ziemiorki

1. Data: 2000-01-08 23:02:42

Temat: ziemiorki
Od: "Przemyslaw Kilinski" <p...@w...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym zwalczyc ziemiorki w doniczkach z roslinkami. Przeczytalem, ze zwalcza
sie "malationem". Czy to preparat. czy substancja czynna. Gdzie cos takiego
kupic.

Pozdrawiam

Przemyslaw Kilinski
tlumacz przysiegly jezyka angielskiego

p...@w...top.pl
/+48 601/ 88 36 55
/+48 61/ 820 35 04

NIP 563 108 33 34

1. Data: 2000-01-09 09:41:04

Temat: Odp: ziemiorki
Od: "JF" <f...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemyslaw Kilinski <p...@w...top.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:mmPd4.563$X...@n...tpnet.pl...
> [...]
zwalcza
> sie "malationem". Czy to preparat. czy substancja czynna. Gdzie cos
Z tego co wiem to raczej Trigard, Nomolt a malation to substancja czynna,
ale i byl (moze jest ) taki srodek. Jednak ziemiorka swiadczy o nadmiernym,
zbyt czestym podlewaniu, zabagnieniu podloza.
Jurek

1. Data: 2000-02-26 21:05:57

Temat: Ogólnie o grupie
Od: "NEWS" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cieszę się, że znalazłam Waszą grupę. Odczytywanie jej to nie
tylko
zbieranie ciekawych wiadomości, ale także przednia rozrywka.
Skąd wśród Was tylu kąśliwców i kpiarzy ? Czyżby samosiejki ?!
Użytkownik JF <f...@l...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:QIYd4.1020$X...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-02-27 12:34:57

Temat: Odp: Ogólnie o grupie
Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skąd wśród Was tylu kąśliwców i kpiarzy ? Czyżby samosiejki ?!

Dzikie samosiejki!
Napisz coś więcej o sobie zwłaszcza jak się nazywasz. Czyżby "NEWS"?! :)

Pozdrawiam
Staszek

1. Data: 2000-02-28 21:53:51

Temat: Re: Ogólnie o grupie
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>zbieranie ciekawych wiadomości, ale także przednia rozrywka.
>Skąd wśród Was tylu kąśliwców i kpiarzy ? Czyżby samosiejki ?!

Nie spotkałem na tej grupie żadnego Kąśliwca, ani Kpiarki.
Sami stateczni i poważni obywatele.
:-)

Pozdrowienia
p...@r...pl

Odp: Grubosz zakwitl
Odp: Calycanthus .orginalne krzewy polecane do malych ogrodow przydomowych.
Odp: Eruca Sativa
Odp: Kuchnia pelna kwiatow
Re: PD: przekazuj+ARk- ostrze+AXw-enie