Strona główna Grupy pl.soc.inwalidzi Osoba poszukujaca pracy a os. bezrobotna ??? Ktos sie rozeznaje ? Odp: Osoba poszukujaca pracy a os. bezrobotna ??? Ktos sie rozeznaje ?

Odp: Osoba poszukujaca pracy a os. bezrobotna ??? Ktos sie rozeznaje ?

Data: 2002-02-20 07:31:10
Temat: Odp: Osoba poszukujaca pracy a os. bezrobotna ??? Ktos sie rozeznaje ?
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl>

> Jeśli współmałżonek zarabia nie traci się renty, ponieważ rentę socjalną
> przyznaje się osobie niepełnosprawnej, dochody rodziny nie mają wpływu na
> rentę socjalną.
> Katarzyna G
W moim przypadku pani z opieki poprpsila mnie o przedstawienie odcinka
alimentow oraz musialam napisac oswiadczenie, ze na mlodszego syna dostaje
alimenty do rak wlasnych...Zsumowano "moj dochod" odjeto od sumy podstawowej
i do wyplaty dla mnie zostalo 120 zl miesiecznie (po oplaceniu ZUS).
Czy wlasnie taka jest procedura? Dodam, ze posiadam tzw. Druga grupe
inwalidzka i nie mam zadnych dochodow procz alimentow 350 zl + zasilek
rodzinny Ok 80zl.

Witam wszystkich serdecznie:)
Ula