Ziemniaki do obiadu

11. Data: 2005-05-10 05:53:46

Temat: Re: Ziemniaki do obiadu
Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elisha" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
news:d5nsl8$kh9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> A może taka sałatka z ziemniaków jak w Niemcy uwielbiają - ugotowane
> ziemniaki w mundurkach starte po ostygnięciu na grubej tarce z cebulką
> doprawione olejem, solą, pieprzem i octem. Czasami dodaję trochę
korniszona
> pokrojonego w drobną kostkę, czasami też dodaję trochę majonezu.
>
> Tylko do tych brokułów i beszamelu to nie bardzo pasuje, ale może innym
> razem wykorzystasz pomysł.

Dzięki. Na pewno. Bardzo lubie sałatki ziemniaczane.

Anna S.

12. Data: 2005-05-10 13:22:05

Temat: Odp: Odp: Ziemniaki do obiadu
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik medea <e...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d5oidm$r99$...@p...provider.pl...

> I robiliście to na talerzu? To chyba jesteście krasnoludkami ;-)
>
> Ewa

Źle mnie zrozumiałaś, ale być może to ja źle się wyraziłam.
chodziło mi o to, że gotował dosłownie ziemniaki sam
i wszystko mu smakowało, nawet niedosolone :)))

Pozdrawiam - Zosia

13. Data: 2005-05-10 15:12:52

Temat: Re: Odp: Ziemniaki do obiadu
Od: "Protz" <p...@n...mam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał

> I robiliście to na talerzu? To chyba jesteście krasnoludkami ;-)

Na dodatek pewnie podczas burzy.

Protz

Mikser vs blender
"nowosci" na polkach sklepowych, czyli czytaj etykiety
Przepis na zupę zacierkową
Zioła na parapet.
Przypalone kotlety mielone-dlaczego???