swędzenie

11. Data: 2001-10-24 14:15:38

Temat: Re: Odp: TEST na swedzenie i ziewanie, jakanie, mazuzenie przez internet Re: swędzenie
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiagorbi napisał:

> Mi się wydaje, że to grzybica zaawansowana...

Nic z tego, to jst odruchowe.
Czy nikt sie nie podrapal teraz po glowie, czytajac o swedzeniu ?

12. Data: 2001-10-24 14:33:38

Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie.
> To jest odruchowe.
> Gdy sie zaczniesz drapac w towarzystwie po glowie to jest to podobno
> bardzo zarazliwe
> i zaraz robia to inni.
> Nie znam jedynie wytlumaczenia tego zjawiska.

Co do ziewania to sie zgodze bo czasami tak robilismy nauczycielke (za
dawnych, dobrych lat)...
Natomiast co do drapania to nigdy, przenigdy nie uznam ze jest zarazliwe...
Nie, nie mialem ochoty sie podrapac ani nic z tych rzeczy...
A ziiieeeewwwwwaaaaccccc mi sie chce jak tylko pomysle.

L.

13. Data: 2001-10-24 15:14:01

Od: "Kasiagorbi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie, nie mialem ochoty sie podrapac ani nic z tych rzeczy...
> A ziiieeeewwwwwaaaaccccc mi sie chce jak tylko pomysle.

Dokładnie.! Ja to czytając nawet nie pomyślałam zeby się
podrapać...pomyslałam ze cos cię swedzi i chcesz pomocy w odgadnieciu co to
za choroba...a z ziewaniem to prawda...choć też nie wiem dlaczego

14. Data: 2001-10-24 15:30:38

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiagorbi napisał:

> zarazliwe...
> >

> Dokładnie.! Ja to czytajšc nawet nie pomyœlałam zeby się
> podrapać...pomyslałam ze cos cię swedzi i chcesz pomocy w odgadnieciu co to
> za choroba...
Nigdy cie nic nie swedzi i nigdy sie nie drapiesz po glowie, plecach,
rece ?

a z ziewaniem to prawda...choć też nie wiem dlaczego

testowalem drapanie i dziala doskonale w towarzystwie, gdy sie podrapie
po glowie
zaraz drapia sie inni.

Jacek

15. Data: 2001-10-24 17:41:10

Od: Marcin Datura <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Oct 2001 16:14:41 +0200, Dariusz <d...@p...onet.pl>
wrote:
> [...]
>bardzo zarazliwe
>i zaraz robia to inni.
>Nie znam jedynie wytlumaczenia tego zjawiska.

to sie nazywa __wspolczucie__ :)

pozdro,
dat

16. Data: 2001-10-24 17:46:01

Od: Marcin Datura <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Oct 2001 17:30:38 +0200, Dariusz <d...@p...onet.pl>
wrote:
>testowalem drapanie i dziala doskonale w towarzystwie, gdy sie podrapie
>po glowie
>zaraz drapia sie inni.
masz charyzme! :)

dat

17. Data: 2001-10-24 18:40:57

Od: "Kasiagorbi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy cie nic nie swedzi i nigdy sie nie drapiesz po glowie, plecach,
> rece ?

No swedzi, ale nie tak jak ciebie - od razu całe ciało....

> a z ziewaniem to prawda...choć też nie wiem dlaczego
>
> testowalem drapanie i dziala doskonale w towarzystwie, gdy sie podrapie
> po glowie
> zaraz drapia sie inni.

przedchwila się drapałam, ale nikt (siedziała na przeciwko moja mam i jej
znajoma)się nie podrapał....

18. Data: 2001-10-24 18:53:33

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiagorbi napisał:

> No swedzi, ale nie tak jak ciebie - od razu całe ciało....

> przedchwila się drapałam, ale nikt (siedziała na przeciwko moja mam i jej
> znajoma)się nie podrapał....

to wynik doskonalych manier
nie wypada sie drapac w towarzystwie ;)

19. Data: 2001-10-24 19:48:00

Od: s...@r...local.bin (Strix) szukaj wiadomości tego autora

> czy ciebie tez teraz zaswedzialo za prawym uchem >?
> czy sie podrapales za prawym uchem ?
> teraz mnie zaswedziala lewa reka, nie moglem sie powstrzymac
> i musialem sie podrapac
> teraz mnie swedzi nos ....... i znow musialem sie podrapac
> co to jest ?

Ty sobie zartujesz, a na mnie to rzeczywiscie zadzialalo :) Tyle, ze nie
w tych miejscach, o ktorych pisales, ale ogolenie niedaleko :)))

--
Strix (s...@s...prv.pl)
-=[ "Co rano, kiedy sie budzimy, zastajemy nowy swiat.

20. Data: 2001-10-24 19:58:04

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz
Ty jak coś wymyślisz ....:-))
Ok.
Reakcje zbliżone:
ziewanie, radosne uśmiechy, swędzenie, przestrach, itd
itd. łapiesz?

To banalne instynktowne odruchy, - małpiatka.

Wzrok i połączenia mózgowe działają również podświadomie.
np. Unik - bo coś leci.
Zanim załapiesz, co, gdzie, po co, już jesteś skulony.

Jeśli zajmiesz uwagę "słuchacza tym czym mówisz"
możesz przekazać mu "podprogowo informację"

To dobra technika do sprawdzenia, czy jesteś słuchany.
Gadasz, wciągasz w rozmowę, i nagle drapiesz się po brodzie.
Właściwie każdy facet się podrapie. Oprócz tych co trenowali :-))
Ale do kobiet tak nie trafisz łatwo. Lepszy mózg i już.
Szybciej pomyślą słuchając Twoich wywodów (nie tracąc nic)
jaki erotyczny masz podbródek :-)))

Te techniki wykorzystują służby spec.
Bo tam kasę w opracowania włożono.
Jednak czasami warto w praktyce mieć to na uwadze.

> A gdy widzimy takiego dotleniającego się, przygotowującego się do obrony to
> świadomi faktu, że najlepszą obroną jest atak sami zaczynamy ziewać :-)
/kyokpae/

eTT
Za wyssanie - sanie się należą. :-))

CLARITINE - czym zastapic (bez Rp) ?