kolejne nawrócenie :-)))

1. Data: 2003-02-06 21:56:46

Temat: kolejne nawrócenie :-)))
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak mi się jeden jegomość przypomniał i zajrzałem na jego stronę.
A tam: w dziale "książki" na pierwszym miejscu książka o winoroślach (101
odmian wonorośli), w galerii zdjęć: najstarszy na świecie krzew winorośli...
Czyżby następny się "przebranżawiał" we właściwym kierunku??? :-)))
Gdzie to widziałem? A na stronie ogród.to.jest.to Krzysztofa Marusińskiego.
Pamiętacie go? Bo on chyba o was zapomniał... :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2003-02-07 08:02:51

Temat: Re: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Marusińskiego.
> Pamiętacie go? Bo on chyba o was zapomniał... :-(
hehe
a moze "wstydzi " sie tych zmian
?
a tak wogole to moze zabawimy sie w ankiete
jak grupa roslin ma najwieksze powazanie posrod pl_rec_ogrody
:)
naprzyklad wedlug luznego podzialu na:
1.winorosle
2.iglaki( ozdobne)
3.lisciaste( ozdobne)
4.kwiaty
5.byliny
6.trawy
7.skalniaki
8.wodne
9.owocowo/warzywne
?

z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2003-02-07 09:12:39

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> a moze "wstydzi " sie tych zmian
Wstydzić to się nie ma czego. Taczej plany zaskoczenia wszystkich snuje!!:-))

> a tak wogole to moze zabawimy sie w ankiete
> jak grupa roslin ma najwieksze powazanie posrod pl_rec_ogrody
> [...]
Przecież to oczywiste. :-)) Napisałeś przecież właściwą kolejnosć. :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz (zasypany klęską, której napadało ze 20 cm)

4. Data: 2003-02-07 09:32:06

Temat: Odp: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie po kolei: nr 1to skalniaki, potem byliny ogrodowe, liściaste i
iglaki , reszta(czyli owoce,warzywa, trawniki) to tylko dodatek.
Kaśka

5. Data: 2003-02-07 10:18:34

Temat: Re: Odp: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> Dla mnie po kolei: nr 1to skalniaki, potem byliny ogrodowe, liściaste i
> iglaki , reszta(czyli owoce,warzywa, trawniki) to tylko dodatek.

U mnie podobnie - byliny, liściaste, owocowe, zioła, iglaste. Trawa jest
i trzeba ją kosić, z warzyw - tylko dyniowate, bo same sobie daja radę.

Krycha&Co(ty)

6. Data: 2003-02-07 11:46:54

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> a tak wogole to moze zabawimy sie w ankiete
> jak grupa roslin ma najwieksze powazanie posrod pl_rec_ogrody
> :)
Głupawy pomysł na miarę wyższości niektórych świąt nad innymi.

> naprzyklad wedlug luznego podzialu na:

> 1.winorosle
> 2.iglaki( ozdobne)
> 3.lisciaste( ozdobne)
> 4.kwiaty
> 5.byliny
> 6.trawy
> 7.skalniaki
> 8.wodne
> 9.owocowo/warzywne
A jak napiszę, ze maliny to co? Albo stokrotki? To coś zmieni?
Jerry

7. Data: 2003-02-07 12:04:27

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Wstydzić to się nie ma czego. Taczej plany zaskoczenia wszystkich
snuje!!:-))

> Przecież to oczywiste. :-)) Napisałeś przecież właściwą kolejnosć. :-))
:)
a pamietasz
ze ostatni maja byc kiedys pierwszymi
i naodwrot
:))))
a narazie byliniarze gora
ja tez swoj glos daje na bylinki
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

> Pozdrawiam :-)
> Janusz (zasypany klęską, której napadało ze 20 cm)

:)
w sumie trzba przyznac
ze takie biale pola i lasy ladnie wygladaja
w miescie zima jest szarobura i brzydka
:)

8. Data: 2003-02-07 12:22:04

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> :)
>Głupawy pomysł na miarę wyższości niektórych świąt nad innymi.
:)
kto nie dostrzega tej wyzszosci jednych swiat nad innymi
to moze nie tyle jest on glupawy
ale jest w jakims stopniu ograniczony
:(
niemniej
nie zalamuj sie z tego powodu
jak mawiali starozytni
nie kazdy do latania zrodzony
latac wszak potrafi
:(

> A jak napiszę, ze maliny to co? Albo stokrotki? To coś zmieni?
> Jerry
:)
mozesz napisac co bedziesz chcial
i najwyzej zmieni to kolejnosc roslinek na tej niby TOP LISCIE
:)

9. Data: 2003-02-07 13:01:13

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...

> Głupawy pomysł na miarę wyższości niektórych świąt nad innymi.

Jaki głupawy pomysł? Przecież każdy z nas ma jakiąś ulubioną grupę roślin i
fajnie jest poznać co kto lubi .To jest pomysł na miarę które święto
najbardziej lubisz a nie które jest najważniejsze Odróżnij to.

> A jak napiszę, ze maliny to co? Albo stokrotki? To coś zmieni?

To znaczy, że najbardziej lubisz maliny i stokrotki. Nic to nie zmieni,a jak
będę miała pytanie na temt stokrotek to zwrócę się do ciebie.
Kaśka

10. Data: 2003-02-07 13:44:51

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" napisał
> a tak wogole to moze zabawimy sie w ankiete
> jak grupa roslin ma najwieksze powazanie posrod pl_rec_ogrody
> [...]
Punkt 1 - winorośla to krzewy owocowe ew. ozdobne;-)
Punkt 4 - jakie kwiaty masz na myśli? Jednoroczne? Bo byliny są w osobnym
punkcie (5), a uprawia się je głównie ze względu na kwiaty.
Punkt 6 - trawy też są w większości bylinami.
Punkt 7 - na skalniakach rosną skalne byliny (5), które mają przepiękne
kwiaty (4) :-))

Majka

Winogron
Gruszeczki azjatyckie.