Odp: PROJEKTOWANIE OGRODÓW

From: "Witold Jan Pepłowski" <_...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Odp: PROJEKTOWANIE OGRODÓW
Date: Thu, 17 Feb 2000 21:19:51 GMT

To zależy od pracochłoności projektu głownie, ale od powierzchni też. Za
średnio pracochłonny ogród 450-500m2 w domku zapłacisz u dobrego architekta
900zł +... (zależnie od nazwiska architekta).Przy czym cena nie zawsze musi
być wprost proporcjonalna do powierzchni. Jak zlecasz
projektowanie+wykonanie+utrzymanie to mmożesz znacznie mniej zapłacić jako
"hurtownik". Poszczególne projekty to jednak sprawa piekielnie indywidualna
i kwota powyżej jest orientacyjna, przybliżona, w zaokrągleniu,
niedokładna...

Pozdrówka
Witold Jan Pepłowski

Użytkownik Tomek <q...@f...onet.pl> w wiadomości do grup