>Nie no wygłaszanie antysemickich bredni wcale nie świadczy o tym że sie
>jest antysemitą.

Chciałbym zwrócić uwagę na pewne aspekty sprawy, na które się jakby
nie zwraca uwagi przy TEJ tematyce. Otóż faktycznie stwierdzanie, że
ktoś jest pochodzenia żydowskiego, bądź nosił kiedyś inne imię i
nazwisko (żydowskie) zanim je zmienił moim zdaniem wcale nie świadczy
o antysemityźmie tej osoby i w żadnym przypadku nie jest głoszeniem
antysemickich haseł. W wielu przypadkach są to informacje jak
najbardziej prawdziwe.

Zaobserwowałem, że osoby, które rozpowszechniają te informacje
zazwyczaj całkiem słusznie się bronią przed nazywaniem ich
antysemitami.

Zauważyłem również, że poczytawszy nmieco więcej tego, co takie osoby
piszą, można natomiast określić je jaki skończonych debili. Czasami
idiotów.

Ale pamiętajmy, że tacy też są potrzebni, by świat był ciekawy.

Adam Pietrasiewicz
http://www.przetargi-francuskie.w.pl