Tablica Mendelejewa

11. Data: 2014-07-05 01:15:20

Temat: Re: Tablica Mendelejewa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Jul 2014 20:30:09 +0200, Hans Kloß napisał(a):

> "Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Głupie usmieszki nie pomogą. Ktoś prawdę o tobie napisał, głupio w ryju, to
> uśmieszek?
> I oczywiście na twoim przedszkolnym poziomie pojawi się zaraz:
>
> Spierdalaj?

Sp...j.

12. Data: 2014-07-05 01:17:50

Temat: Re: Odp: Tablica Mendelejewa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Jul 2014 01:13:22 +0200, @ napisał(a):

> Strach sie bac czego mogla mlodziezy nauczyc. Ale za to
> rozumiem czemu juz w swoim zawodzie nie pracuje...:)

Nie pracuje, bo za dużo uczyła. Najlepiej to widać po tobie, że dziś to
niepotrzebne, bo nie ma kogo uczyć, a i tegoroczne matury pokazały, że sami
najlepsi zostali w zawodzie :-)

13. Data: 2014-07-05 23:47:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Jul 2014 00:58:11 +0200, @ napisał(a):

> Uderz w stol.... a wiadomo kto sie odezwie ;)

No kto?

> @

No i sama sobie odpowiedziałaś, małpeczko.

14. Data: 2014-07-06 00:46:41

Temat: Odp: Odp: Tablica Mendelejewa
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pracuje, bo za dużo uczyła.

Tiaaaa...

>Najlepiej to widać po tobie, że dziś to niepotrzebne, bo nie ma kogo uczyć,

Ty tak serio? Twoja "wszechwiedza" siega nawet mojej metryki ? Przeceniasz
sie - nie czujesz tego?;)

Dla twojej wiadomosci mature zdalam w 1994r., a za wyniki z pisemnej bylam
zwolniona z ustnej.
Wiesz czemu pseudo "ucitielko" ?
Bo mialam Nauczycieli, przez duze N, z prawdziwego zdarzenia.
Bo moi Nauczyciele stawiali na samodzielne myslenie, wyciaganie wlasnych
wnioskow, wyrabianie swojego zdania i umiejetnosc jego obrony argumentacją,
a nie atakowaniem dyskutantow w Twoim stylu, czyli - cytuje: "s.....j".

Sadzac po Twoich wszystkich (bez wyjatku) wypowiedziach, holdujesz nauczaniu
na zasadzie:
"Slowacki wielkim poeta byl".
"Dlaczego?"
"Bo byl".
Rowniez z Twoich postow mozna jasno odczytac, ze Twoj charakter nie
dopuszczal posiadania przez uczniow zdania odmiennego od Twojego.
Takim "ucitielom" jak Ty dziekujemy... za to, ze juz nie pracuja.

Nie dziw sie wiec, ze niemal 1/3 uczniow nie zdala matury - tacy wlasnie
"nauczyciele", ktorzy nie potrafia wyksztalcic i umocnic w mlodym czleku
zdolnosci myslenia, ktorzy nie potrafia zainteresowac przedmiotem, znacznie
sie do tego przyczynili.

@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

15. Data: 2014-07-06 01:00:58

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No kto?

no przeciez wszyscy wiedza kto ;)))
Majac na uwadze wszystkie posty dotyczace Twojej osoby stwierdzam, ze jestes
strasznie odporna na wiedze.
Zwlaszcza dotyczaca Twojej osoby ;)

@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

16. Data: 2014-07-06 12:47:42

Temat: Re: Odp: Odp: Tablica Mendelejewa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Jul 2014 00:46:41 +0200, @ napisał(a):

> (ciach wynurzenia prywatne)
> Rowniez z Twoich postow mozna jasno odczytac, ze Twoj charakter nie
> dopuszczal posiadania przez uczniow zdania odmiennego od Twojego.

W kwestiach matematycznych - NIGDY.

> [...]
> zdolnosci myslenia, ktorzy nie potrafia zainteresowac przedmiotem, znacznie

ONie zdali matematyki właśnie ci, którzy mieli "odmienne zdanie" (he he -
odmienne zdanie w matematyce :-D) albo nie mieli go wcale. Do tego dołączył
się też efekt wieloletniego negatywnego doboru (wręcz czystki) w zawodzie
nauczycielskim. Wynik jest jak widać :-|

17. Data: 2014-07-06 12:48:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Jul 2014 01:00:58 +0200, @ napisał(a):

> no przeciez wszyscy wiedza kto ;)))
> Majac na uwadze wszystkie posty dotyczace Twojej osoby stwierdzam, ze jestes
> [...]

I zwłaszcza tę pochodzącą od małpek - choć małpki chciałyby żeby było
inaczej 3-)

Fluor : ile?
Wyciskarka soków
Dajmy sobie... owsa!