kolejne nawrócenie :-)))

101. Data: 2003-02-11 20:19:07

Temat: Re: Odp: kolejne nawrócenie - jakoś tak głupio
Od: "Jerzy Nowak" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> napisał(a):

> Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:b1ulhr$qf$...@a...news.tpi.pl...
> Marusińskiego. > Pamiętacie go?
>
> Pięć dni minęło od czasu gdy zadałem pytanie czy pamiętacie jeszcze
> Krzysztofa Marusińskiego?
> I co? NIKT nie pamięta. :-(((
> Jakoś tak głupio tak szybko zapomnieć o jednym z ojców założycieli.
> Pozdrawiam smutno

Oj, nie smuć się, wróci jak wiosna nastanie. Wypuści nowe tematy ze swojej
strony albo przyjdzie z nudów aby przekomarzać się ze mną (mam taką cichą
nadzieję).
pozdr. Jerzy
PS
A ojcem był jednym i jedynym. Chyba, że się mylę?

102. Data: 2003-02-11 20:24:21

Temat: Odp: Odp: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak <j...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych >

> Storczyki to dla mnie byliny jakby co!
Jerzy! Czy czasem nie wywodzisz pokrętnie, że storczyki = byliny =byle co
????
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
A propos. Czy w czasie naszej wizytacji widziałeś na własne oczy jakies
storczyki??? Bo mnie się jakoś w oczy nie rzuciły....
J.

103. Data: 2003-02-11 20:26:39

Temat: Re: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> napisał w wiadomości
> Tadeuszu,
> a jak się to ma do fascynacji internetem, że można być w wielu miejscach
> naraz i poszeptywać na różnych grupach?
> Ja konserwatywnie obstaję przy "tu i teraz" ale wszystkimi zmysłami.
> Gabi
:)
etap zauroczenia internetem mam juz za soba
ale znajac siebie
oraz tak jak Ty uwazajac
ze tu i teraz jest pelniej
to wole na wszelki wypadek nie miec stalego lacza
:)

104. Data: 2003-02-11 20:27:51

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> http://www.ogrod-botaniczny.pl/storczyki.html

Przykro mi, ale ta strona się nie otwiera.
Napisz tutaj jakie masz. Jestem zainteresowany.
Jerry

105. Data: 2003-02-11 20:30:56

Temat: Re: Odp: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: "Jerzy Nowak" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczęœniak <e...@b...uni.wroc.pl> napisał(a):

[...]
> Wiedza niewchlonieta i nieprzetworzona wprowadza umysl w chaos i powoduje
> niezdrowe efekty, np. wytrzeszcz i inne takie

No to masz Ewo odpowiedź dlaczego mnie nie było jakiś czas, czasami trzeba
posprzątać [gdziekolwiek].
;-)
pozdr. Jerzy

106. Data: 2003-02-11 20:31:46

Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak"
<e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości

> Tez.
> Wiedza niewchlonieta i nieprzetworzona wprowadza umysl w chaos i powoduje
> niezdrowe efekty, np. wytrzeszcz i inne takie
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

tolstojowi prypisuje sie slowa
ze
wiedza daje pokore wielkiemu
dziwi przecietnego
a nadyma malego
:))))
ten wytrzeszcz to jeden z efektow nadecia
?

107. Data: 2003-02-11 20:33:40

Temat: Odp: Odp: kolejne nawrócenie - jakoś tak głupio
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak <j...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> A ojcem był jednym i jedynym. Chyba, że się mylę?
Oczywiście, ze się mylisz. Bo "matka, jest tylko jedna" :-)
pozdrawiam :-)
Janusz

108. Data: 2003-02-11 20:41:19

Temat: Re: Odp: Odp: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: "Jerzy Nowak" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jerzy! Czy czasem nie wywodzisz pokrętnie, że storczyki = byliny =byle co
> ????

Bynajmniej. Pamiętaj, że ja jestem leniwy i popieram tylko to co samo rośnie
bez doglądania, tudzież pielenia. Dlatego skalniaki Bogusława zrobiły na mnie
takie wrażenie! Jakie? Sam to opisałeś parę razy.
;-)

Twoich "winogron" nie widziałem jeszcze ale już sie boję na samą myśl, że
mnie na ich widok "skręci"!!!
;-)))

> A propos. Czy w czasie naszej wizytacji widziałeś na własne oczy jakies
> storczyki??? Bo mnie się jakoś w oczy nie rzuciły....

Widziałem jedynie sterczyki! Bo kwiatów nie było! Może jeden? Ale chyba się
mylę.
pozdr. Jerzy

109. Data: 2003-02-11 20:45:39

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora