Tablica Mendelejewa

1. Data: 2014-07-03 22:26:17

Temat: Tablica Mendelejewa
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Teraz pindolino o fluorze jakiś pajac dyslektyczny uruchomił.. W TV na okrągło
pierdzielą, że trza wpindalać magnez.. Hah !! Głupie cipy bulą za to jak tralala,
bo myślą że będą bardziej POCIĄGAJĄCE.

Aaaa, i wielkie pindolenie o genetyczne zmodyfikowanej jakiejś tam roślince.
Buahaha, a weź dziołcha nic nie żryj, weź se wpindol eko-nasionko w donicy i
smacznego....

UWAGA !!! Ja używam C2H5OH, broń Cię Panie i Wszyscy święci używania CH3OH !!

Skład podobny, ale efekty po wuju różne.

Reasumując....

Główna zawraczaczka gitary tej grupy powinna się trochę dokształcić, albo
pokombinować coś po swojemu przy garach, i wtedy podzelić się doświadczeniem.
Dzielenie się wynikami z googla raczej nie robi na mnie większego wrażenia.

2. Data: 2014-07-03 22:28:02

Temat: Re: Tablica Mendelejewa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Jul 2014 13:26:17 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> [...]
Dzielenie się wynikami z googla raczej nie robi na mnie większego wrażenia.

Sp...j.

3. Data: 2014-07-03 22:37:37

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-03 22:28, Ikselka pisze:

pokombinować coś po swojemu przy garach, i wtedy podzelić się doświadczeniem.
Dzielenie się wynikami z googla raczej nie robi na mnie większego wrażenia.

> Sp...j.

buahaha gupia pinda w akcji

4. Data: 2014-07-03 22:50:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Jul 2014 22:37:37 +0200, Dawid napisał(a):

> buahaha gupia pinda w akcji

Samokrytyka godna pochwały.

5. Data: 2014-07-04 08:47:02

Od: "ZZZ" <n...@n...spam.com> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
[...]

!!

[...]

============

Daj spokój zawracaniem sobie głowy niektórymi użytkowniczkami.
Ktoś tu słusznie zauważył, że najaktywniejsza tak długo i konsekwentnie
zniechęca innych ludzi do pisania na grupie, że niedługo
już nikt tu nie będzie pisał i będzie miała swój prywatny blog.
Może ona po prostu nie potrafi gdzieś założyć bloga i się na nim
"produkować" i dlatego uznała, że zawłaszczy grupę dyskusyjną.
Ma "parcie na szkło" tylko w trochę innej wersji, internetowej :)

A w wątku o fluorze widać jaki poziom wiedzy i "konkretu" im odpowiada.
Swoją drogą to dość zabawne przyjrzeć się takiej rozmowie
dwóch "głupolków". Na dodatek nie chcących/umiejących popisać sobie
o swych ułomnościach "na priv" tylko robiących to publicznie.
Internetowy folklor.
ZZ

6. Data: 2014-07-04 14:38:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Jul 2014 08:47:02 +0200, ZZZ napisał(a):

> uznała, że zawłaszczy grupę dyskusyjną

:-D

7. Data: 2014-07-04 20:30:09

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> :-D

Głupie usmieszki nie pomogą. Ktoś prawdę o tobie napisał, głupio w ryju, to
uśmieszek?
I oczywiście na twoim przedszkolnym poziomie pojawi się zaraz:

Spierdalaj?

8. Data: 2014-07-04 23:16:57

Od: ja <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2014 20:30, Hans Kloß pisze:

> I oczywiście na twoim przedszkolnym poziomie pojawi się zaraz:
>
> Spierdalaj?

eee nie pojawi sie... teraz myśli jak wybrnąć z sytuacji opisanej przez
"@" w wątku o fluorze ..

jak nic nie wymyśli to ... jak zwykle przeczeka.. licząc, że "rozejdzie
się po kościach"

--
j.

9. Data: 2014-07-05 00:58:11

Temat: Odp: Tablica Mendelejewa
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sp...j.
> --
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

Uderz w stol.... a wiadomo kto sie odezwie ;)

@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

10. Data: 2014-07-05 01:13:22

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> eee nie pojawi sie... teraz myśli jak wybrnąć z sytuacji opisanej przez
> "@" w wątku o fluorze ..
>
> jak nic nie wymyśli to ... jak zwykle przeczeka.. licząc, że "rozejdzie
> się po kościach"

Czuje sie wywolana do tablicy :)
Stawiam na to, ze jednak sie pojawi - kwestia czasu :) bo to standardowa
odpowiedz tej pani w przypadku braku argumentow.
Zaskakujacy dla mnie jest przede wszystkim fakt, ze pani rzekomo kiedys byla
nauczycielka. Strach sie bac czego mogla mlodziezy nauczyc. Ale za to
rozumiem czemu juz w swoim zawodzie nie pracuje...:)

Pozdrowki
@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.