Odp: Pasja - to brzmi dumnie !?

1. Data: 2000-01-09 03:19:52

Temat: Odp: Pasja - to brzmi dumnie !?
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rysiek <p...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Cześć - na imię mam Rysiek.
> (...)
Pewnie nigdy bym nie napisał do Was,
> gdyby nie ostatni ważny temat "Samo-lustracja". Dobry temat Sławku, tylko
co
> z niego wynikło ? Doliczyłem się 40 wypowiedzi. Jakich ? Kilka dobrych,
> kilka bez związku, reszta sieczka. Wielu z Was własnymi wypowiedziami
> obnażyło własne kompleksy. Wielu coś napisało bo inni napisali.
Przebrnąłem
> przez ten jazgot do końca i nie poczułem się dobrze. I choć
> Was lubię i jestem z Wami, to wracam na swoją działkę.
> Właśnie zakwitły wawrzynki.
> Rysiek

Witam Cię Ryśku
Właściwie to powinienem zacytować cały Twój post,który bardzo mi się
spodobał.
Jestem na Tej Grupie od kilku miesięcy(jak i w całym Internecie),ale tak
szczerej i ujmującej wypowiedzi jeszcze tu nie czytałem.Pominę piękny
opis Twojego ogrodu(on jest piękny,bo go lubisz).Skupię się na meritum
Twojej wypowiedzi.
Rozpoczynając temat"Samo-lustracja"chciałem pobudzić do napisania właśnie
takich ludzi jak Ty-czytających,a nie piszących.Ludzi,którzy mają świeże i
trzeźwe spojrzenie,którzy otworzą nam oczy i zrobią zimny prysznic.Sam nie
jestem bez winy i Twoja wypowiedź dała mi dużo do myślenia.
Zostań z nami nie tylko duchem,ale i pisz częściej.
s...@w...com.pl