Odp: pomocy

1. Data: 2003-02-26 16:36:21

Temat: Odp: pomocy
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aneta <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3cjeq$pbt$...@f...acn.pl...
> właśnie wróciłam z apteki gdzie było mierzenie wilgotności cery. ja mam
"aż"
> 6%. dostałam próbkę kremu który po nałożeniu natychmiast musiałam zetrzeć
bo
> myślałam że mi skóra spłonie. i tak się dzieje prawie z każdym kremem.
macie
> może jakieś inne sposoby na nawilżenie cery?
> z góry dziękuję
> aneta

Hej, ja miałam taki problem

Codziennie musiałam robić lekki peeling, bo po jakimkolwiek kremie sucha
warstwa złaziła płatami :(
Problem rozwiązał się sam kiedy... założyłam w domu akwaria :)))
Spróbuj może sprawić sobie jakąś wodną ozdobę, teraz można fajne ozdobne
fontanny kupić, niczym nie przypominających tych plastikowych
kwietnikotandet czy rurowych konstrukcji sprzed paru lat. Kupiłam taką
"ściankę" bratu i też znacznie poprawiła mu sie cera...
Wilgotność otoczenia znacząco wpływa na stan skóry .
pozdrawiam, Kianit

1. Data: 2003-02-26 19:18:54

Temat: Re: Odp: pomocy
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Feb 2003 17:36:21 +0100, Kianit / D.C. <r...@w...pl> wrote:

[...]

a gdzie sie takie kupuje i po ile?

kasica lubiaca fontanny
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-02-26 22:49:28

Temat: Odp: Odp: pomocy
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Kulpa <k...@k...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s...@o...slodki.domek...
> [...]
> : kwietnikotandet czy rurowych konstrukcji sprzed paru lat. Kupiłam taką
> : "ściankę" bratu i też znacznie poprawiła mu sie cera...

Wiesz co? ostatnio często widze takie na stoiskach wystawionych w pasazach
marketow, obilo mi sie o oczy pare modeli na allegro, moze chociaz do
poogladania warto zajrzec :)
Dzisiaj musze isc swietowac imieniny meza, ale jutro je namierze i dam
linki.
Pa, Kianit

1. Data: 2003-02-27 07:18:21

Temat: Re: pomocy
Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kianit / D.C." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "ściankę" bratu i też znacznie poprawiła mu sie cera...
> Wilgotność otoczenia znacząco wpływa na stan skóry .

ale u mnie takie nawilżacze wiszą na każdym kaloryferze, wilgotność w domu w
normie, a cera jak jest sucha tak sucha chyba chce już zostać. mam chyba ze
4 maseczki nawilżające, które stosuje dość regularnie i nic. chyba zacznę
się smalcem smarować ;)
aneta

1. Data: 2003-02-27 08:36:46

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aneta <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3ke8k$13h6$...@f...acn.pl...

> [...]
ze
> 4 maseczki nawilżające, które stosuje dość regularnie i nic. chyba zacznę

Tiaaa, chcesz jeszcze parę? chętnie oddam, ale nie przyjmę z powrotem ;)
Nie wiem kto to ustrojstwo wymyślił, ale ... no cóż, może to ma działanie
a'la "wiara czyni cuda? ;)
A poważnie. Używasz podkładów? niestety strasznie wyciągają wodę ze skóry
( , pij też więcej wody, obniż może temp. w mieszkaniu, nie zmywaj twarzy
kranówką i łykaj witaminy. Do tego dobry krem nawilżający na noc grubą
warstwą a na dzień półtłusty. Jeśli dwa tygodnie takiej kuracji nie pomogą,
to poradziłabym sie dermatologa, znaczy, ze czegoś tam brak w organizmie,
ale czego? nie pamiętam. Mi taka kuracja pomogła na tyle trwale, ze zaczęłam
ponownie używać podkładów (no, ale już "z górnej półki") i nie płaczę rano,
że mi "łupież" z twarzy leci a skóra jest szorstka i napięta jak pergamin.
Oczywiście wcześniej byłam u dermatologa żeby sie upewnić ze jest zdrowa.
Pozdrawiam i powodzenia, Kianit
ps.: emulsje matujące też szkodzą takiej cerze :( musisz się przemęczyć.

1. Data: 2003-02-27 11:48:40

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> a'la "wiara czyni cuda? ;)
> A poważnie. Używasz podkładów? niestety strasznie wyciągają wodę ze skóry

o tym nie wiedzialam:(

> ( , pij też więcej wody, obniż może temp. w mieszkaniu,

wody pije okolo 2 litrow dziennie, temperatura okolo 20 stopniC

nie zmywaj twarzy
> kranówką i

i nie zmywam bo potem moge ją (tzn cere) sciągać płatami
łykaj witaminy.

centrum juz od kilku miesiecy

Do tego dobry krem nawilżający na noc grubą
> warstwą a na dzień półtłusty.

przyzekem wyprobowac tę metode
dziekuje za pomoc
aneta

co sadzisz o swoich nogach
Re: Naprawde Dobry Produkt -Kolagen aktiv
Re: do BLOND wlosow Schwarzkopf Prof.
Re: cienie do powiek
Shiseido puder